Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Troll 2 Part 1

2010.10.26. 15:45 | BlackSheep89 | 43 komment

Címkék: 5. évad

Végre megkezdtük az ötödik évadot! Első alanyként rögtön egy anti-mérföldkő követezik.

A filmért köszönet Terror Dzsoninak!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr182400629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dante.s 2010.10.26. 16:20:37

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ AZT A JÓ K+!+!+%%"!"+!+%%+!+!%"+%+%%"+%"+%"+!"+!"!+!+§'"§'"'§=%/((=!%"+"+!+!"%!%/!%+!!%+%=%=!%!"!%=/!/=! ÉLETÉT!!!!!!!!ezmiez?!
amúgy még leszenek gyöngyszemek?

Navajonki 2010.10.26. 16:21:59

Ehhez tényleg ennyit lehet hozzáfűzni: Oh my Gooooooooooooooooood!

Hogi:) 2010.10.26. 16:25:15

azt a "kiáltást" szövegfordítós pali hangja hitelesebb lett volna..
Meg az a jelmez.. kiköptem a fogamat xD

Khazee 2010.10.26. 16:28:47

Marha jó lett xD . Amúgy ez mitől TROLL 2? Mert én goblinokat láttam benne...

masterchief 2010.10.26. 16:46:34

ez mitöl troll 2(csak arra vagyok kiváncsi hogy mér troll)?

TerrorBlade 2010.10.26. 17:58:22

Azok a kaják kib***ott unorítóak! Komolyan elkapott a hányinger.

T-rex 2010.10.26. 18:09:41

Ez AZ!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! A Baaad Movies-on erre a bemutatóra vártam végig! Ó JEEEEEEEEEE! Régi szép emlékek. :')

Bár hozzá tenném hogy a film első feléből rengeteg hülyeséget kihagytatok sajnos például a kedvencemet mikor (SPOILER!) Joshua nem tudja hogy állítsa le a szülei kajálását és végül azt találja ki hogy lehugyozza az ételt. :( (SPOILER!)

Myth 2010.10.26. 19:42:26

Remek lett a videó.
AVGN is összedobott nem olyan rég egy kis elemzést eme filmtrilógia szösszenetről, ajánlom mindenki figyelmébe:
www.cinemassacre.com/2010/10/23/troll-trilogy

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2010.10.26. 19:44:42

@T-rex:
Nem lettek kihagyva, ne aggódj! A második részben visszatérek még néhány hülyeségre a film elejéből!

zenezsenik 2010.10.26. 20:25:41

De én ezt nem értem! Próbáltam megérteni, de nem jöttem rá, MÉRT TROLL? Van itt minden, boszorkány, nagypapa szelleme, goblinok akik vegák és gonoszak...semmi értelme ennek, ha nem akarnak húst enni egyenek zöldséget, ha embert akarnak enni egyenek embert, de EBBEN semmi logika nincs! Mindegy, a lényeg eddig egy vacak troll nincs benne! WÁH!
Egyébként jó a blogotok, így tovább!
(akinek van kedve nézze meg az enyémet is: zenezsenik.blog.hu Sziasztok!)

Mangekyo22 2010.10.26. 22:27:49

Nagyon jó vidi lett!

Szerintem azért "Troll", mert az hasonlít angolban a legjobban a goblin-ra.

...De egy pillanat.... Troll "2"? Milyen lehet az "első"?

csaky000 2010.10.26. 23:07:29

Gratulálok Sheep!

Az utóbbi idők egyik legszínvonalasabb bemutatója volt ez! Hihetetlen mennyit röhögtem rajta! Gratulálok!

Beneg^ 2010.10.27. 18:05:07

Jajj, a Fűrész filmzenéjét benyomtátok :D Ez nagyon jó húzás volt :) Hogy vagytok amúgy a Fűrész filmekkel? Szerintem a brutalitása ellenére, egy kurvajól átgondolt, fordulatos, izgalmas filmsorozat. A filmzenéjét ne is említsem, ami valami eszméletlen jó :) Alig várom már a 7. részt!!!
Szóval, mi a véleményetek a Fűrészről? Amúgy, szerintem az első lett a legjobb, leginkább Micheal Emmerson miatt, de a többit is imádom.

T-rex 2010.10.27. 18:06:15

@BlackSheep89: Huh oké. :) Mert azokat egy ilyen film bemutatásánál bűn lenne kihagyni. Troll 2 FOREVER! :D

||aNtHoNy|| · http://mooviemania.blog.hu/ 2010.10.27. 18:15:22

Váo én ezt láttam a múltkor a tévében! Vagyis,csak azt a részt amikor a csajt salátává változtatják és megeszik és a csávó ordít.Eszméletlen röhejes film. A bemutató,pedig baromi jó. :D

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.10.27. 18:54:55

Nagyon jó lett a videó!
Kész nevetség ez a Troll! :)

Max Power 2010.10.27. 20:28:47

Mióta vártam már erre!:) A legnagyobb poén az, hogy még rajongói is vannak ennek! Ráadásul minden évben rendeznek Troll 2 fesztet is!
A kissrác meg olyan, mintha állandóan csulázni akarna egy bazi nagyot.:D

Jigsawwasright 2010.10.27. 20:58:21

@Beneg^: A fűrész zenéjét sztem is jó ötlet volt berakni. :D
Én is imádom a sorozatot, és alig várom a 3d-t.

AlexM1983D 2010.10.27. 21:08:47

Basszus ezt a sok extrém vega-szektást! Ennyíre gyűlölik a húst-is-evőket, hogy növényé változtatva eszik meg őket, mert hát húst enni az megbocsájthatatlan bűn?

Áú! Ez a film fizikai fájdalmat okoz.

slindagor 2010.10.27. 21:38:55

az első részt nem akarjátok bemutatni, én nem láttam, de ha volt 2. akkor kellett h legyen első is, s amint néztem az imdb-n hát az sem 1 fergeteges mű, már csak az a kérdés, miért folytatták :)

amúgy a bemutató alapján olyan bad taste (1987) filingje van a dolognak, igaz az a szerethető gagyi kategóriába tartozik, ezt meg nem láttam :)
a maszkok tök jók :P

slindagor 2010.10.27. 21:43:08

@Beneg^: a fűrész kicsit túlnyújtott, de még mindig ver bármilyen horror szériát (egyenként és egészében is, de a klasszikus az első rész marad, a többiben már annyit csavartak egymáshoz képest is, mag saját magukhoz képest is, h ember legyen a talpán, aki követni tudja, én lassan már azt sem tudom mi miért van :), pláne h ilyen hosszú, és mellesleg színvonalas gore sorozatot én sem nagyon ismerek többet

lényeg a lényeg, a fűrészt úgyis a gorefanok nézik, s azoknak sok és ötletes mészárlás kell, a lehető legbrutálisabban tálalva ;)

xx18Rolandxx 2010.10.27. 22:01:28

hát igen ez a hányinger ujrafogalmazza az"Elbaszott,Undorító,Hányadék Szenny fogalmat!

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2010.10.28. 11:16:39

@Beneg^:
A Fűrésszel kapcsolatban vegyesek az érzelmeim. Az első részt mesterműnek tartom. Igaz, hogy tele van logikai bakikkal, de annyira letaglózó erővel tálalja a történetét, ami teljesen példátlan. A második egy korrekt horror-krimi, amiben van egy nagyon hatásos és zseniális párbeszéd-szál és egy sablonos, erőltetett és dögunalmas túlélős szál. A végén pedig egy hatalmas fordulat, ami ugyan nem üti az első részét, de baromi váratlan és átgondolt.
A harmadik és negyedik részt nem igazán szeretem, itt kezdődnek el feleslegesen csavarodni a szálak, kezdődnek az önismétlések, és a filmvégi fordulatok egyre gyengébbek.
Az ötödik résszel a sorozat elérkezett a mélyponthoz, ebben a részben a nyitójeleneten kívül semmi nem működik. A csavar a végén pedig kész röhej. Ráadásul ez a rész önmagában egyszerűen nézhetetlen.
Aztán a hatodikkal szerencsére visszakanyarodtak a helyes vágányra. Azért ez sem egy eszméletlenül jó film, azonban a két történetszál közül legalább az egyik (a tortúrás) érdekes és izgalmas, a flashback-eket nem vitték túlzásba, és a végén végre egy olyan csavart tálaltak elénk, amitől - ha nem is annyira, mint az első két rész esetében - tátva maradhat a szánk.
Én is kíváncsi vagyok a hetedik részre, de azért nem fogok rohanni a moziba, hogy megnézzem.

RiderOfSky 2010.10.28. 14:35:40

Najó,hát én most láttam először ezt a videót.
Ohhh my goooooooooooooooooooooood: Hello "hülyegyerek", egy játék része vagy.Eddig nagyon sok embernek okoztál fejfájást,így érdemtelen lettél a fejre,amit birtokolsz.Most bebizonyíthatod,hogy méltó vagy az életedre.A fejeden lévő készülék egy halálmaszk,egy időzítőt szereltem bele.
A feladatod,hogy megszerezd a kulocsot,amelyet Joshua testébe rejtettem.Fél óra áll rendelkezésedre a feladat elvégzéséhez,különben a maszk becsukódik.
Sok szerencsét!
:)

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.10.28. 16:26:22

Én a Fűrész összes részét imádom. A legjobb film - széria, amit valaha készítettek. Holnap vagy holnapután meg is nézem 3D - ben.

Buccaccio 2010.10.29. 02:03:59

Felteszek egy kérdést, ha már rossz filmekről van szó: annak idején sok nindzsás film (a nindzsa színre lép, a nindzsa ezer ... mittudomén ... arca, a nindzsa bosszúja, amerikai nindzsa, stb.) látott napvilágot, sőt keltett őrületet. Emlékszem, általános iskolás koromban a farsangon annyi volt a nindzsa, mint ahány biztonsági őr van egy amerikai elnökfogadáson. Sőt, hiszitek vagy sem, de voltak csoportok, amelyek - tinédzser profizmussal ugyan - egy teljes nindzsa-harcot mutattak be. Volt egy olyan, ahol egy fehér nindzsa egyedül levágta az összes ellenfelét (a kis pro!), illetve olyan is, hogy a fehér nindzsák csaptak össze a feketékkel (itt mindkét oldalról hullottak). Szóval azt hiszem, néhányról érdemes lenne pár szót ejteni, mert volt pár olyan (főleg Sho Koshugival a főbb szerepben) alkotás, amely kicsapná a biztosítékot sokaknál...

RiderOfSky 2010.10.30. 11:41:56

Tegnap este megnéztem a Fűrész 7et :)
Hát mondjuk úgy,hogy egy "Játék része voltam".
Sokkal átérezhetőbb 3d-ben.
A filmet azért nem lövöm le,úgyis csináltok róla egy élménybeszámolót.

Terror Dzsoni 2010.10.30. 13:27:46

Hatalmas lett a videó! Szénné röhögtem magam! :D

Állítólag van Troll 1-is, de senki nem látta még...

A kajákról meg egy mondás jut eszembe: a szar akkor szar ha tejszinhabot adunk hozzá!

Várom a folytatást!

Jamie tha killa 2010.10.30. 15:26:38

@Terror Dzsoni: a Hentelés.hu-n fent van az első ha tudok küldök nektek meghívót BlackSheep persze csak ha kell :D

Buccaccio 2010.10.30. 16:36:41

Volna egy brutálisan intim kérdésem, úgy kb. mindenkihez! Nem kéne egyszer összedobni egy ilyen Rosszfilmek-kíméljetek találkozót??? Komolyan! Egy jó kis közös agyleolvadás, több film lelkes elemzése, vagy csak egy egyszerű dumaparti formájában? Szerintem még szimpóziumot is csinálhatnánk belőle! :DDD

dexexe 2010.10.30. 18:34:40

ha lenne baad movies találkozó itt pesten én elmennék :)
amúgy AVGN beszámolója nem rossz...ő is a másodikat fikázza,az első troll meg sztem nézhető igy videó alapján,a maszkok jók,csak az effektekkel van a baj,de mondjuk nem új film,a háromban meg vannak gusztustalan jelenetek :S csak ez a kettő lóg ki a sorból a legjobban

slindagor 2010.11.01. 00:00:28

@dexexe: pontosítsuk, a 3. részből kapásból két küön változat is készült, s igazából nem sokban kötődik a sorozathoz, amire te gondolsz az, ahol felhasználta a rendező a 2. rész maszkjait, a másik meg egy "gyökerek megtámadják a várost" baromság, én is láttam a nerd video elemzését, ahogy én kivettem neki bejön a troll 2 is, igaz koránt sem annyira mint az 1., amit igazán fikáz az a dupla 3. rész, az 1. a bemutató alapján még egész vicces is lehet, a szerethető gagyi kategória, főleg a troll dal, de a többi, hát iszonyat :S

Buccaccio 2010.11.01. 20:01:28

Látom dexexe-n kívül nem túl sokakat fogott meg ez a közös találkozó dolog... Szerintem pedig nem lenne rossz ötlet...

arannti 2010.11.02. 16:06:45

Lenne egy kérdésem Ha troll 2 mutatod be akkor az egy türhetö film?

2010.11.03. 12:35:44

fú, Blacksheep, jó hogy figyelmeztettél :O amikor megláttam ezeket a jelmezeket, majdnem megfulladtam a röhögéstől xĐ

Thrillerfan 2011.01.28. 15:52:44

Megnéztem Port-on 18-as a korhatár XDXD

Revenge 2011.07.06. 15:17:24

Amúgy én Ceglédi vagyok :D

jackass99 2012.07.14. 18:46:31

Komolyan mondom a belem felfordult azoktól a kalyáktól.

Furious252 2012.08.25. 23:36:29

ez a film igenis iylesző...4 évesen. ugyanis nekünk megvolt ez a szemét. :S
süti beállítások módosítása