Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - Bitch Slap

2010.11.09. 20:02 | Sorter | 11 komment

Címkék: gyöngyszemek

Egy 2009-es trashfilm, ami ugyan sok újdonsággal nem szolgál, de másfél óra agyatlan szórakozásnak tökéletes.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr682436855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xx18Rolandxx 2010.11.10. 00:30:03

Én anno imádtam a Xéná-t ugyhogy értettem a poént amit burkoltan elénktártak a készitők! XD

Geminicorazon 2010.11.10. 11:57:12

Hát szerintem a hallottak alapján ez nem gyöngyszem...
Persze ez csak az én véleményem.

Khazee 2010.11.10. 16:28:55

Nem értem, hogy tudtál betenni egy trashfilmet GYÖMGYSZEMnek. Attól, hogy neked ez kellemes meglepetés, mert szarabbra számítottál már egyből gyöngyszem lesz? Mert (legalábbis az én értékrendemben) az olyan film érdemli ki ezt a címet, ami valóban újat mutat és/vagy minden klappol benne, nem pedig azért, mert van benne 3 pozitívum. Dehát Te tudod. Amúgy a videó tetszik, kellően informatív.

Sorter 2010.11.10. 16:49:45

@Khazee:
Ha belegondolsz, volt már néhány olyan film a Gyöngyszemeken belül, ami közel sem volt hibátlan (pl.: Swat), de olyanok is, amelyek, bár voltaképpen nem jók, de kellően szórakoztatnak (pl.: Véres Játék 2, Csak az erős győzhet). Az én szememben a Bitch Slap is ezen filmek táborát gyarapítja, és nem csak azért, mert számomra kellemes meglepetés volt, hanem mert ha objektíven nézem, akkor is szórakoztató, persze csak akkor, ha az ember egy pillanatig sem veszi komolyan, mint ahogy azt fentebb is írtam.
Meg hát egyébként is, ha belegondolunk abba a ténybe, hogy mennyire el lehetett volna rontani ezt a filmet, és, hogy ehhez képest mégis mennyi mindent kihoztak belőle (a maximumot azért nem), az elismerendő. Látszik rajta a lelkesedés, az igyekezet, és (sajnos) manapság ezt meg kell becsülni, pláne egy ilyen film esetében. Nem arról van szó, hogy a Bitch Slap egy jó film, de a trash műfajban ez a fogalom egyébként sem túlságosan gyakori. Egyszerűen csak szórakoztató, másfél órára nagyszerű kikapcsolódás. Számomra ennyi egy kevésbé ismert trahsfilm esetében elég egy Gyöngyszem videóhoz.
Persze, ahogy a videóban is mondtam, nem várom el, hogy ezzel mindenki egyetértsen.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.11.10. 20:18:08

"Ettől a három csajtól még a fekvő rendőr is felállna." :D Óriási dumád van neked is, Sorter! :D

slindagor 2010.11.11. 23:46:06

Geminicorazon, a hallottak alapján nem tudod kialakítani a saját véleményed, nézd meg a filmet, és döntsd el

Khazee, én úgy nézem te sem láttad a filmet még, amikor a kommentedet írtad, a mondat befejezéséhez lásd a fentebb írottakat

nézzétek meg a bitch slapet, igazi gyönyör a szemnek, engem mondjuk zavart a flashback betétek eltérő, és sokkal gagyibb megvalósítású stílusa, de megszoktam a végére, de a sivatagi részek frenetikusak, amit a 3 csajszi művel az eszméletlen :)

az utolsó csavar egy kicsit sok volt nekem, szerintem nem illett a csajhoz, de azért az is fogyasztható és vicces volt, nagyon sokat nevettem a filmen, legalábbis akkor amikor abba tudtam hagyni a nyálam csorgatását :P

aki nem látta, ne szidja, aki pedig látta és úgy szidja, hát annak eggyel több X kromoszómája van, ugyanis akiknek nem tetszhet ez a film, azok a csajok (kivéve akik vonzódnak a saját nemükhöz), tőlük elfogadhatunk objektív kritikát, de pasitól max a "savanyú a szőlő" effektus esik le :)

slindagor 2010.11.11. 23:47:45

én már vagy egy éve láttam a filmet, köszi sorter, h eszembe elemzéseddel juttattad ;)

slindagor 2010.11.11. 23:48:52

@slindagor: vhogy így akart kinézni a mondat második fele:
köszi, h elemzéseddel eszembe jutattad :P

Sorter 2010.11.12. 14:30:10

@slindagor:
Igazán nincs mit! :-) Örülök, hogy ez az "ártalmatlan" kis trashfilm mások tetszését is elnyerte.

kollak 2010.11.29. 15:35:36

jó film lehet ,majd valamikor megnézem
süti beállítások módosítása