Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - A közösségi háló

2010.11.19. 06:56 | BlackSheep89 | 37 komment

Címkék: élménybeszámoló

Annak ellenére, hogy a Facebook számomra teljesen idegen, David Fincher legújabb filmjét kimondottan élveztem.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr442458588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamie tha killa 2010.11.19. 13:24:48

Én is megszerzem már valahonnan

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2010.11.19. 16:22:21

Szimplán az év filmje, az Eredet mellett. Egyértelműen a feszült párbeszédekben van az ereje. Csak Fincher miatt néztem meg, amúgy hót lesz@rom a facebookot. A film viszont kiváló!

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.11.19. 16:36:28

@Swarm:Azért a Remember Me! is itt van mellettük :)

Sepherd · http://www.youtube.com/user/Batman9812?feature=mhum 2010.11.19. 17:57:46

Nekem jön be , amúgy is , engem hidegen hagy a Facebook és magasról leszarom.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.11.19. 18:22:29

Rühellem a Facebookot, és egyszerűen nem tudom rászánni magma, hogy megnézzem ezt a filmet. Ha jó idei drámát akarok látni, megnézem újra az Emlékezz rám! című zseniális alkotást vagy Az Út című szintén nagyon jó filmet.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.11.19. 18:24:24

Kis hiba az előző kommentemben. Az Út tavalyi film.

RiderOfSky 2010.11.19. 20:20:24

Nagyon jó film volt,annak ellenére,hogy egy 2006-os operációs rendszerben írta meg 2003-ban a programot. :D

dexexe 2010.11.21. 02:47:49

ez a facebook egy divat...ugyanolyan mint a myvip meg az iwiw..azokat is felkapták ,ma meg már le se szarják :)

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2010.11.22. 20:33:34

Túl nagyok az előítéleteitek. Utálom a Facebook-ot úgy ahogy van, mégis megnéztem a filmet és szenzációs. Ez nem egy szokványos dráma, sőt nem is kifejezetten dráma. Szerintem mindenki tehet vele egy próbát. Az elvakult "úgyse nézem meg mer szar a fészbúk" embereket meg nem értem. Aki ismeri Finchert annak lehetne annyi esze és rájöhetne, hogy ő rossz filmet nem csinál. Egyébként ő sem vállalta volna a rendezést, de elolvasta a forgatókönyvet és megváltozott a véleménye.

Clois 2010.11.22. 21:18:23

@Blacksheep89 : Végülis ez a film CSAK a facebookról szól vagy inkább dráma ? Csak mert én speciel a facebookot egy időpazarlásak tartom,ezért sem érdekelt, de aztán láttam a trailert ,meg hogy Jesse Eisenberg játszik benne ,és akkor elkezdett kicsit érdekelni mert azért egy jó kis dráma filmnek tűnt. vagy ez csak a trailer ?

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2010.11.23. 10:40:40

@Clois: Minden benne van a facebookról, de a drámai elemek sem hiányoznak, csak ezek a megszokott sablonok alapján haladnak, semmi újítást nem tartalmaznak. Ami nem baj, mert sokadjára is működik, csak kevésbé érdekes. Ezért mondtam, hogy inkább a facebook miatt érdekes, mert ezt még nem láthattuk filmen.

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2010.11.23. 12:11:10

@BlackSheep89: A megszokott sablonok alapján? Szerinted mik azok a sablonok?

dexexe 2010.11.23. 12:33:43

@Swarm: ami meg nem ismeri a rendezőt azzal mivan???

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2010.11.23. 12:37:48

Aki nem ismeri a rendezőt az ne vallja magát filmkedvelőnek esetleg hozzáértőnek! David Fincherről van szó huhuú!

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.11.23. 19:35:18

@Swarm:Nem azt írtam, hogy nem ismerem Finchert, hiszen több általam imádott filmet készített, mint például a Hetedik vagy a Benjamin Button különös élete. Én simán csak a faszbukra nem vagyok kíváncsi.

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2010.11.23. 20:25:07

@Sparrow: Én értelek teljes mértékben, de szerintem simán adhatnál egy esélyt neki. Én vagyok az élő példa arra, hogy egy laikusnak is mennyire bejöhet a film. Persze te tudod, de szerintem ezt kár kihagyni.

dexexe 2010.11.25. 13:20:24

@Sparrow: hetedik sem egy nagy szám :) számomra egy 1x nézhetős film

dexexe 2010.11.25. 13:25:00

"fontosabb filmjei"

2001 - Pánikszoba (Panic Room)
rendező

1999 - Harcosok klubja (Fight Club)
rendező

1995 - Hetedik (Se7en)
rendező

1992 - A végső megoldás: Halál (Alien 3)

alien 3 a leggyengébb a sorozat közül,erre nem is mondok többet...hetedikről már mondtam 1 mondatot :) harcosok klubbja meg agyon van istenitve...mindnki tudja mi lesz a vége és már volt elötte is és után is skizofrénes film,ez nem ujdonság...pánikszoba,talán ez az egyetlen normális filmje..2x láttam,mindkétszer tetszett,de ezt leszámitva,nem tartom egy jó rendezőnek bocsi

dexexe 2010.11.25. 13:27:51

véleményem erről a filmről:

A film mindent állít csak azt nem ami valójában történt. Mark a film elkészülte után több sajtósnak is elárulta, hogy már bánja, hogy teljesen kiadta a kezei közül a film rendezését, mert a végére egy olyan borzalom kerekedett az egészből aminek aztán semmi köze a valósághoz.

Ha a film kitalált történet lenne és nem "Based on true story" akkor egy közepesnél valamivel jobb tinidráma lenne. De azzal a tudattal, hogy maga a főhős átkozta el a filmet, mert a producerek mindent kiforgattak, már nem tudok olyan jótékony lenni az osztályozásnál. Ráadásul a Facebookot mint olyant is teljesen más dolognak állítja be, mint ami.

Ez pedig egy "social network" címet viselő filmnél kifejezetten kellemetlen, mert az 'SNS' mint olyan nem csak a dollármilliók hajszolásáról és társkeresésről szól...
...arról nem is beszélve, hogy nem a Facebook volt az első SNS, nem Mark találta fel a spanyolviaszt!

dexexe 2010.11.25. 13:29:43

A legtalálóbb szöveg ez volt:
Mark: megvan!
Eduardo: kész az oldal?
M: nincs kész, sosem lesz kész.
E: Ezt meg hogy érted?
M: Olyan mint a divat, mindig változik.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.11.25. 18:19:18

@dexexe: Azért ha mondanál egy a Hetediknél jobb krimi-thrillert azt megköszönném :)

dexexe 2010.11.25. 19:52:02

@FroG: feltámadás :) remek szinészekkel,hegylakó rendezőjétől,fantasztikus képi világgal,zseniális sztorival és néhol sokkoló jelenetekkel :)

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2010.11.25. 21:21:38

A közeljövőben lehet számítani egy Harry Potter élménybeszámolóra?

Sorter 2010.11.25. 21:28:39

@LaciG:
Nem valószínű. mivel nem tervezzük megnézni.

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2010.11.26. 10:25:12

@dexexe:
Jézusom, ezt nem mondod komolyan!? A Feltámadás jobb mint a Hetedik? Az a film úgy nyúlja Fincherét, hogy az hihetetlen. Néhol jó a hangulata amúgy egy trágya. A Hetedik jóval összetettebb, nyersebb, reálisabb, a színészekről nem is beszélve. Amúgy kimaradt a Játsz/ma, Zodiákus és a Benjamin Button. Az Alien 3 elismerem, hogy nem egy nagy szám, de azt a stúdió cseszte el nem Fincher. Attól még, hogy te nem tartod jó rendezőnek, attól még az. És ebben azt hiszem elég sokan egyetértenek velem! Szerintem ez nem a véletlen műve...

dexexe 2010.11.26. 12:21:02

hetediken bealudtam,feltámadást meg vagy 3x láttam és mindvégig lekötött...ellenben a hetedikkel...utánozza a filmet??hát azt nehezen hiszem,a vallásos téma sokkal durvább mint bármelyik más filmben,és egyedi,nem láttam még ennyir eátgondoltabb,izgamas krimit (vannak faszságai d emindegyik filmnek vannak)...baaad movies gyöngyszemek között be is mutathatnák sorterék mert megérné...
azok azé maradtak ki mert nem is láttam,de nem baj,nem vesztettem semmit :) az alient nem a studió cseszte el ;) ezt megsugom...az egész ugy szar ahogy van...ki ért veled egyet? :O ha valaki azt mondja ugorj a kutba akkor beleugrasz??hát igen :)

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2010.11.26. 14:12:31

Neked tetszik a Feltámadás, egészségedre. A Hetedik akkor is jóval elismertebb film (nem véletlenül, mivel jobb is), de akkor biztos mindenki más a hülye mert te jobban értesz hozzá. Az, hogy téged altatott? Elég furcsa az ízlésed ha egy ilyen film altat. Azt meg én súgom meg, hogy Fincher keze igencsak meg volt kötve az Alien készítése közben, de persze te ezt is biztos jobban tudod. Ha pedig nem láttad azokat a filmeket amiket felsoroltam, akkor honnan tudod, hogy nem vesztettél semmit? Logika ott van! A kutas hasonlatnak pedig semmi értelme nem volt...

zecske 2010.11.26. 21:03:32

Alienhez hozzá szolnék,a studio cseszte el pár éve kiadták a redezöi változatátb is,sokkal jobb.

3-évig dolgoztak a filmen a studio ugy cserélgette a rendezöket mint más a nöit.

A lényeg az eredmény sajna nem a legjobb lett.ujra kezdték majd leforgatták az akkor még totál ismeretlen rendezövel és a rendezö tudta nélkül majd egy orát töröltek a filmböl.

dexexe 2010.11.27. 02:44:04

@Swarm: kit érdekel hogy elismertebb? :) ez olyan minthogy van egy hires zenekar???és???kit érdekel? :) altatott igen,de nem csak engem,olvasgass fórumokat...tudod én rengeteget olvasok neten filmekről és tudom hogy mi hogy van...a másik meg az hogy én tuti idősebb vagyok mint te vagy 10 évvel :) és az is biztos hogy több filmet láttam mint te,és egy ilyen srác mint te magyaráz nekem :) röhej...azért nem vesztettem semmit mert az eddigi filmjei sem volt egy nagy szám,kivéve a pánikszoba :) a kutas értelemnek meg volt értelme te szerencsétlen....mivel ha mindenki azt mondja hogy király film meg ilyen jó olyan jó akkor te is elhiszed és neked is tetszeni fog...érted???ez olyan mint pl a halo játék..ami agyon van istenitve mert pár beteg fasznak tetszik és mindenidők egyik legszarabb játéka lett :))) én mint kritikus tudnék mesélni ezekről a dolgokról,nem egy cikkemet jelentették meg ujságokban ,hála egy kedves ismerősnek :)

dexexe 2010.11.27. 02:45:16

de basszus hogy valaki ennyire vitatkozzon egy "zseniális" filmen,kész röhej,én égek komolyan mondom...

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.11.27. 08:37:34

@dexexe: Úgy látom nem érted pontosan mire is gondolt, fordítva értelmezted szerintem. Ő arra gondolt, hogy azért híres, mert jó film, te pedig (szerintem) arra, hogy azért jó film, mert híres.
A két fogalom korántsem megegyező dolog.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.11.27. 08:39:21

@dexexe: De hogyha ez nem így van, akkor bocsánat.

dexexe 2010.11.27. 11:06:24

nekem nem tetszett,a szememben nem híres,téma lezárva

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2010.11.27. 20:30:15

Biztos idősebb vagy, tapasztaltabb. Ez az internet. Szövegelni mindenki tud. Én is mondhatom, hogy biztos én vagyok nálad 10 évvel idősebb és 5-ször annyi filmet néztem meg mint te. Érdekes FroG felfogta mit írtam, te nem tudtad... Mellesleg mint kritikus én is tudnék mesélni: van egy filmes blogom, és mind a mai napig cikkíró vagyok egy netes mozimagazinnál. De teljesen mindegy, hogy ki vagy, nem überelni akarlak csak értsd meg, ha valami nem jön be neked, attól az még lehet jó! Ha pedig a Hetedik nem lenne híres, elismert film, nekem akkor is tetszene. És ahogy említetted, téma lezárva.

Goblin Úr 2010.11.28. 13:38:13

Szia Blacksheep!
Írtam neked (pontosabban a BM csapatnak) privátban, az indapass nevemen keresztül. Olvasd el kérlek!
Sziasztok!

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2010.11.28. 20:34:48

@Sorter: Szerintem érdemes neki adni egy esélyt. Az egyik legjobb Harry Potter.
süti beállítások módosítása