Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Top 10 - Egy-snittes jelenetek

2010.12.19. 19:07 | Sorter | 19 komment

Címkék: top 10

A vágatlan jeleneteket mindig is nagyra becsültem, éppen ezért nem is volt könnyű összeállítani a tíz kedvencemet, de végül azért csak sikerült.

(A 2. helyezettről a videó elkészülte után kábé öt perccel tudtam meg, hogy tartalmaz néhány "rejtett" vágást, de ettől függetlenül a stílusa annyira hasnolít a vágatlanhoz, hogy még most is alig tudom elhinni, hogy nem az, így végül is benne hagytam.)

Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr782526373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FACE24 2010.12.19. 19:33:52

Sorter nemrég küldtem nektek mailben egy baaad movies ajánlást csak még nem kaptam választ =/ pedig a film nagyon szar( ügyefogyott ügyelő jézus derelye még leírni is rettenet :o ) érdemes megnézni mert én még félrészegen is kiakadtam rajta =D am jó a vidi és remélem jön majd baaad movie video is nemsokára
remélem asylumfilm lesz mert még van megapiranha meg titanic 2 is amik hozzák megacápa szinvonalát oO*

Sorter 2010.12.19. 19:52:47

@FACE24:
Mostanában nem sok időnk jut a levelek olvasására, így lehet, hogy véletlenül kihagytuk a tiédet.
Az Ügyefogyott ügyelőt egyszer már elkezdtem nézni, szerintem annyira nagyon azért nem volt rossz, de tény, hogy eléggé gagyi.
Új videó valószínűleg a jövő héten lesz, jelenleg két film között vacilálok, és az egyik Asylum-os. :-)

Geminicorazon 2010.12.19. 20:09:39

Ötletes ez a top 10!
Honnan tudjuk, hogy tuti egy-shittes?
A mai technikával simán megtudják csinálni, hogy egy-snittesnek látszódjék. Nem???

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2010.12.19. 21:36:41

Jó videó. Tényleg sokat dob a hengulaton, ha nincs telepakolva a jelenet vágásokkal.
És amúgy itt egy egysnittes MAGYAR videóklip: www.youtube.com/watch?v=D9LpX0L2PNI
Azért ez se semmi

(A képlet szerintem nem csak az egy-snittes jelenet miatt lett emlékezetes)

uccse 2010.12.20. 10:14:17

Gondolom, nehéz volt összeállítani a listát, de én két jelenetet hiányoltam: a Werckmeister harmóniákban a kórház szétverését, meg a Négy szoba negyedik szobáját.

Ivan27 2010.12.20. 10:36:43

A Szamuráj útja mikor fog sora kerülni?

JoeJoeJoe01 2010.12.20. 10:56:30

Ha már úgyis volt egy-sznittes, szívesen látnék egy olyan Top10-et is, amiben másodpercenként vagdosnak (pl.: Borune sorozat egyik része)

gyurci97 2010.12.20. 14:36:26

A Terminátor Megváltásban is van kettő hosszabb vágatlan jelenet szerintem azok is nagyon jók.

Jigsawwasright 2010.12.20. 15:10:39

Én csak a killbill bárjelenetét hiányoltam.

VazulNéni 2010.12.20. 16:58:33

Kicsit unalmas lett szerintem.

Max Power 2010.12.20. 19:16:45

Az Oldboy-ban is van egy durván jó, asszem ötperces harcjelenet(1 ember vs 50 másik, egy szűk folyosón-ráadásul mindez oldalnézetből), ami szerintem elég ötletes és faszán koreografált.

Sorter 2010.12.20. 19:40:34

@Max Power:
Igen, arra én is emlékszem, gondolkoztam is rajta, hogy bekerüljön-e a listába, de végül kimaradt.

zsomoka1998 2010.12.20. 21:05:47

Eszembe jutott a [REC]2-ből a végén a Flashback ami szerintem egy nagy hülyeség mert 1 áldokumentumfilmben miért van Flashback?

jó lett a lista

Happy Zoidberg 2010.12.21. 11:10:02

Az Oldboy azon részét összesen öt nap alatt forgatták le, bevetve némi vizuális effekt segítséget is, de attól még király!

Amúgy jó a lista, gratulálok.

Én mondjuk a Serenity főcím utáni majdnem tíz percét hiányoltam, bár ott hét percnél van egy rejtett vágás...

FACE24 2010.12.21. 19:05:35

@Sorter: izlések és pofonok =) lehet többet kellet vna innom ;)

Todd. PT 2010.12.21. 23:31:26

Valaki emlékszik a Harmadik műszak azon részére, amikor gyilkosság történik egy lakó negyedben (fiatal srác véres polóban nem akar felelni pár kérdésre meg nem akarja igazolni magát, majd kicsit távolabb vértócsát találnak), és a kamera vágás nélkül, vagy kevés vágással legalábbis, végig követi a rendőrök munkáját ?

atis840 2010.12.22. 12:14:29

Before Sunset!
Nincs lövöldözés, nincsenek közelítések, távolítások, nincsenek helikopteres felvételek, de mégis hihetetlenül jó az egész, hiszen van amikor 15-20 percen keresztül beszélgetnek a főszereplők egymással, és ott is megvan az a hatás, hogy minthogyha ott sétálnál velük az utcán, annyira élethűre sikerült megalkotniuk.
Azért saját elgondolásom szerint ez sem lehetett semmi, hiszen begyakorolni egy baromi hosszú szöveget, és előadni 15perces vágásokkal, hát mit mondjak nem semmi Julie Delphy, és Ethan Hawke előtt!
Egyébként az egész filmet úgy készítik el, hogy nagyon kevés a vágás! (Hasonlóan készült el a film elődje a Before Sunrise is, csak ott azért több a vágás, de a hatás ott is hasonló)
süti beállítások módosítása