Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

X-men: First Class - trailer

2011.02.11. 20:52 | Sorter | 14 komment

Az év egyik legjobban várt filmje... Ez ütni fog!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr312654801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.02.11. 21:01:34

Én valahogy már Michael Fassbenderben nem bízom, a két legutóbbi filmje nagyon rossz volt. (Jonah Hex, Centurion). Meglátjuk mit alkot Magnetoként :)

Evangelion 2011.02.11. 23:17:11

mondjuk a Kick Ass rendezőjében bízok

dugulaselharitas · http://www.dugulasharitas.hu 2011.02.12. 01:14:45

hát ez város lesz ha tartják a szintet :)

Malackutya 2011.02.12. 04:42:02

És hol van Wolverine?-.- Jó tudom,de akkor ki lesz az ügyeletes "tökösgyerek" cool dumákkal és csúnya nézéssel? Remélem valamit kitalálnak^^ A srác jól játszott a Wanted-ban szerintem itt sem lesz vele probléma,más kérdés az,ami FroG-ban is felmerült :D

zso12 2011.02.12. 10:13:37

én azt hallottam hogy most forgatnak egy új spiderman filmet 2012-re lesz kész

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.02.12. 14:44:21

@zso12: Igen, és mivel Andrew - irritálófejű - Garfield és Emma - nem tudok színészkedni - Stone fogják játszani a főszerepeket, a legégőbb képregényfilm lesz, amivel megalázzák az egész Pókember - legendát. Persze remélem, hogy tévedek.:D

Az új X - men filmhez meg annyit, hogy szerintem ez nem fog akkorát ütni, mint az eddigi részek. Régóta várom ennek az előzménysztorinak a megfilmesítését, de szerintem a látványra fogják helyezni a hangsúlyt és a történet el fog veszni. De természetesen itt is remélem, hogy tévedek, és egy, a többihez méltó X - men filmet fogunk látni.

zecske 2011.02.12. 17:43:43

sajna-stallone,swarczi kornak már rég vége,10-20 évesek akciofilmben valo szerepeltetése baromság,bár mig pénzt hoz kit érdekel.nulla stoy cgi dögivel (superhösös film tudom)

jurrasic park 2.utánn a cgi amihez nincs egy normális történet megutáltam,sajna be kell látni,ma csak tizenévesekre gondolnak.

na ezért nézek jo francia,olasz,spanyol horrort.

Dryenful 2011.02.12. 18:04:24

Hát nekem special a Sucker Punch a legjobban várt film idén,de erre is el fogok menni,az is hót ziher.

Jigsawwasright 2011.02.13. 11:21:50

Eddig azt hittem, h ez nagy sz@r lesz, de ez a trailer egészen ütős lett. egy próbát megérhet.

@Sparrow: Engem is iritál az, h ilyen idiótákat, válogatnak egy Spider-man remake-be. És amit eddig a filből látni lehetett, az nem velemi bíztató. Na mind1 remélem nem lesz olyan gyalázatos, mint amilyennek elsőre látszik...

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.02.13. 11:59:54

Nekem pont azért jött be ez a film, mert végre nem Wolverine-re összpontosítanak. Könyörgöm, négy (!!!) filmen keresztül volt főszereplő, a legutóbbiban meg aztán már tényleg csak és kizárólag ő volt a sztár. De ez nem baj, Farkas tényleg cool figura, Hugh Jackman jól hozta a karaktert, egyszóval nincs ezzel semmi gond. De ötödszörre már egyszerűen sok lenne.
Határozottan itt volt már az ideje, hogy ne csak Wolverine-t nyomassák állandóan, hanem valami újat mutassanak, elvégre az X-men egy kiterjedt univerzum, sok-sok mutánssal, és Magneto és a Professzor múltja szerintem pont egy olyan téma, ami régóta filmre kívánkozik, és amiből jó sztorit tudnak összehozni.
A látvány nyilván ütni fog, az a néhány grandiózus kép az előzetesből nagyon ígéretes, de azért én bízom a rendezőben, hogy a Kick-ass után megint sikerül olyan filmet leraknia az asztalra, ami a profi látvány és akciók mellett remek sztorival is bír.
A két főszereplőt pedig speciel nagyon bírom, mindkettejük bizonyítottak már a szememben (bár a Centuriont nem láttam)
Egyszóval nálam nagyon várós!

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.02.13. 15:40:56

@BlackSheep89: Én a Kick Asst sem szeretem.
És annyiban lesz jobb ez az X - men, hogy nincs benne Wolverine, hogy így nem kell majd eltűrnöm az idióta magyar szinkront, amiben valami furcsa oknál fogva Farkasnak fordították, mikor köze nincs hozzá. A wolverine rozsomákot jelent és a képregényekben így is fordítják. A másik meg, hogy Stormot sikerült lefordítaniuk Ciklonra, úgyhogy ahhoz is gratulálok.

Nabopolasszar 2011.02.13. 19:35:05

@Sparrow: Azért a Farkas meg a Ciklon sokkal jobban hangzik mint hogy Rozsomák vagy Vihar

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.02.15. 13:46:00

@Nabopolasszar: Aha, csak éppen, főleg Rozsomáknál köze nincs a Farkas névnek, ahhoz, amiről valójában a nevét kapta. Ez olyan, mintha Küklopszot Micimackónak fordították volna.
süti beállítások módosítása