Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - A sötétség serege

2011.02.12. 18:11 | Sorter | 17 komment

Címkék: gyöngyszemek

Régóta tervbe vettem már a népszerű Gonosz halott trilógia záródarabjának bemutatását, de csak most jutottam el odáig, hogy értekezzek róla.

A videót próbaképpen feltöltjük youtube-ra is, meglátjuk, mi sül ki belőle.

Jó szórakozást!

U.i.: Az Összeomlás videójának lassan nekiállok, de még nem döntöttem el, hogy az legyen-e a következő, vagy előtte készítsek egy Baaad Movies bemutatót. Majd igyekszem dűlőre jutni.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr112656390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terror Dzsoni 2011.02.12. 20:09:14

Remek bemutató! Mivel személyes kedvencem a film, nem is nagyon rudok mit hozzáfúzni, mindent elmondtál róla.

Az Összeomlás egy igen jó film! Kezd az izlésünk "összecsúszni"! :)

maocetung 2011.02.12. 23:00:17

Na én már nézem is a filmet:D
Csak kicsit lassan tölti be a Moovie.hu :S

zecske 2011.02.12. 23:56:24

örök kedvenc .nagyon jo hogy bemutattad.

M.D. House 2011.02.13. 08:45:47

Az 1. rész hatalmas csalódás volt nekem úgy, hogy nem néztem meg a többit, de most kedvet kaptam hozzá.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.02.13. 10:36:19

Az az érdekes, hogy te a 3. részt mutattad be, de én inkább a 2. - hoz kaptam kedvet.:D

dexexe 2011.02.13. 12:41:27

végre valaki bemutatta ezt a nagyszerű filmet..én már 6 évesen ezt néztem,és ezt láttam először,aztán az elsőt és a másodikat... (aki látta a kettőt az nem nézi meg az elsőt mert szerintük akettő szar film mert vicce sés nem horror....EZ VOLT A FILM LÉNYEGE !!!) és sztem az első igazi horror,semmi poénos nincs benne a kettő meg már vicce sés sam raimi pontosan tudta hogy kell elkésziteni egy folytatást...én megvettem mindhárom részt eredetiben,vettem evil dead pólót is,szal igazi rajongónak mondhatom magam és már késtül az első rész remake-je,hát kiváncsian várjuk.

Terror Dzsoni 2011.02.13. 17:18:05

@dexexe: Hol vetted a pólót? Nekem is köllene egy! :D

dexexe 2011.02.14. 01:42:34

még anno az usapolo-nál de már cska olyan van amire csak az evil dead van ráirva de azok elég gagyik,gondolom ezt amit vettem már nem gyártotta a forgalmazó...ash van rajta és a keze ahogy fojtogatja asht :) nagyon jó...amugy usapolonál mindneféle pólót lehet venni (amíthvyille,zombie,day of the dead,freddy vs jason,crow,friday 13....stb...nézzetek jól körül azon az oldalon,rengeteg érdekessége tlehet rendelni :) ém mindnet ott veszek....

KRT 2011.02.17. 20:10:27

Nemtudom neked melyik verzió van meg ebből a filmből, de amit én láttam abban a bizonyos 4 lövés között újratöltött amíg a földön fetreng a vénasszony...

Sorter 2011.02.17. 20:14:09

@KRT :
Hát, én nem emlékszem, hogy lett volna ilyen. Persze, lehet, hogy tévedek... :-)

zibi07 (törölt) 2011.05.04. 18:25:52

Jó lett a bemutató! Kár, hogy nem tettél arról említést, hogy ez a film két féle befejezéssel került forgalomba és úgy néz ki a magyar forgalmazóhoz ez fajta befejezés jutott el, nekem személy szerint a másik befejezés jobban tetszik :)
youtube-on fönn van mind a két alternatív befejezés, ha valakit érdekel.

KongFan 2013.03.03. 13:54:08

A Remake előtt szándékosan megnéztem a trilógiát.
Az első rész tetszett, de a többi egyáltalán nem. Egyszer nem nevettem sem a másodikon és sem a harmadikon. Ash se volt nekem szimpatikus. Főleg a háromban, olyan nagy arca lett, hogy az engem már idegesített. Az újban meg talán nem is lesz Ash, ha jól láttam az IMDb-n. De gondolom Campbell majd cameozik egyet.
Na, ennyit akartam. Béke!

ozymandias 2013.06.10. 07:27:07

Melyik filmből van az a jelenet, amikor Bruce Campbellt kérdezik a rajongók a puska újratöltéséről?
süti beállítások módosítása