Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

"- Zöld? - Szuperzöld!"

2011.03.23. 20:48 | BlackSheep89 | 31 komment

Hal Jordan egy véletlen folytán talál egy gyűrűt, aminek hála szuperképességekre tesz szert. Kiderül, hogy a gyűrű a Zöld Lámpások tulajdona, akik az Univerzumot védő intergalaktikus lények, és mivel éppen akkor jelenik meg a hatalmas főgonosz, amikor Hal megtalálja a gyűrűt, hát nosza, felveszik őt is tagnak, hogy győzze le!

Hát uramég! Ekkora baromságot nagyjából 25-30 éve lehetett utoljára komolyan venni!

Na de most komolyan: már az első képek alapján sejtettem, hogy a Zöld Lámpás című gigaprodukció rossz lesz, de hogy ennyire égetnivalóan pocsék lenne, mint amilyen az előzetes alapján lehet, hát azt nem gondoltam.

A sztori egy lerágott csont, ami - mint már írtam - nagyon régen elvesztette a hitelességét. A látvány láthatóan elég gyenge, az a zöldben úszó világ visszataszító, a maszkok a Dragonball: Evolúciót juttatták az eszembe, akciókból meg nem sokat mutattak (lehet, hogy azért, mert meglepi lesz, de Hollywood gondolkodását ismerve ezt kétlem), és azok se voltak meggyőzőek. Ryan Reynoldsról is tudjuk, hogy noha jó színész (ld: Buried), képes kegyetlen ripacskodásra is.

Nem akarok vészmadár lenni, de attól félek, hogy a Zöld Lámpás lehet az év leggázabb blockbustere. Ti mit gondoltok róla?

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr952766211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Habbobitas 2011.03.23. 21:03:28

Majd ha megjelenik letöltöm, és majd meglátom, hogy tetszett-e.

Habbobitas 2011.03.23. 21:04:56

A bejegyzés címére rápillantva, már azt hittem, hogy élménybeszámoló lesz a "Zöld Darázs"-ról.XD

Yuuto-Kun 2011.03.23. 22:04:54

Ez a Zöld Lámpás nem volt haverja Supermannak? Mert mintha a rajzfilmből arra emlékeznék.

zecske 2011.03.23. 22:13:19

mivel,amerikában minden szart megesznek,nem lesz bukás söt.

uccse 2011.03.24. 12:36:56

@Yuuto-Kun: Az Igazság Ligában volt egy zöld lámpás, de az egy másik volt.

Hobbiman 2011.03.24. 13:49:45

szerintem ha megjelenik bemutathatjátok :)

Rebellion 2011.03.24. 15:17:45

Amikor előszőr hallottam erről a filmről nagyoon kíváncsi voltam hogyan fog ez kinézni de amikor megláttam a trailert nagyon nagyot csalódtam mert télleg szarul néz ki.

ZalyBarzini 2011.03.24. 16:16:05

Hát,ez eléggé....
De lenne egy kérdésem!
MI A FRANCÉRT KATAPULTÁL ABBÓL A ROHADT VADÁSZGÉPBŐL?
Azért,mert a piroson villogott a CAUTION lámpa?Röhejes,ennek így semmi értelme.

benyavsbende 2011.03.24. 16:18:04

@Rebellion: Igazad van ez az egyik a másik meg hogy Green Lantrern néger volt és nem 1 ilyen idegesítő karakter ... szerintem szar film lesz ...

Rebellion 2011.03.24. 16:50:48

@benyavsbende: Amúgy Hal Jordan volt az eredeti Green Lantern. A néger fickó csak később lett az.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.03.24. 17:50:47

Nem nagyon olvastam még Zöld lámpás képregényeket. Nem igazán érdekel a karakter. És a film látványvilága valóban gyengének tűnik.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.03.24. 18:06:45

Blacksheep,Sorter!
Bocs hogy itt kommentben zavarok, de néhány dolgot meg kellene beszélnünk Skypeon. Nekünk ma este 20 óráig körül lenne nekünk jó.

Előre is köszi!

gorre126 2011.03.24. 18:33:48

@FroG: Az utolsó előtti mondatot nagyon szépen megfogalmaztad ;)

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.03.24. 18:47:25

@Gorre126: Értsd jól. Így jár az ember, ha kapkod az írás közben, és átolvasás nélkül átfogalmaz ;)

Jamie tha killa 2011.03.24. 18:51:19

Gorre szeret belekötni az "elrontott sz@rba" is.

gorre126 2011.03.24. 19:19:00

@Jamie tha killa: Most mire utalsz? Lásd be, semmi jó pontot nem tudtál felhozni a The Horde érdekében, mivel semmi jó nincs abban a filmben

Beneg^ 2011.03.24. 19:24:34

Nekem alapjábavéve is nagy elvárásaim vannak a képregényfilmekkel kapcsolatban és a képregényfilmeken belül a szüperhős filmekkel is. Lásd: Batman (a Christopher Nolan féle), Kick-Ass (ami a kedvenc filmem), Vasember, Watchmen.
A trailer alapján, még a pg-13-at se érinti. A képi megvalósítás a mai ÁTLAG technikához mérve borzalmas (lásd azt az űrlényszerű akármit) és a megvalósítás is borzalmas.
Az előbb említettem hogy még a pg-13-at se fogja érinteni, ezt azért mondtam, mert szerintem jót tesz a szuperhős filmeknek ha kicsit keményebbre veszik őket, kicsit merészebbek és van ÖNIRÓNIÁJUK! Namost, ez ennél a trailernél még a szikrája sincs meg. A poénok gyerekesek, kínosak. Nem várok semmit ettől a filmtől, otthon nézős lesz.

Jamie tha killa 2011.03.24. 19:35:41

@Gorre126: Csak azt tudom felhozni, hogy pörög, szórakoztató és véres.Persze mondom, szerinted lehet rossz :D.

szMilan 2011.03.24. 19:50:12

Hm.. hát olyan egyszernézős lesz úgyérzem. Egynek jó. Inkább menjetek megnézni a SuckerPunch-ot. Ma láttam premier elöttin és a film korántsem olyan mint amilyet az előzetese sejtet. Sokkal komplexebb és összetettebb. A film után a haverokkal kikellett ülnünk a közeli parkba hogy megbeszéljük, mert oly felfoghatatlan volt. Ezt meg... hát. Tudomásul vesszük, hogy létezik és csók:P

Gaben No.1 2011.03.24. 19:51:17

Engem nem érdekel, de az első mondat nekem nagyon bejött xD

Jagdbitter 2011.03.24. 21:23:17

Először is: ez a film az asszem 2008-as rajzfilm megfilmesített mása. Másodszor: Hal Jordan az eredeti zöld lámpás és a néger fickó a Justice League-ben az ő gyűrűjét kapja meg. Harmadszor: mivel a rajzfilmben tökéletesen ugyanígy néztek ki a szereplők és ők ugyan azt akarták, mint abban, ezért nem kell csodálkozni, hogy a lila űrlény ronda (amúgy sem lesz benne sok szerepe). Nemtudom hanyadszor: csodáljátok, hogy szar? Ilyen gané magyarhanggal, és fordítással minden szar. Szerintem jó lesz, bár ez a trailer nem sokat mutat belőle. Aki sokat vár tőle, annak elmondom, hogy a sztorija nagyon szar :(

AzIgaziVazulNeni 2011.03.25. 16:49:17

Nem néz ki rosszul majd elválik de szerintem nézhető mint képregéy adaptáció.

Terror Dzsoni 2011.03.25. 18:42:08

Én speciel nem vagyok oda (mondhatni rühellem) a képregény adaptációkat, ennek megfeleően nem minősítem a produkciót, mert a végén még belemászok valakinek a lelkivilágába! :)

Death/Mortis 2011.03.25. 22:07:26

@szMilan:

ÖÖÖ, ezt most komolyan vagy szarkasztikusan gondoltad?

OFF:
Szerintem nem ez lesz a leggázabb, hanem a Thor. Láttátok már az előzetesét? A képregényt sem szeretem, mivel az egyik legérdekesebb mitológiát erőszakolja meg a tövénél fogva, de az a film maga lesz a Pokol. Először sírva röhögtem, főleg azon, hogy Hopkins is játszik benne( Bár a Farkasember és a Rítus után mit várjak? Nagyon leadta szegény ember. Hol van már Hannibal...?). De amikor megláttam, hogy ott van Portman is. Úgy fogalmazok, hogy nem örültem. Mióta láttam a Black Swan-t azóta körülbelül végre sikerült megtalálnom a kedvenc színésznőm, erre ez? Kár... Nagyon nagy pofára esés lesz.

Hogy ehhez is hozzászóljak: Nem lesz könnyű eset ez sem, de egy kissé kótyagos fejjel fogyasztható lesz. Ahol komoly, ott túlságosan az, ahol poénkodnak, ott meg semmi humor nem árad a képekből. A látványvilág majdnem sz@r, de csak majdnem. A történetről meg ne beszéljünk.

gorre126 2011.03.26. 10:41:33

@szMilan: Ha neked már a Sucker Punch egyáltalán nem csavaros sztorija is gondot okozott, akkor NE nézz meg egy komolyabb filmet, mert még belehalsz agysejtpusztulás miatt, és nem tudsz többet kommentelni ide.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.03.26. 14:37:16

@Gorre126: Te is tipikusan egy olyan ember vagy, aki mindenbe és mindenkibe beleköt, mi? Komolyan, ennél a bejegyzésnél már ez a második komment, amiben belekötsz valakibe, ráadásul nem túl udvarias módon.

Vendel; 2011.03.27. 10:48:43

A cím nem véletlenül az Egy Akatsukis Életéből van? :D
www.youtube.com/watch?v=0NhKX6Lgpdo

Sorter 2011.03.27. 12:23:21

@Vendel;: Nem, messzebbre mentünk... egyenesen az Ötödik elem-ig! :)

dexexe 2011.03.27. 16:42:14

ez nem Marvel hanem Dc...kicsit nagy különbség van köztük :) marvel jobb....mellesleg engem sem érdekel ez a "szuperhős" amúgy észrevettétek hogy egyre szarabb képregény adaptációk vannak???ennél még a szellemlovas is jobb,azt afilmet szeretem,még az effektek is jók (várom a második részt) amerika kapitány-ra leszek még kiváncsi,thor-ra...ezek jók lesznek...amugy mindneki imádja avasember 2-t,sztem nagoyn gyenge lett...az első sem volt egy nagy szám,de amásodik egy gyalázat,transmorphers is ugyanez..elsőt meglehet nézni,második siralmas,és most jön a 3 amit meg s enézek...

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2011.03.27. 22:08:35

Nah, most eszembe juttattátok az 5. elemet... Nézhetem meg megint.. :D
süti beállítások módosítása