Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Top 5 - Az eddigi legrosszabb videóink szerintünk

2011.03.30. 16:48 | BlackSheep89 | 21 komment

Az előző top 5-ös videóink folytatásai, melyekben összeszedtük azt az öt bemutatót, amikre egyébként igyekszünk vissza sem gondolni.

BlackShepp videója:

Sorter videója:

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr62785607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lasver199375 2011.03.30. 17:01:47

Hát nekem úgy tűnt, hogy Sorter nagyobb hibákat követett el.

név telen 2011.03.30. 18:56:17

ha az első videoikat nézzük aztán egy mostanit lehet látni milyen sokat fejlődtek

Habbobitas 2011.03.30. 19:12:57

Nem úgy kellene elyteni, hogy "Zsűl Vern"?

Sorter 2011.03.30. 19:23:52

@Habbobitas:
De, tényleg! Na, akkor ezt is felírhatjuk a hibáimhoz! :-)

RiderOfSky 2011.03.30. 19:32:28

Nekem az egyetlen videótok,amivel nem értettem egyet,illetve nem vettem nagy "oltásnak" az a Mátrix 2 volt.
A Csajozós filmről meg csak annyit,hogy ott egyszerűen hang nélkül is megérti a néző,hogy miért akkora undormány.
Jók vagytok csak így tovább!:)

dexexe 2011.03.30. 20:11:26

csak nehogy megunjátok a videókészitést mint freddyD...csak igy tovább...amugy mutassátok be a szellemlovast ha már a mátrix forradalmakat bemutattátok,én imádom a szellemlovast csak rengeteg embernek nem teccik,kiváncsi lennék a véleményetekre,és igy elmondanátok a film pozitivumait,negativumait....
bemutathatnátok a spawn filmet is,mert azt is szeretem de rengetegen utálják és bukott is,ha szeretitek a képregényt akkor mutassátok be azt....

Gaben No.1 2011.03.30. 21:01:08

A sors bosszúl! :D
A Baaad Movies történetében szerintem csak 3 jó filmet mutattatok be és szerintetek azok lettetek a legrosszabbak (Mátrix 2, Maffia!, Éberség[bár az Éberség inkább nézhető, mint jó :/]) xD
Amúgy engem is, az a videó vett rá arra, hogy az Éberséget megnézzem. :D

Boromir 2011.03.31. 09:43:29

Szerintem nagyon sok jó videótok van, csak sokszor túl hosszúak a videók, szvsz egy alapból ZS kategóriás filmet nem lehet 15 percen át leírni és beszélni róla. Illetve még azt tartom furcsának, mikor a párbeszédes jelenetek közben sokat beszéltek a filmről, olyankor mindig elképzelem, hogy a film szereplői mondják ezt:D
De ezt csak, mint néző mondom.
UI: Nem tervezitek még az Egyedül a sötétben bemutatását?
Tudom ott pont a képek 100 szóval is felérnek, de az ma már egy klasszikus Uwe Boll film:DD

AzIgaziVazulNeni 2011.03.31. 17:43:03

Mi lesz a film ajánlásokkal?

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.03.31. 17:54:29

@AzIgaziVazulNeni:
Minden filmet felírunk, amit ajánlottatok, és megpróbálunk utánanézni, előbb vagy utóbb. Mivel ugye rengeteg filmről van szó (és nem is az eleje óta írogatjuk őket, csak kb fél éve), így nem ígérünk semmit. De igyekszünk mindennek utána nézni, aminek csak lehet.

@Boromir:
El sem tudod képzelni, mennyire régóta van tervbe véve az Egyedül a sötétben, csak egyszerűen annyira jellegtelen filmnek tartjuk (és annyira régen láttuk), hogy semmi ihletünk sincs az irányába, viszont most elhatároztuk, hogy az ötödik évad vége felé egy igazi Uwe Boll-filmhez illő videót csinálunk belőle. Akik látták a Postal-bemutatót, tudják ez mit jelent... :)

Danitronhun 2011.03.31. 20:11:33

Sziasztok!
Tudom , hogy nem ide tartozik, de szeretnék a figyelmetekbe ajánlani egy asylum filmet, amit nem rég találtam, legalábbis a borítóját láttam a neten. A címe Tökéletes Katonák, gondolom Van Damme tökéletes katonájának koppintása.

Habbobitas 2011.03.31. 20:53:20

Sorter és Blacksheep:

Most néztem meg az IMDb-t, és a legrosszabb film egy magyar.
Nem is akármelyik.

foci13 2011.03.31. 20:53:50

Hát ha már mindenki ajánlgat itt akkor az asylum stúdiótól a Titanic 2 tőt ajánlanám :SD

Habbobitas 2011.03.31. 21:15:44

Lehet ajánlgatni? Egy pillanata megkeresem a listám...

megvan:

Mindhalálig buli
Zimmer Feri 2
Sípolj, ha tudod mit nyeltél tavaly disznóvágáskor
A tűzsárkány birodalma
A dzsungel markában
Pumpkinhead 4-Ősellenség
Chrysalis-Az emlékrabló
A jóslat
A Skorpiókirály 2-Harcos születik
A vikingek titka
A doboz
31. kilométer
Tökéletes ragadozó
Anakonda 3.-Az ivadék
Vér: Az utolsó vámpír
Anakonda 4.
Óceánok úrnői
Árulás és megtorlás
Király ötletek
Katakombák
Kutya nagy titok
A fejvadász
18 year old virgin
A mamut
A másik lány
2012-Ha eljő a világvége
Gacy
Higgy a pokolban
A szörny
A csontevő

Dryenful 2011.03.31. 21:22:28

@BlackSheep89: Na akkor Ubi Boll megint meghal (y).
@foci13: TITANIC 2?! Ki olyan hülye,hogy ilyet csináljon?!
@Habbobitas: A 18 éves szűz az nagyon durva. Konkrétan K.O. voltam amikor láttam.

Habbobitas 2011.03.31. 21:25:22

@Dryenful:
Jaja. Nem szól másról, csak egy hülye r*****ról, aki egész este meg akarja magát b*****ni.
Végig néztem. Jár ezért díj?

Habbobitas 2011.03.31. 21:28:48

Kihagytam egy filmet
A címe: 1
SZerintem ez a legrosszabb magyar film.

PaleMaggot 2011.04.02. 18:29:43

@Habbobitas: Szerintem az nagyon jó film, persze kell hozzá egy bizonyos hangulat. Elgondolkodtató és a szereposztás is jó lett.

benyavsbende 2011.04.03. 13:30:58

Nekem miért nincs hang egyik videónál se ??? :SSS

foci13 2011.04.03. 17:08:26

@Dryenful: Hát az asylum:D sosem néztem meg, de valami eszeveszett nagy baromság lehet :)

Kormos Krisztián 2011.04.04. 22:16:00

Sajnos csak így megkésve tudok boldog szülinapot kívánni, mert különböző cselekmények végrehajtásának foganatosítása miatt folyton elmaradt, hogy minden, az alkalomra készült videótokat megnézzem. Egyébként jók, és szórakoztatóak lettek, és kedvet is kaptam újra megnézni a régebbi videóitokat. Jó munkát a továbbiakhoz :-)
süti beállítások módosítása