Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

...már nem csak egy ország szégyene

2011.04.01. 16:49 | BlackSheep89 | 26 komment

Bárcsak áprilisi tréfa lenne, de nem... az Imdb "minden idők száz legrosszabb filmje" listájának első helyét elfoglalta hazánk kultúr-szégyene, az Álom.net.  Aki nem hiszi, hát íme a nyers tények!

Büszkék lehetünk!

Kis emlékeztetőül: Itt megnézhetitek a kommentárunkkal! Még ma a néhány befejező Part is felkerül, és végre újra teljes lesz a film!

És ha már úgyis témába vág: Két srác, Warboss és Hypnos (nem titkoltan a mi mintánkra) készítettek egy, az Álom.net-hez hasonló maratont, csak a Camp Rock című alkotással a középpontban. Még nem láttam végig, de érdemes belenézni, elsőre nem rossz!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr282791547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tpeti97 2011.04.01. 16:59:25

Az biztos hogy büszkék lehetünk pláne hogy a Kis Vuk is 16.
Mindekettő szánalmas alkotás megéremli a helyezést szerintem csak kár hogy itt hozták össze.
De viszont legalább megtudom nézni a végét is mert nem láttam.

foci13 2011.04.01. 17:02:34

Végre valamiben elsők vagyunk...xD

Death/Mortis 2011.04.01. 17:02:45

Azért ez kicsit túlzás. Tény, hogy élvezhetetlen vacak, de vannak ennél sokkal rosszabbak is. Nekem például a Leépített Szépség sokkal nagyobb fájdalmat okozott.

A listán a helye, de inkább olyan 20.-15. tájékán, nem elsőként. Ez megint negatív hírverést okoz majd kies országunk felé...

xx18Rolandxx 2011.04.01. 17:06:43

Hát erre nem lehet mit mondani! Várható volt!

Majd a Top 100 jó film listát is rakjátok ki!

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.04.01. 18:09:29

Valóban egy egyetemes szar az Álom.net, de azért a világ legrosszabb filmjének nem nevezném. Az A házinyuszi.:D

tpeti97 2011.04.01. 18:18:14

@Habbobitas:
ez nem a Batman-es csávesz?
Nem tudom ti hogy vagytok vele de nekem ez az ember nem teljesen százas és ha mondhatok ilyet kicsit perverz is:D mármint ezt azért mondom, mert
tény hogy az Álom.net egy rakás lótrágya de én ettől még nem csinálnék "égessük le magunkat a világ előtt kampányt" hogy mindenki meg tudja milyen filmet csináltak egyszer a magyarok egy rossz pillanatban.
Egyébként nekem is nagyobb top-os lenne, de nem az első, mert az szerintem az Eszement Freddy lenne mert az szerintem egy felháborító és gusztustalan "film"

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.04.01. 18:23:20

a Justin Bieber féle trágyarakás a legrosszabb értékelésű (kemééény 1.1), de szerintem azt nem tekintik filmnek.

Gaben No.1 2011.04.01. 18:56:28

@tpeti97: Az Eszemnt Freddy-t az arany málna évtized legrosszabb film díjától(!) a Hullámhegy fosztötta meg (Guy Ritchie) szóval kíváncsi vagyok milyen lehet az a film xD

Mangekyo22 2011.04.01. 20:32:40

Remélem az a "balf*** rendező", aki ezt a sz**t rendezte most nagyon büszke....

xx18Rolandxx 2011.04.01. 20:56:19

@Mangekyo22: Igen annyira büszke hogy még most is a csilláron lóg egy fura kötéllel a nyakában XD

tpeti97 2011.04.01. 21:40:07

@xx18Rolandxx: Rosszul tudod Jigsaw is látta a filmet és elrabolta, ő meg a legbrutálisabb módon amit el tudsz képzelni meghalt.
@Dj G@ben: Most mondanám hogy látnom kéne de nem vagyok magamban biztos.:D
Jah és egyébként látta már valaki a Mamut című filmet?
www.imdb.com/title/tt0487037/
Én csak addig néztem amíg megláttam hogyan néz ki a "mamut"

Gaben No.1 2011.04.02. 11:00:48

@Dj G@ben: Helyesbítek: nem a Hullámhegy nyert(bár ő is jelölve volt) hanem a Háború a Földön John Travoltával

Rebellion 2011.04.02. 13:00:19

Én elkezdtem nézni a baaad movies-os kommentárral de a 25. percnél már nem bírtam tovább. Szerintem jogos az h ezt a filmet választották a valaha létezett legszarabb filmnek.

zsomoka1998 2011.04.02. 14:05:19

17.a katasztófa film

egyébként az elsőnek inkább a Versus-nak kellene lennie

gorre126 2011.04.02. 15:13:30

Beszarás :D
Már csak a The Horde kéne rá olyan 50. hely körülre, meg Romero zombi filmjei is kaphattak volna egy ingyen reklámot az oldalon...

tpeti97 2011.04.02. 18:54:55

Kommentárral szerintem nagyon jó nézni ezeket a filmeket:D
legalább is én nagyon szeretek röhögni a szenvedéseteken:D na jó nem a szenvedéseteken de imádom a beszólásokat amik itt elhangzanak a Transmorphers-t is szerettem
Cupp Cupp!:D

Jamie tha killa 2011.04.02. 22:28:26

@Gorre126: Haggyadd má a Hordát!:D (Amúgy ha jól látom te is hallgatsz Fankát, teljesen véletlen találtam rád a jútub cseneljén)Csak hogy ne offoljak szerintem ez a film olyan mélyen van, hogy ha a pápa meghal benne a pokolra jut mert a menny már rohadt messze van :).

gorre126 2011.04.03. 13:56:18

@Jamie tha killa: És mégis hogyan találtad meg a yútyúb accountom?

MeAndris 2011.04.03. 14:49:26

A PICSÁBA KOMOLYAN MONDOM A ROHADT ÉLETBE HOGY EGYÁLTALÁN AKKOR A MAGYAROKNAK MIÉRT KELL ILYET CSINÁLNI?? NEM ÉRTEM!

Jamie tha killa 2011.04.03. 17:59:06

@Gorre126: Fanka cseneljén.Csak gondoltam szólok mert kicsi a világ.

Kibernetika 2018.07.27. 22:46:47

Én nem mondtam volna minden idők legrosszabb filmjének. Szerintem a Kis Vuk az rosszabb, de ez csak szubjektív vélemény természetesen

Kibernetika 2022.01.25. 17:10:24

Most nem tudom amúgy, hogy hanyadik helyen van, de (lehet ezzel csak én vagyok így) szerintem nem rosszabb a Kis Vuknál. Már csak azért sem, mert az Álom.netben legalább (nem mintha ez igazán segítene) szépek a lányok és a Kis Vukban még az sincs. Illetve míg az Álom.net csak egy önálló film, addig a Kis Vuk egy finoman szólva fölösleges folytatásként egy vérbeli klasszikus felháborító meggyalázása is. És nekem a Kis Vuk nagyobb fájdalmat okozott... Hogyha a kettő közül kéne választani, hogy melyik legyen legrosszabb helyen, inkább a Kis Vuk.
Nem magyar filmek között meg pláne vannak véleményem szerint az Álom.netnél rosszabb filmek is. Az Eszement Freddy, na az tényleg felér egy merénylettel a Föld ellen. Azt nem láttam és nem is akarom, de biztos, hogy az nagyobb szenvednés lenne nekem. Vagy a Katasztrófafilm...
Amúgy meg még magyar filmek között ott van a Holnap történt is (azt se láttam, inkább nem is akarom), szerintem az is kerülhetett volna első helyre.

Kibernetika 2023.11.05. 13:44:16

Amúgy most néztem, és azóta már a Kis Vuk és a Holnap történt is rosszabb helyen állnak, mint az Álom.net. (nemcsak IMDB-n, hanem PORT.hu-n, Filmkatalóguson, illetve a Google felhasználók szerint is...)
süti beállítások módosítása