Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Forráskód

2011.05.21. 13:52 | Sorter | 5 komment

Címkék: élménybeszámoló

Egy hónapnyi késéssel ugyan, de sikerült megnéznünk az év első komolyabb sci-fijét.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr582921388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kápi-András 2011.05.21. 15:49:56

Milyen posztert adtok és hova kéne lemenni? Jó kis bemutató volt, feldobta a napom, bár én inkább a látványosabb Sci-Fi-ket szeretem.

Gaben No.1 2011.05.21. 23:10:35

Nekem tetszett, de történetileg kicsit többet vártam(csavarosabbat)
Szerintem a Hold jobb volt(pedig azt úgy néztem meg, hogy úgyse fog tetszeni :P)
Amúgy Gylenhaal legjobb alakítása Donnie Darko volt, aki pont hogy nem az a "Jake sablon"
Szerintem a Star Trek piszok unalmas volt
A D9 fanatasztikus
Az Avatar buta, de szép
Az Inception is fantasztikus
A TRON-ban meg akkora hülyeségeket beszéltek, de az eszméletlen jó látvány és a zene(Daft Punk :P) mellett észre sem vettem :D

ZsaniCsilla 2011.05.22. 14:02:54

"Hollywood befigyel" alatt a végére gondoltatok?
Én valahogy nem tudtam mit kezdeni a "nagy csattanóval". Valahogy nem illett bele az egész cselekménybe...

dexexe 2011.05.22. 17:54:43

district 9 nekem nem tetszett...én untam...eredet az egyetlen ami jól sikerült,az zseniális,erre kiváncsi leszek

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.05.23. 12:21:35

@ZsaniCsilla: Igen, a fináléra gondoltunk.

SPOILER!SPOILER!SPOILER!SPOILER!
A "nagy csattanó" kicsit nyakatekert lett, éppen amiatt, hogy muszáj volt sziruposan befejezni. Ha ott lett volna vége, amikor megáll a kép és végigpásztáz a kamera a vonaton, akkor lett volna tökéletes a lezárás, és a film is sokkal mélyebb nyomot hagyott volna az emberben. Így viszont sokkal több lett a megmagyarázatlan kérdés is (mégis hogy a francba teremtettek másik dimenziót a piros gomb megnyomásával, és a főhős miért nem halt meg???), ráadásul erőltetett és nyálas. Kár érte, de maga a film még így is kiemelkedően jó.
SPOILER!SPOILER!SPOILER!SPOILER!
süti beállítások módosítása