Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Másnaposok 2 & X-men: Az elsők

2011.06.05. 20:25 | BlackSheep89 | 26 komment

Címkék: élménybeszámoló

Ma két filmet is megtekintettünk a friss kínálatból, egy kiválót és egy kevésbé jól sikerültet. Hogy melyik melyik, azt megtudjátok ha megnézitek a videókat.

Az X-men videó eléggé összecsapott lett, ennek az az oka, hogy 15 percen belül kellett beszélnünk, de a duplája is kevés lett volna ahhoz, hogy normálisan, mindenre rendesen kitérve beszéljünk róla. Reményeink szerint a hamarosan bekövetkező új Filmbarátok-epizódban több időt tudunk majd rászánni, mert nagyon sokmindenről lehet beszélni az új X-men kapcsán.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr922959965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zecske 2011.06.05. 21:28:47

x-man,hozzá szolva a 3.rész elejét igazán figyelembe vehették volna.Az elsö rész készitöi.?! a végkifejlettnél.

amugy nézhetö film.

zecske 2011.06.05. 21:30:24

mármint erre gondoltam a legujjabb x-man re

Danton01 2011.06.05. 21:50:32

Én sem akarok spoilerezni, szóval csak annyit, hogy gondolom az év legviccesebb jelene alatt arra a kocsmás részre gondoltok:D

Dron 2011.06.05. 22:20:59

A Másnaposokhoz annyit,hogy nekem jobban tetszett az első rész. Tényleg egy kicsit ctrl+c ctrl+v szagú.Ja és elvileg a nagy sikerre való tekintettel elkezdték megírni a trilógia befejező részének forgatókönyvét...

Az X-men-t még nem láttam,de tervezem jövőhéten és egy ilyen élménybeszámoló után biztos be is iktatom :)

tpeti97 2011.06.05. 22:56:34

Pár perce jöttem a moziból megnéztem a Másnaposok 2-t de egy picit sem bántam meg! Valóban igazat adok, hogy, abban, hogy hasonlít az első részre igaz, hogy jóval betegebb is volt mint az első rész de én csípem az ilyet :) (meglepődnék ha nem 18-as lenne)
Egyébként olvastam pár ember véleményét és érdekes, hogy mindig mást hallottam szerintem ez megálja a helyét jó folytatás nekem nagyon tetszett! Talán meggyónom és elmodnom, hogy többet is nevettem meg tán jobban is tetszett mint az első rész.
jah és ezt találtam:
www.sg.hu/cikkek/81241/liam_neesont_egyszeruen_kivagtak_a_masnaposok_2_bol
Az x-men-t lehet majd megnézem.
Én is láttam a Zöd Lámpás előzetesét:)

Nabopolasszar 2011.06.05. 23:54:25

Nagy sajnálatotokra már be is jelentették a Másnaposok hármat de szerencsére már most leszögezték hogy csak max trilógia lesz.

Amúgy nekem tetszett a kettő is, főleg azért mert én nem azt vártam hogy megváltsa a világot hanem egy jót akartam nevetni és ezt teljesítette.

tpeti97 2011.06.05. 23:55:32

@Nabopolasszar: Jah valószínű nekem is ezért tetszett nagyon nem vártam semmi grandiózus világrengető dolgot.

Jigsawwasright 2011.06.06. 00:38:53

Vessetek meg, de nekem jobban tetszett, a masnaposok 2, mint az 1. resz. Szerintem ez nem a masolata az egynek, csak az annyira nagy klasszikus lett a fiatalok koreben, hogy sokszor vissza kacsintanak ra. Ennek ellenere viszont jobb sztori, brutalisabb esemenyek, zsenialis poenok. Az egeszet a Gears of War-hoz tudnam hasonlitani. Tudom, h ez nem illik ide, de aki jatszotta mind a ketto reszet, biztosan erteni fogja. A recept ugyanaz, csak kicsit felturbozva. Ezek ellenere, Chau tenyleg krva idegesito volt, de azt nem ertem, h mi bajotok volt Zack Galifianakis-szal. Szerintem zsenialis humorista, es olyan a karaktere, mint Johnny Depp-nek Jack Sparrow. Ha almabol keltenek fel, akkor is tudna a szerepet. Nem jatszott rosszul, (sot szerintem zsenialis volt, es en rohogtem meg a dinnyes jeleneten is, mivel olyan idiota, es abszurd az egesz ha belegondoltok :D ) csak lehet, hogy ti mar meguntatok a karakteret. De ha belegondoltok Bud es Terrence is mindig ugyan azt a figurat hozta.

Mangekyo22 2011.06.06. 06:32:21

Nem láttam ezt az X-men az elsők-et, de nekem már az nem tetszik, hogy Magneto és Mystique X-men-ek, holott soha sem voltak X-men tagok - csak azok ellenségei...

tpeti97 2011.06.06. 13:59:48

@Jigsawwasright: Szerintem azért nem csak mi ketten vagyunk ezzel így:)
Vagy még is?:D

Danton01 2011.06.06. 14:46:32

@Mangekyo22: A film választ ad rá, hogy miért lesznek ellenségek:) Ja és az eredeti X-men szériában Magneto szerintem nem a többi mutánssal harcolt, hanem az emberekkel.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.06.06. 14:47:25

@tpeti97: Nem. Nekem is nagyon tetszett, mert nem érdekelt hogy önmagát copyzza. Nem tudom egyesek "Másnaposok" címszó alatt milyen történetet, poénokat tudnának összehozni.

tpeti97 2011.06.06. 16:07:58

@FroG: Rendben akkor ebben egyet értünk.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.06.06. 16:57:09

Az X - men kapcsán pont ellentétes véleményen vagyok veletek. Szerintem az eddigi részek sokkal sötétebbek, komolyabbak, és keményebbek voltak. Ez az új rész nagyon gyengére sikerült. Sablon történet, nagyon műnek ható látvány, és gyenge színészi játékok. Igaz, ott volt Jennifer Lawrence, de a szuperhősködés nem való neki. Remélem, visszatér a dráma műfajba.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.06.06. 17:01:21

A Másnaposok 2 viszont kurva jó volt! Az első tényleg jobb, de ez is ott van. És jön a harmadik rész is, már kíváncsi vagyok.

Kápi-András 2011.06.06. 17:19:57

Én már alig várom, hogy megnézhessem az új X-Ment, bár eléggé negatív véleménnyel vagyok a mozikról, ezért szerintem majd csak akkor fog ez megtörténni, ha már kint lesz DVD-n.

Kápi-András 2011.06.06. 17:23:50

Ja kövezettek meg, de én nem szeretem a Másnaposok című filmet, szerintem egy egyszer megnézhető, átlagos vígjáték. Sokkal színvonalasabbak is vannak nála, pl. a Felhangolva, vagy a Halálos Temetés.

tpeti97 2011.06.06. 18:24:34

@Audioman: Ízlések és pofonok :)

Evangelion 2011.06.07. 13:40:28

@Danton01: Azon én is tekeredtem a röhögéstől a moziban, tényleg nagyon jó film lett

Gaben No.1 2011.06.07. 17:21:15

A Másnaposokban teljesen egyetértek veletek, bár én kapásból tudok mondani legalább tíz vígjázékot az elmúlt évekből amelyek jobbak az egynél

Viszont a x-mennel más a véleményem.
Először is én utálom az X-men filmeket, az első három szerintem brutálisan gyenge volt. Majd jött egy olyan egész jó spin-off, majd ez.
Hát az agyamat eluntam rajta és most nem az akcióhiányosságra célzok.
A vásznon tulajdonképpen csak egy színész volt, aki az X-professzort játszotta. Ő jó volt.
De a többiek valami brutálisan sz*rok.
Ez a Magneto egy ilyen fafejű mellékszereplő volt. Nem volt semmi súlya.
Meg egyes mutánsok valami eszméletlen bénák voltak. Pl.: a srác aki magas frekvenciájú hangot adott ki, aztán a másik aki kopoltyút tudott növeszteni, aztán ott volt az a molylepke, meg a másik srác aki meg se szólalt csak néha elhajított egy forgószelet. Ez így nulla.
Az érzelmi megjelenítés olyan szinten gyenge volt hogy rossz volt nézni. Azt még úgy lenyeltem, hogy x-prof és magneto utálják egymást, a másik pillanatban meg puszi pajtások. De a Misztik érzelmi csapongásai valami követhetetlenek voltak.
Az országok vezetősége mind segghülye volt. És amikor ezek üléseztek azt hittem ott alszom el a székben. Olyan érdektelen dolgokat fecsegtek.
Akcióból egy volt, de bár ne lett volna, mert az a tengeralattjáró valami borzalmasan nézett ki :S

De amúgy ezeket a hibákat leszámítva jó film, de semmi több.
Az idei moziban láttottak közül eddig ez a legjobb (Battle: Los Angeles, Sorsügynökség, Ismeretlen férfi, Másnaposok 2, X-men). De eddig nálam az év filmje összességében a Csúcshatás :D (utána meg a Forráskód)

Nabopolasszar 2011.06.07. 23:34:58

Én is most jöttem az x-ről és piszok jó lett. egyedül talán a rendezőt hagytátok ki az élménybeszámolóból(és a másik mesterművét megemlíteni), de viszont tele van ellentmondásokkal az eredeti trilógiára nézve.

Sebibá 2011.06.19. 02:08:03

Én egy dolgot nem értek az x-men filmben:
SPOILER SPOILER SPOLER

Xavier prof miért ellenezte Shaw megölését? Elvileg neki is az lett volna a célja, hogy Shaw meghaljon, mivel csak így tudták megakadályozni a háborút.

SPOILER VÉGE

Ninbikun 2012.01.22. 14:18:36

Nekem a vége nagyon tetszett.
-Mostantól ellenségek leszünk!
-Igen! De azért a harmadik rész elején még összejövünk begyüjteni azt a vöröske csajt, ugye?
-Persze.

Edemsz 2012.08.05. 15:56:46

Pont tegnap sikerült beszereznem ezt az X-ment. Az elmondottak alapján bíztam benne hogy valóban egy jó filmmel fogom eltölteni az időt. Nem is tudom mikor láttam utoljára ennyire gagyi és gyermeteg filmet. Végére érve megkérdeztem magamtól mit is láttam tulajdoképpen. Power Rangers+Dawson és a haverok. Jay és Néma Bobot igazán meghívhatták volna, hallgatni néhány jelenet erejéig az überparaszt beszólásokat:) Igazából csak a képregényadaptációkat illetően nem egyezik a véleményem Sorterékkel.:D Napjaink képregényadaptáriót illetően a Sin City abszolút favorit lett (top 10 kedvenc filmemben benne is van.) és a Transformers első része. Persze amiket láttam. Ami a film poénjait illeti, valóban vicces volt a mutáns-toborzó. Csak nálam hasonlít kísértetisen arra Tim Alenes borzadályra? (nem jut eszembe a címe, majdnem ugyanaz a színvonal, de még a ruhájuk is.) Meg ezek a gyerekek hogy néztek már ki? Külön mise. Próbáljanak inább az Amerikai Pite 10-be bejutni. Vészmadár volt a legvivesebb. Pont a kicsit szinpatikus néger sráccal basznak ki?:( Az a képesség mutogatós buli meg eszembe jutatta a régi szép tett vagy igazság balhéinkat, miután mutánssá ittuk magunkat:)) ((egyébként az a vicc amit megemlítettetek az tényleg überalles volt:)) Kevin Bacon-ben abszolút csalódtam. Nagyon zavaró volt hogy A-tól Z-ig ugyanabban a hiteltelenül gúnyos nintendo főbossos hangnemben és stílusban beszélt, amit százmillió más új akár régi filmben boldogított. (például a vhs-es karatefilmekben.) Volt egy pillanat mikor majdnem felkiáltottam hogy dö***ljél már meg ba***g. Még a Motal K. Tsang Sangját alakító színész is komolyabb volt, nem értem de valamiért szimpatikus karakter is, jó volt nézni a játékát. (a Die Hardos Alan Rickmen pedig az abszolút hitelesség és élvezhetőség mintapéldája, de lehet hogy baromság is ezt elvárni a Shaw karaktertől). Fassbendert tudom kiemelni, ő volt a legjobb, bár szerintem nem ebben a filmjében remekel igazán. Bevallom csak az Xmen 1-et láttam, de viszont a képregényeken nőttem fel. És szerintem akármilyen jellegűvé is tervezték ezt a filmet (komolyabb vagy sem, valóságosabb vagy mesésebb, akciósabb vagy inkább mondanivaló központú), de nem is fontos, azért a színvonal fogalmát ismerhették volna a készítők. Örültem viszont ennek a hidegháborús atmoszférának de uncsi volt ez is mert enélkül is tudjuk hogy mi történt a hidegháború alatt. (Persze kivenni a képletből a fikciót). Szerintem ebből kevesebbet is mutathattak volna és inkább ilyen Bosszúállós ütlet-verlek megoldások felé kellett volna terelni a sztorit, dramaturgiával persze. Maga a film minden egyes momentuma és eseményei abszolút kiszámíthatóak voltak. Kivétel a Bestia, de azért a Dragon Ballban ászabb volt az a debil KingKong:D Amúgy meg komolyan elnézést azoktól akiknek tetszett, mert ennyire leszólom, de sajnos nem tudok szépíteni rajta. Üdv!

andrasxp 2013.12.23. 17:24:03

@Edemsz: nekem sem tetszett és kb a három negyedénél ki is kapcsoltam.
süti beállítások módosítása