Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Super 8

2011.06.20. 21:08 | Sorter | 16 komment

Címkék: élménybeszámoló

Sikerült megnéznünk J.J. Abrams legújabb filmjét, ami, ha nem is akkora volumenű, mint a Star Trek, azért egy nagyon színvonalas és szórakoztató scifi.

És emellett érdemes megnézni Mangekyo legújabb videóját, megint egy irtózatosan elborult ötlettel!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr533001330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szkristof92 2011.06.21. 10:50:04

Szerintem a nyár egyik legkellemesebb meglepetése volt, abszolút nem tudtam mit várjak tőle ehhez képest kaptam egy popcornmozit, aminek van szíve, lelke, esze és normális sztorija. Arról nem is beszélve, hogy szerethető karakterekkel volt tömve, akikért izgulni is lehetett. Az akciók szerintem is fantasztikusak voltak, élükön a vonatos jelnettel. Szerintem a drámai jelnéteket jól összehangolták a szörnyes sztorival, ordító hibákat nem fedeztem fel, csupán valami hiányérzetem volt a stáblista alatt.
Mindenesetre örülök fiúk, hogy nektek is tetszett, és remélem a közeljövőben több bejegyzéssel, élménybeszámolóval és rossz film szétszedésével ajándékoztok meg minket!:)

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2011.06.21. 22:43:50

Én (aki nem tudta, hogy a Super 8 az egy kamera) meg azt hittem, hogy a Super 8 arra utal, hogy a szörnynek van szuper-képessége, és a 8-as az a sorozatszáma, mert ez egy tudósok által génmanipulált szuper szörny. Szóval azt hittem, hogy ami a vonatból kitört, az a nyolcas számú szörny.
Amúgy a filmet holnap nézem meg.

tpeti97 2011.06.22. 00:05:33

Én bevallom nem gondolkodtam a címen de a film érdekel.
Gyanítom, hogy a titkolódzás csak marketing volt ami be is jött szerintem mert a filmre nagyon kíváncsi vagyok.

Near93 2011.06.22. 21:14:31

Sziasztok.... Igaz még csak most kezdtem de szeretném ha bekukkantanátok majd a blogomba... Csak a véleményetekre lennék kíváncsi :) Még nem sokat írtam, és még elrendezgetve sincsenek dolgok de a blogozásba még bele kell jönnöm nearpictures.blog.hu Előre is köszi. És nyugodtan legyetek őszinték :)

KongFan 2011.06.22. 21:44:04

Sorter, BlackSheep, nézzétek csak mit találtam nektek :D
www.youtube.com/watch?v=Vqud_up4e6w

KongFan 2011.06.22. 21:57:39

ja és amúgy ma van a kedvenc német direktorotok szülinapja :)

Near93 2011.06.23. 01:21:56

Amúgy Sorter, BlackSheep.... ahogy most így nézegettem az Asylum csatornáját, találtam valami érdekeset... Egy olyan filmet, ami talán még egész jó is lehet. És az is szemen szúrt hogy ki játssza a főszerepet. www.youtube.com/user/asyluminternational#p/u/26/jeDH_0Q9ylY

Nem tudom miből tudták őt megfizetni :D

zecske 2011.06.23. 15:34:25

Ez nem semmi film=www.movieweb.com/movie/the-killer-elite-2011/trailer

Jason Statham, Clive Owen és Robert De Niro -ez igen zuzos

zecske 2011.06.23. 20:17:52

másik film ez a 3.elözetes na ez hihetettlen megindito ember és állat kapcsolata ami sajna rosszul végzödik mint tudjuk.

www.traileraddict.com/trailer/rise-of-the-planet-of-the-apes/feature-international-trailer

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.06.23. 21:51:16

@KongFan: A Battle of Los Angelest már sikerült megnéznem, hamarosan elmondom, mennyire tetszett :) A dátumot meg akkor majd rávéssük Mr. Boll sírjára.

@zecske: Ez a Killer Elite érdekes, akár egy jófajta akció-móka is lehet belőle, a Majmok bolygóját pedig meglátjuk, kicsit kétesélyes szerintem. A látvány mindenesetre az Avatar után hatalmas csalódás.

BluesRules 2011.06.23. 23:45:36

A REC-et miattatok néztem meg, ezért külön köszönet, de a Super 8-at személy szerint a szégyenfalra raktam volna. Tipikus nyári pénznyelő blöff-film, amit a titkolózós reklámkampányban komoly sci-fiként adtak el. Az eredmény alapján viszont családi Disney délutánt tolnak a horrorra vágyó néző képébe, ami a gyerekeknek nyilván túl durva és kusza, a felnőtteknek viszont nagyon erőtlen és egyszerű. A szörnyet lekicsinyítve átnyúlták a Cloverfield-ből, a többi megoldás is csak sablon sablon hátán. A hasonló témájú District 9 fényévekkel minőségibb/magasabb szórakoztatást nyújt. Ezt a kidolgozatlan katyvaszt a mozikba behozni kár volt - ilyen jegyárak mellett főleg. De tény, hogy a szereplők által készített zombi film aranyos lett. :) J.J. Abrams nyugodtan felveheti a "most már a moziban is hülyét csinálok az emberekből" utónevet.

Danton01 2011.06.24. 19:28:36

Ti mit tudtok erről a '30 minutes or less' c. vígjátékról? A Zombieland rendezője csinálja, és Jesse Eisenberg a főszereplő, ez alapján én bizakodó vagyok :)
Itt a trailer, ha esetleg még nem láttátok:
www.youtube.com/watch?v=8oLOLTc6Qzc

commandoom 2011.06.24. 20:59:33

én még azt se tudtam hogy zombis filmet forgatnak XD attol függetlenül én is megnézem a közel jövőben talán :D

Drakeamarth 2011.06.24. 21:18:55

Mikorra várhatjuk a következő Filmbarátokat?

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2011.06.29. 19:13:07

Mindent elmondtatok srácok és nagyjából osztom is a véleményeteket. Tényleg jó film, nekem is tetszett!
süti beállítások módosítása