Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Transformers 3

2011.07.04. 16:47 | Sorter | 16 komment

Címkék: élménybeszámoló

Michael Bay trilógiájának záródarabja valamivel jobb, mint a második, de az első rész varázs teljesen hiányzik belőle.

Akit pedig a szintén idei Boszorkányvadászat című, elég gyengécske Nicholas Cage-film is érdekel, megnézheti Sparrow bemutatóját róla.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr233038827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tpeti97 2011.07.04. 17:20:29

Nekem tetszett a film gondolom ezt annak is köszönhetem, hogy mint Sorter is mondta nem figyeltem a logikai buktatókat és emellett nem vártam egy átgondolt, fordulatokkal teli történetet. Bár ha valaki azt mondja, hogy Transofrmers szerintem senki sem ezekre gondol. A film hát valóban nem tökéletes pl. Ken Jeong valóban kicsit sem volt vicces szerencsére SPOILER hamar kinyírják.
A csajról meg az a véleményem, hogy teljesen felesleges volt csak azért hozták be, hogy legyen benne egy csaj akit néha elnéz az ember és páran ha unatkoznak... Ezt a legjobban az első jelenet bizonyítja ahol nem az arcát mutatják hanem egyből a seggével kezdenek. Nem is volt annyira része a cselekménynek mint Megan ő se beszélt sokat de legalább ott volt.

Habbobitas 2011.07.04. 21:17:52

Nekem már az első rész sem tetszett.

TheClownPrinceofCrime 2011.07.05. 23:33:40

MI is összedöbtunk egy kritikát erről a Power-on blogon, nagyjából egyezett a véleményünk. Ez lett az első videóm :)

Jigsawwasright 2011.07.06. 02:53:21

szorul szora, pontosan egyezik a velemenyem veletek.

Revenge 2011.07.06. 14:34:11

Az tény hogy tele volt f*szságokkal a film mint pl mikor armstrong átmegy a hold sötét oldalára mondják is neki hogy egyedül van mert nem elsz jó az adás, erre 2 perc mulva a robotok űthajójában vidáman fecsegnek egymással....
Az tény hogy a szöszi bombázó nem szerepelt sokat meg semmi jelentőségteljes mozdulata nincs a filmben de szerintem őt azért rakták be hogy legyen happy end a végére..
Amúgy mikor az autobotokat kivégzik és már dongóra kerülne a sor az azér kicsit feszült jelenet volt...
Viszont amikor a csajszi találkozik Megatronnal és mondja hogy hiába ölné meg az embereket a földön akkor is az őrszem lenne a parancsnok, akkor mi a jó büdös életért nem ölte meg a megatron acsajt? mikor hidegvérrel több ezer embert csak úgy lemészárol? talán neki is van valami szive?? én ezt meg is jegyeztem magamban hogy én a helyében előbb ölnék majd gondolkodnék..
De ezzekkel eggyütt is egy gyenge de jó film lett szerintem

tpeti97 2011.07.06. 19:35:43

Én meg azt nem értettem, hogy Optimus mikor még nem tudják mi van Őrszemnek adná a mátrix-ot és nem értem miért nem fogadta el ezt hiszen az álcák a 2-ben mindent megtettek volna érte? Vagy feleslegesen kötök bele ebbe?

SwansonWhaoWhao 2011.07.06. 21:44:17

Srácok, kicsit kevesen SPOILERt plíz, vagy jelezzétek vhogy, hogy az következik... van akit zavar, hogy nyugodtan olvasgat, és a komment végére tudja a fél filmet.

Rebellion 2011.07.08. 15:57:13

Nekem tetszett de valoszinuleg azert mer a 2 utan nem voltak magasak az elvarasaim...
Habar tenyleg voltak unalmas reszek benne szerintem meger egy megnezest.

Death/Mortis 2011.07.08. 16:03:37

Nekem jól jönnek a Spoilerek, hiszen semmiképpen nem áldoznék egy ilyen filmre 2 és fél órát. :D A kettőt is abbahagytam a 70. perc körül, de azon kívül egyedül a Varázslótanonccal csináltam ezt, amiből csak 29 percet láttam, de életem egyik legrosszabb filmélményének tartom...

Sajnos Bay nem tud filmet csinálni, ez már a Szigetnél nyilvánvalóvá vállt.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.07.09. 14:15:37

@gyurci97: Hú, azt de rég láttam már, köszi, hogy eszembe juttattad.:D

Transer 2011.07.09. 17:02:32

Amúgy ha már élménybeszámolók akkor mi a véleményetek a "Van hellsing" c. filmről?Esetleg készül-e róla videó?

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2011.07.09. 17:44:32

@Habbobitas: Én is ezen a véleményen vagyok. Szerintem túl van hype-olva.

gyurci97 2011.07.10. 07:57:55

Nekem tetszik mind a 3. Amúgy ez nem záródarab. Lesz 4. rész is csak már nem Bay rendezi. A Hasbro sok pénzt lát ebben és folytatni akarja. Nem tudom,hogy vajon ugyanolyan jó lesz-e mint ez...

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.07.10. 10:22:32

@gyurci97: Elvileg új trilógiát akarnak indítani.
süti beállítások módosítása