Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Filmelemzők Oscarja - díjátadó

2011.09.18. 19:25 | BlackSheep89 | 14 komment

Eljött az idő! Lerántjuk a leplet a három legjobb intróról, és az öt legjobbnak ítélt videóról!

Gratulálunk a nyerteseknek, és ezúton még egyszer köszönjük minden nevezőnek a részvételt!

A késésért elnézést, de ezúttal nem a mi hibánk volt, ugyanis a youtube-on időben fenn volt, de a három előkép közül, amiket választhattunk, minden a nyertesek nevei voltak, úgyhogy törölnünk kellett.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr783236606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

COdY · http://warzoneonline.blog.hu/ 2011.09.18. 19:46:02

Sziasztok!
Szeretném nektek megköszönni ezt a remek 3. helyet. Ez volt mindössze a 2. video amit készítettem és nem is számítottam erre. Még egyszer köszönöm és gratulálok a többieknek is.

ab123 2011.09.18. 19:50:20

Már nem azért de a közönség nyertest is illett volna megemlíteni. Azt hittem róla is lesz pár szó a díjátadón. Na mindegy lényeg , hogy 76 embernek tetszett a videóm a 3 zsűri meg engem nem igazán érdekel. Végül is én a közönségnek csinálom a videókat nem pedig blaksipnek meg szoorternek. csak ennyit akartam na császtok, ehet jövőre is indítok videót a versenyen.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.09.18. 19:57:01

@jokerap: Az első mondatoddal egyet értek.. Egyébként gratulálok minden nyertesnek, és minden nevezőnek.

Sorter 2011.09.18. 19:58:54

@jokerap: Ez a videó múlt hét vasárnap készült, az utómunkálatok miatt került ki most, és akkor még a közönségszavazás ki sem került, úgyhogy ezért van, hogy nem tudtuk megemlíteni. A következő bejegyzésben (néhány nap múlva) viszont összegezve lesz az összes győztes és a nyeremények is, szóval nem kell aggódnod.

HegeRoberto 2011.09.18. 20:06:34

Gratulálok a győzteseknek! ^^

ab123 2011.09.18. 20:12:26

Ja még annyit, hogy köszönöm annak aki rám szavazott, és így közönségnyertes lehettem. Akinek pedig netán bejön a zsűri által "parasztosnak" tartott beszédem az itt www.rosszfilmek.eoldal.hu/cikkek/2011-szeptember/ megtalálja a csakis majdnem 99% -ban szarr filmekkel foglalkozó oldalam, (remélem nem haragudnak majd a reklámért.) És hát még annyit, hogy én így beszélek mindig , nem a videó kedvéért beszéltem " parasztosan " nem is poénnak szántam, de azért annyit elárulok ha ez segít nektek, hogy nem Magyarország területén élek, gondolom így már kicsit jobban megértitek hogy miért van tájszólásom, na császtok .

uccse 2011.09.18. 20:14:06

Köszönöm Sorter! Gondolom ez az épphogy helyezés első sorban neked köszönhető.

Kápi-András 2011.09.18. 20:56:11

Nálam DVD 1994 a győztes és itt szeretném megköszöni mindenkinek, akinek rám szavazott a közönség szavazáson.

U.I.: Bighouse-t amúgy alig lehet érteni, szerintem már neki is kéne egy új mikrofon.

zibi07 (törölt) 2011.09.18. 21:16:02

Köszönet az építő jellegű kritikákért! Gratulálok minden nyertesnek! Az intróban nagyon bíztam, hogy az első háromban benne lesz, de hogy abban első helyezés azon meglepődtem, nem hittem volna hogy ennyire tetszett.
Azon meg végképp meglepődtem amikor a legjobb 5 bemutatóba is bekerültem.

dvd_94 2011.09.19. 00:44:19

Gratulálok minden nyertesnek! És én is köszönöm a második helyezést, igazából nem számítottam rá hogy ilyen jól sikerül, de köszönöm nagyon szépen, és ugyancsak köszönöm a lehetőséget, nélkületek nem indíthattam volna el a saját blogot, és nem fogtam volna neki kritikákat készíteni, most már viszont eldöntöttem hogy továbbra is folytatni fogom, és ez a helyezés is sok erőt adott nekem. Köszönök szépen mindent még egyszer a zsűrinek illetve azoknak akik rám szavaztak, és majd kövessetek a videóba megnevezett blogomon ha tetszett a bemutató :)

xx18Rolandxx 2011.09.19. 20:18:48

Köszi a dicsérő szavakat a videómra! Megpróbálok még tovább fejlődni majd! Mellesleg az a maszkos egyén az Member Mester volt aki szintén animekritikákkal foglalkozik és ő is animevideókat csinál de olyan szinten hogy magatok alá csináltok a röhögéstől,azt a jelenetet pedig a Koi Koi 7 bemutatóvideójából vágtam ki.

Amugy nézzétek meg az első szériáról készült bemutatómat és akkor megértitek hogy mért húztam le annó ezt a 3 részes OVÁ-t.

zecske 2011.09.19. 23:31:50

igazi !oscar-nál sem mindig az kapja ami hozza a lét e-van.

star warsra szavaztam én is ,a zombis filmet közönség dijast (valoban tájszolás) igaz nekem attol ludbörödzik a hátam aki igy beszél ez nem személyeskedés akar lenni bocs,de sokan szép magy beszédnek is mondjják.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.09.21. 13:41:23

@HegeRoberto: Hadd kérdezzem meg, milyen zenét használtál az introdban?
Előre is köszi!
süti beállítások módosítása