Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Filmelemzők Oscarja - értékelés

2011.09.18. 08:57 | BlackSheep89 | 21 komment

Ebben a videóban kiértékeljük a nevezőket. Eredményhirdetésre este számíthattok!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr613235333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2011.09.18. 11:21:34

A Spoilerfilmes videók története: Ez a kritika-sorozat összesen 4(!) részes. És nyugi, tényleg az 1-et és a 3-at küldtem be. Amikor neveztem a kritikát, csak egy részt akartam beküldeni. Utána megcsináltam a part 2-3-at, és mivel 2 videót küldhetnek be a nevezők, gondoltam, semmit nem vesztek vele, ha beküldök még egyet. Azért a part 3-at neveztem, mert szerintem abban lényegesen több ötlet és poén volt, mint a 2-ben. Az inkább csak ilyen átvezető vidi volt. Am ha érdekel valakit az egész, nyugodtan nézze meg a részeket a blogomon, szerintem úgy nagyobb élményt nyújt.

Kápi-András 2011.09.18. 11:31:57

Kőssz a kritikát. A bedrogozott titulos, mondjuk szerintem nem volt illő (pláne, hogy ez a stilus az elején meg is lett magyarázva). Viszont a film hatalmas bakiját nem vettem észre, de ott a pont, ezt az egyet tényleg nem gondolták át.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.09.18. 11:53:39

Hát köszönöm az értékelést srácok, igaz számomra elég lehangoló volt a véleményetek, de természetesen megértem, amit mondtok. Sok sikert a többi nevezőnek, szerintem Bloodbunny nyer.

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2011.09.18. 12:01:16

@FroG: Jah, hát Bloodbunny videóit még az oscar előtt néztem, és valami hihetetlen tehetségesnek tartom. Tehát kb úgy tud beszélni 10 percig a semmiről, hogy az végig leköt. És ezt most dicséretként mondom. Szóval inkább azon lepődnék meg, ha nem ő nyerne.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2011.09.18. 12:51:33

Na sokkal jobb véleményeket kaptam a videómra, mint amilyenre számíttottam! :) Amúgy az az érdekes, hogy nemhogy rövidebbet kellett volna csinálni, de még így is csomó mindent kihagytam az elemzésből. Legközelebb megpróbálok valami forgatókönyvhöz viszonyulni, hogy valami rövidebbet össze tudjak dobni. Amúgy ezt a megmagyarázom a poénokat dolgot nem igazán értettem. Ezt esetleg példák segítségével példákkal is ki tudnátok fejteni?

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.09.18. 13:22:56

Jó videó volt! Örülök, hogy azért nagyrészt dicséreteket kaptam. Amúgy a Gorilla bácsit pont az új mikrofonommal vettem fel, aminek szerintem kategóriákkal jobb a minősége mint a réginek. Azért még reménykedek a top5 - ben.

Sajnáltam, hogy Frogot ennyire lehúztátok, mert én komolyan esélyesnek tartottam a videóját még a győzelemre is.

Gaben No.1 2011.09.18. 15:36:51

Kösz a dicséreteket, örülök, hogy az Alkonyat kritika így bejött nektek. Nos hát igen... 5 hónap alatt sok anyagot csináltam és vagy 5 percet kellett kihagynom az "időkorlát" miatt. Én mondjuk ezek után is 3-mat mutattam volna be. Mert nálam 3 féle szar film létezik.
Szerintem a legjobbak Click4mychannel, Terror Dzsoni, Nexus, Frog, Roberto, Mr. Bloodbunny, Badfear, Dvd 1994
Sok szerencsét mindenkinek!

Amúgy ha 6-kor kezditek a díjátadót (mint egyszer írtátok) az tökéletes, mert pont a Loki - Paks után van :D

Sach 2011.09.18. 17:25:42

Sorter, a Love Hina Again-nál a maszkos fickó indás profilja (elég beteg stílusa van, pozitív értelemben):
indavideo.hu/profile/M3MB3R

COdY · http://warzoneonline.blog.hu/ 2011.09.18. 18:57:13

Sorter köszönöm szépen a sok jót amit mondtál:)

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.09.18. 19:17:52

Gaben,Roberto!
Ha erre jártok, tudnátok nekem adni egy e-mail címet? Néhány dologról szeretnék veletek beszélni. Bocs az offért..

Gaben No.1 2011.09.18. 19:19:42

Amúgy mikor lesz a díjátadó? Már tűkön ülök (2 percenként frissítem az oldalt)

@FroG: djgab3n@gmail.com

ab123 2011.09.18. 19:20:52

eredményhirdetés mikor lesz már ???? szerintem már elmúlt 6 óra bőven

uccse 2011.09.18. 19:24:58

egy szűk órája fent volt egy bejegyezés a díjátadó videóval, de mindkettő eltűnt, nem tudom, hogy miért

ab123 2011.09.18. 19:28:53

én is láttam hogy fent volt de nem tudtam megnézni mert közbe törölték

HegeRoberto 2011.09.18. 19:57:49

@FroG: hegedus.robeto@freemail.hu

Sorter, Blacksheep, Bighouse: Nagyon köszönöm, dagadok a büszkeségtől, hogy az első filmelemzésemet ilyen nagyra értékeltétek, remélem jövőre mégjobban fogok teljesíteni. Annak is örülök, hogy felkeltettem az érdeklődéseteket egy jó filmre, jövőre is megpróbálok valami hasonlóan érdekes alkotást választani. Örülök, hogy őszinték voltatok, a videó készítése során én bennem is felmerült, hogy túl sokat vágtam be. Mégegyszer köszi ^w^

Terror Dzsoni 2011.09.18. 21:29:45

Kicsit csalódott vagyok, azt tudtam, hogy nem nyerek - ahhoz kevés volt - de a legjobb ötben szivesen láttam volna magam.

Köszönöm a sok jót, s természetesen az építő kritikát is. Alavetően filmelemzésnek idúlt, de a Django visszatér meg kibaszott hosszú volt, s gondoltam rövidebbre veszem a mondókát. Ezekszerint a a jó öreg catullusi arany középútat kell járni.

Holnap megyek a buszpályaudvarra, megnézem mikor megy felétek busz... :D

bence4ever 2011.09.21. 00:43:54

ööö, bocs Blacksheep, de tökre nem számítottam arra hogy enni fogsz a videóm közben :( mert így tényleg nem valami kellemes azaz ominózus jelenet( azt viszont még mindig fenntartom hogy a filmélményt jól tükrözi)
most kérhetném hogy ne gyülölj örökké, de úgyis fogsz

amúgy jó kritika lett, bár látszott hogy vissza kellett fognotok magatokat szapulás téren. a filmet tényleg nem volt könnyü bemutatni, és nem is lett túl minöségi (és hátl elég szar hangom és felszerelésem van).

viszont annak örülök hogy a rambos jelenet megmosolyogtatott titeket, szerintem is az lett az egyetllen értékelhetö

és köszönöm a lehetöséget arra hogy résztvehettem mivel ha mások nem is én jól szórakoztam a videó készítése alatt.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.09.23. 21:23:41

@bence4ever: Nem gyűlöllek én, de jövőre (mert remélem, nevezel majd!) nem kérünk kutyás jeleneteket

@Powerful900: ! Például tök jó poén volt a videó elején a kis sárkánygyíkos WTF kép, de aztán kár volt elkezdeni magyarázni, hogy a kis gyík nem is az aligátor utóda vagy ilyesmi.
süti beállítások módosítása