Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Oscar - utórengések

2011.09.25. 11:20 | BlackSheep89 | 5 komment

Bár az Oscarnak vége, egy videót még összeállítottam a legviccesebb pillanatokból, és az általunk a díjátadón elkövetett botlásokból, valamint érdemes felnézni a Filmelemzők blogjára, ahol Dvd 1994 legújabb videóját nézhetitek meg, ami szerintem még az Oscarra küldött Harc Los Angelesben bemutatónál is jobban sikerült.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr63254680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ab123 2011.09.25. 15:25:37

Hát megnéztem Dvd 94 videóát, a videó jó, csak egy baja van, mégpedig az , hogy a Godzilla egy jó film, és nem kéne így lefikázni. Ilyen alapon a king-kong filmet is le lehetne fikázni vagy a terminátort.

Gaben No.1 2011.09.25. 17:49:50

De jó! Kétszer is bennevagyok! :D
Kössz szépen! :)

Habbobitas 2011.09.25. 18:01:39

Képzelljétek el, ha nem vette volna fel... XD

Terror Dzsoni 2011.09.28. 08:26:00

@jokerap: Tudod ez roppant szubjektív! A Godzilla szerintem is egy halom fos, de a Oscaron is indúltak olyan filmek, amik meg szerintem nem rosszak (Snow dead), de mindenkinek más az izlése. S ha már itt tartunk, a King-Kong-ok is szarrakatok (természetesen kivéve az eredit), a Terminátornak melyik részéről beszélünk? 1,2,3,4? Mert az első kettő után számomra a többi nem létezik! Minden szubjektív...

dvd_94 2011.09.28. 21:25:42

@jokerap: A bevezetőbe és a lezárásba elmondtam mért tartom rossz filmnek, az ok amiért eldöntöttem hogy bemutatom nem az volt, hogy nagyon logikátlan és nevetséges a film, hanem mert nem egy Godzilla film, semmi köze az eredeti filmekhez, és ezt késöbb a készítők is belátták, a filmben szereplő szőrnyet átnevezték Zillának, stb, ha gondolod olvass utána a történetnek. A lényeg: a készítők kihasználva a nézők Godzilla filmekre vágyakozását és csomó pénzt kerestek ezen, nem épp fair módon. Ha nem Godzilla filmet vártam volna tőle én is mint ahogy a nézők nagy része, akkor elkönyveltem volna egy átlagos szőrnyes filmnek, de így...
süti beállítások módosítása