Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Elhurcolva

2011.10.10. 19:57 | BlackSheep89 | 6 komment

Címkék: élménybeszámoló

Rövid véleményünk Cápapöcs Jason Bourne-ná válásáról!

Ezen a linken letölthetitek külön a hangot!

A napokban továbbá kitettük két blog linkjét az ajánlott oldalak közé. A Tales from the Blog horrorfilmekkel foglalkozik, a Kocka-kuckón pedig film- és játékkritikákat olvashattok. Mindkettő nagyon ígéretes oldalnak tűnik, igényes írásokkal, szóval érdemes felnézegetni rájuk.

 

Ezt meg csak poénból rakom ki. Semmi köze a bloghoz, de annyira zseniálisan aktuális, hogy muszáj megnéznetek!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr143292560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kápi-András 2011.10.11. 15:26:57

Amúgy titeket ki hurcol el a filmre? Nagyon meglepődtem, hogy beültetek rá, bár azért valahol ürültem, hogy megtettétek. No nem azért mert borzalmas másfél órátok volt, hanem mert végre egy igazán rossz alkotást volt az élménybeszámolóban. Talán ezért is de szerintem eddig ez a legjobb.

Becsületsüllyesztő 2011.10.11. 17:22:26

Én is megnéztem és sztem is iszonyat szar lett. Inkább a Zöld Lámpást nézem meg még 1X (többször már azt se! :D), mint ezt a fost. Matt Damon nyomába se érhet ez a kis gyökér, inkább húzzon vissza Alkonyatozni, vagy a jó büdös francba a filmszakmából! Nem is értem, hogy miért ezt a csőlúzert választották erre a szerepre! Most néztem meg imdb-n és 3.8 ponton áll és remélem, hogy lemegy legalább 2-esig!

Danitronhun 2011.10.11. 21:09:05

ezután a videó után nem is akarom megnézni ( eddig se akartam, de ezután pláne nem). Viszont szeretnék 2 filmet a figyelmetekbe ajánlani: a Vitathatatlan 2 és 3-at

Sorter 2011.10.11. 21:26:19

@Danitronhun:
Az elsőt láttam, az se rossz, de hallottam, hogy a 2. és a 3. mérföldekkel jobb.

Danitronhun 2011.10.12. 06:13:30

Sorter: Ez így igaz :)

RiderOfSky 2011.10.25. 21:05:57

Amugy tudtatok,hogy Taylor Launtner jatssza a Capasrac es Lavalanyban Capasracot? Tartja a szinvonalat...
süti beállítások módosítása