Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Grave Encounters

2011.10.29. 21:44 | Sorter | 28 komment

Címkék: 6. évad

Ebben a videóban egy újabb áldokumentum horror kerül terítékre, ami ugyan jól indul, de a második felére teljes kudarcba fullad.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr793338957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RiderOfSky 2011.10.29. 22:20:17

Szerintem a 2. félidőben a film a [Rec]-re akart hasonlítani,abban voltak hasonló ordítások,és lehet,hogy azért csinálták szellemfilmnek,hogy ne legyen teljesen ugyanaz. Jó videó lett,az élőképes rész meg egyenesen fergeteges! :)
Üdv!

hellboi 2011.10.30. 01:38:29

Engem teljesen hidegen hagynak az ilyen áldokumentum filmek... de remek bemutató volt, köszi skacok !! :)

Gyuri(пижон) · http://moviesandgames.blog.hu/ 2011.10.30. 07:42:20

Nagyon jó a bemutató! Én szeretem az áldokumentum filmeket... amúgy fiúk ti már láttátok a Cloverfield-et?

Sorter 2011.10.30. 07:58:50

@Gyuri(пижон):
Igen, még anno moziban néztük meg. Jó film, érdekes ötlet volt a scifit a dokumentumfilmmel vegyíteni.

Becsületsüllyesztő 2011.10.30. 13:01:19

"- Bazd meg!
- Bazd meg te!"
Ezen szakadtam!! XDDD
Amúgy a film vége, mikor felnéznek azok a "szellemek" nekem egyből a Ház a Kísértet-hegyen jutott eszembe, mert ez a jelenetet egy az egyben kilopták belőle. Amúgy grat. a bemutatóhoz. Nagyon jó lett!

Kápi-András 2011.10.30. 13:15:39

Nagyon jó kis videó. Amúgy új kamera van? Mert most nagyon jó a képminőség.

Sorter 2011.10.30. 13:28:05

@Kápi-András:
Nem, csak most természetes fénynél vettem fel a jelenteket.

Blaine 2011.10.30. 16:04:01

@Becsületsüllyesztő: Végre nem vagyok egyedül. Ráadásul ha jól emlékszem ott is kamerával vették fel az operáló doki szellemét.

Ninbikun 2011.10.30. 16:28:10

Hát igen, sokan próbálják meglovagolni ezt az áldokumentumos hullámot, kicsit gondolkodtam, hogy vajh csak horrort lehet ezzel csinálni? Mert pl egy szerelmes sztorinál nem lenne életszerű, hogy valaki állandóan belerángatja a kamerát az arcodba, mikor szerelmet vallasz. Viszont nemrég láttam egy ilyen filmet, a Tunnelt. Ausztrál azt hiszem. Abban egy filmes stáb megy le hajléktalanokról forgatni már nem használt metró alagutakba, meg második világháborús bunkerekbe. Az kb 85 perc, és mondtad, hogy ennél hosszú volt a felvezetés, na annál 35 percig nem történik semmi, le se mennek még. És a 15. percnél már szedelődzködnek, azt hittem indulnak, de negyed óra szólt arról, hogy engedélyt szerezzenek, ami végül nem sikerül, úgyhogy totál időhúzás volt csak. Kicsit elkalandoztam, azt akartam mondani, hogy ott egy profi operatőr veszi az eseményeket, és még, mikor a horror cucc el sem kezdődik, már akkor úgy rángatja a kamerát ide oda, a normális riport felvétele alatt, hogy már akkor hányingerem támadt. Vagy nem tudom, bármelyik normális operatőr igyekszik egyenesben tartani a kamerát, nem igaz, hogy ide oda kell zoomolni, ez nagyon amatőr. Nem értem, miért kell még a nyugodt jeleneteket is így felvenni, csak arra jó, hogy az ember kidőljön tőle, még mielőtt az érdekes rész elkezdődne. Amúgy a Tunnel nekem tetszett, abban túlélők is vannak, akik utólag adnak riportot az eseményekről és ők hozzák ki a kamerákat, és nekem bejött ez a húzás. Abban megvolt az a klausztrofóbia érzés, mert a föld alatt minden tök egyformának tűnt, és a stáb csak ki akart jutni onnan, és tényleg tudsz nekik szurkolni. Meg nem egyértelmű, hogy csak egy őrült hajléktalan van a föld alatt, vagy valami szellem, bár utóbbi valószínűnek tűnik, mert ő is eltűnik lámpafényben és csak az éjjellátó kamerában látszik. De ott nem mutogatják agyba főbe. Szóval en ajánlom a Tunnelt, inkább azt nézzétek meg, mint az ilyeneket, de teli gyomorral ne üljetek le elé.

Becsületsüllyesztő 2011.10.30. 16:43:09

@Blaine:
Igen jól emlékszel! :)
Mondjuk ott sztem sokkal paráztatósabb volt, mint itt.

Blaine 2011.10.30. 20:11:38

@Becsületsüllyesztő: Na akkor még sem vagyok teljesen hülye:)
Nem volt rossz film hál istennek nem akarta ennyire komolyan venni magát .Három dolog maradt meg belőle:
- A genyadokit Dr Wannacut-nak hívják(Imádom a szójátékokat)
- Geofrey Rush karakterét Vincent Price-ról nevezték el( Aki az
59-es verzióban játszott)
- A stroboszkópos szobában amikor hallucinál asszem Poirot-ot látja.
A filmelemzők oszkárjára akartam csinálni erről egy bemutatót mert elég sok érdekes jelenete volt de aztán csak nem jött össze:P Amúgy ha érdekel van egy marha véres de ötletes direct to DVD folytatása is.Az a különlegessége,hogy interaktív te választod meg a szereplők cselekedeteit(Legalábbis az előzetes szerint)Van valaki aki végigolvasta ezt?

Becsületsüllyesztő 2011.10.30. 20:49:41

@Blaine:
Tényleg nem volt rossz film, sőt egész jónak mondanám, és azért a szereplőgárdában is elég híres nevek vannak. Amúgy a "genyadoki kifejezést én is bírom, meg a többi szójátékot is.:)
Hogy Poirot látja-e azt nem hiszem, mert az Wannacut doki volt, de amúgy tényleg a híres nyomozóra hajaz. :)
A folytatása a Visszatérés a Kísértet-hegyre sem volt egy rossz film, bár az elsőt 1 fokkal jobbnak tartom, de ezzel sem volt gond.
Most ez a direct to DVD folytatás ez pont erre vonatkozik? (Bocs a tudatlanságomért! :) )

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.10.30. 21:06:05

@Ninbikun: A Tunnel-t gyakorlatilag pont a Grave Encounters után néztük meg, és tényleg úgy van, ahogy írtad: klasszisokkal jobb film, mint a Grave, bár nem egy remekmű.
A kamera rángatása meg elvileg a beleélhetőség miatt van, hogy tényleg úgy érezzük, hogy egy valóban megtörtént. Ez kb a REC-nél és talán a Cloverfield-nél működött, az összes többinél viszont már inkább fárasztó.

Gyuri(пижон) · http://moviesandgames.blog.hu/ 2011.10.31. 07:55:25

-Bazd meg!
-Na te meg aztán pláne fogd be a pofád Jackson!
Ezen szakadtam.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.10.31. 09:38:21

Hát nem tudom... Nekem valahogy végig az az érzésem volt, hogy direkt, eltúlzottan gagyinak akarod beállítani a filmet. Ha nem láttam volna már korábban, még el is hittem volna neked. Szerinte sem túl ijesztő, ez igaz, de az összhatás szerintem nagyon jó. A filmet záró patkányos jelenet meg nagyon sokkoló szerintem. És szerintem a végén azért nem mondja el a csávó 80 - szor, hogy Bazd meg! Ettől függetlenül jó videó volt.

U.I.: Kb. egy hete elküldtem nektek az új videómat a Filmelemzőkre szánva. Szerintem nem vettétek észre, vagy átfutottatok rajta. Nézzétek meg, légyszi.:)

Blaine 2011.10.31. 13:48:22

@Becsületsüllyesztő: Vannak filmek amiket úgy készítenek ,hogy moziban fogják leadni őket míg másokat már csak DVD-re adnak ki(vagy leadják őket tv-ben) Ezek a direct to DVD vagy straight to DVD filmek.A visszatérés a kísértethegyre is ilyen csak ott megfejelték ezzel a jelenet választós ötlettel (Az alapján amit én láttam)

FatArt 2011.10.31. 20:46:09

Fuu hát ez a film igen érdekes amugy a video nagyon tetszet főleg a vége felé xD. Meg ha szóba került a Cloverfield ma néztem meg és nagyon tetszet nem akartok valami vidit csinálni belőle :DDD ???

Darken03 (törölt) 2011.10.31. 21:08:20

Amúgy Houstont játszó pasi A Szfinx bosszújában is szerepelt.

Sorter 2011.11.01. 05:34:56

@Darken03:
Tényleg! Esküszöm, fel sem tűnt! :-)

Becsületsüllyesztő 2011.11.01. 15:07:49

@Blaine:
Jah értem! Akkor ilyen pl. a Takers (2010) is, amit nem adtak le moziban csak a DVD piacra dobták, az amúgy nagyon jó filmet.:)

Egyébként ez a jelenetválasztós dolog ez nekem még valamit juttat eszembe. Méghozzá a Végső állomás 3.-at, aminek az extra változatában van olyan, hogy te döntheted el, hogy és miként folytatódjon a film. Mondjuk ott inkább a végén érdekes, mert ott gyakorlatilag megválasztod a befejezést is, de amúgy egész jó kis ötlet.

KöpködAVámpír 2011.11.01. 18:43:28

Képzeljétek Odint a Boszorkányfőpapot Houston helyére xDDDD
Pont aznap néztem meg a filmet amikor felraktátok a kritikát, mondjuk engem csak a film vége az ami nagyon irritált, hogy MI A FASZOMAT KERESNEK ITT DOKTOROK?

jackass99 2012.07.18. 11:37:21

Megint egy remek videó sorter.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2016.11.03. 22:19:56

Eltűnt a videó!!! Tudnátok pótolni?

Atanos 2018.02.08. 14:42:39

Sziasztok! :) Nem tudom nézitek-e még a régi posztok alatti kommenteket, de esetleg megoldható, hogy valahova felkerüljön a Grave Encounters bemutató?

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2018.02.08. 20:59:44

@Atanos: Mondták a Retrospektív videóban, hogy elveszett!

Millennium környékén 2018.02.08. 20:59:51

@Atanos:

Nekem megvan gépen, mert anno lementettem :D

Ha érdekel valakit és tud módot az átküldésre, szívesen elküldöm (ez a készítőkre is vonatkozik!)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2018.02.08. 21:06:11

@Millennium környékén: Hello!

Fú, az nagyonis érdekel! :)
Email-en írj ránk, és kitalálunk valamit!
Köszi előre is!

Atanos 2018.09.17. 20:26:21

@Millennium környékén: Az nagyon jó lenne. :) @BlackSheep89: Akkor ne reméljem, hogy a többi hiányzó rész is megvan nektek?

S07E22 - Minizsenik 2 Part2
S08E18 - Szarember
S09E14 - Magma - Fellázad a Föld
S09E21 - Aura Part1
S09E23 - Aura Part2
süti beállítások módosítása