Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Top 10 - Videojáték-adaptáció, ami még nem készült el

2011.11.02. 10:06 | BlackSheep89 | 79 komment

Címkék: top 10

Kissé elszomorító, hogy ezek közül még egy sem került filmvászonra, pedig minden téren garantált lenne a sikerük.

A Filmelemzők blogján pedig Sparrow új top 10-es videóját nézhetitek meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr313346995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tpeti97 2011.11.02. 11:14:18

Nuygi, a torpedó filmen én sem tudom túltenni magam -.-
Egyébként a Left 4 Dead-re én is gondoltam már, szerintem is király film lenne belőle, ahogy a Splinter Cell-ből és a Half-Lifeból is.

HegeRoberto 2011.11.02. 11:34:47

Áhh Blacksheep! Amikor benyomtad a Plants vs Zombies-t azt hittem meghalok a röhögéstől! Érdekes az elgondolás. A legtöbb dologgal abszolút egyet értek különben. A játék adaptációkkal sokkal több gond van mint egy rajzfilm vagy képregény adaptációjával, főleg azért mert:
-A, A játék népszerű a jó, magával ragadó története miatt, amit egy film csak kemény munkával képes visszaadni. Az ilyen játékok általában több részesek, mint a Max Payne, Halo de a producerek valamiért mindíg ezt a több részre kiterjedő történetet és mondani valót próbálnak 1 filmbe beletömöríteni, ezzel teljesen lebutítva azt, elveszte az egésznek a lényegét amiért az a játék jó. Ha a HALO-ból film készülne, azt is 1 filmbe akarnák belenyomorítani, ahelyett hogy Star Wars-hoz hasonló kult trilógiát csinálnának belőle amilyet megérdemel.
-B, A szórakoztató élmény, irányítás miatt is lehet sikeres egy játék, főleg akkor ha azon van a hangsúly és nem egy értelmes történeten. Mint a Plants vs Zombies vagy Postal. Ezeknél az a baj, hogy a népszerűségüket megalapozó élményt nehéz értelmes filmben, történetben megörökíteni. Egy értelmes történet vagy forgatókönyv író pedig távol marad tőlük épp azért mert nem lát benne értelmes történetet. Ezért marad meg az olyan alakoknak akik csak a pénzt hajszolják és nem is érdekli őket a rajongói vélemény.

A Star Wars Clone Wars sorozatot nézem, a legutóbbi a negyedik évad 7.részének hangulata nagyon megfogott, de valóban sokszor megbotránkozom amikor valamelyik szereplő teljesen karakteren kívül viselkedik és hülye fillerekkel nyomják agyon az egészet. Grievous tábornok az egyik legbrutálisabb Jedi gyilkológép volt amikor először láttam: www.youtube.com/watch?v=WIj7gIDFDe4
Ellenben ez a "Clone Wars" animált Grievous csak komédia adalék. Sokkal jellemzőbb rá a "seggbe rúgható" mint a félelmetes. Az ok, hogy nem készül már Star Wars mozi az, hogy a mennyei Hollywood-ban kiöregedettnek tartják és a témát.

Left4Dead és Modern Warfare pedig jó filmek lennének ha értelmetlen lövöldözésre vágyik az ember. Ezen a téren szerintem még kiaknázatlan lenne a Wolfeinstein.

Amúgy szerintem a videót le kellene fordítani angolra, mert szerintem sok ember elgondolkozna azon amit mondtál :D

Habbobitas 2011.11.02. 11:54:41

Torpedó jujj. Pasziánszból nem csinállnak?

MrRaizy 2011.11.02. 11:58:20

Hát én komolyan nem bírom elhinni , hogy a Torpedóból film készül de szerintem a Plants vs. Zombies ugyan ekkora hülyeség lenne azt néznénk a moziba ahogy a növények lövöldöznék a zombikat ?:D ugye csak viccelsz . Amúgy meg én sem értem mi a szent szarért nem csinálnak új Star Wars filmet hisz annál nagyobb sikert el sem tudok képzelni :OOOOOOOO

Wolfhunter 2011.11.02. 12:06:16

Azt hiszem Red Faction-ből van film, mintha valahol láttam volna :D

Blaine 2011.11.02. 12:13:36

. Én már csak az Amőba 3D-sfilmváltozatára várok. Amúgy a Half Life filmmel meg kéne várni a harmadik részt.Mivel a játék története egyáltalán nincs befelyezve ezért félő,hogy a filmes nagyokosok találnák ki a válaszokat és egy csomó kérdést nyitvahagynának,esetleg valami mondvacsinált válasszal szúrnák ki a szemünket.Mondjuk egy Edward Norton Gordon Freemant-megnéznék.De ki lenne a G-man ? Ha már Star Wars akkor nekem a Knights of the Old Republic 2. Visszanyúl az eredeti trilógia alapjaihoz és okosan dolgozza fel őket nagyon karakteres mellékszereplőkkel. Mondjuk érdekes lenne a szöveg az elején Réges régennél régebben egy messzi messzi galaxisban? Huh megint elragadtattam magam mi? Bocs a hosszú kommentért.

Habbobitas 2011.11.02. 12:16:13

A listán a F.E.A.R. vagy a Condemned miért nincs rajta?

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.11.02. 12:20:48

@Habbobitas: Mindkettőn gondolkodtam, a F.E.A.R.-en elég sokat. Végülis azthiszem azért esett ki, mert valakinek sajnos muszáj volt.

Zomb!eboy 2011.11.02. 12:42:14

Condemneden én is gondolkoztam, mert meg lehetne csinálni, amire én várok arról már pletykálkodnak, az pedig az Assassin's Creed, mert abból egy nagyon jó spin-offot lehetne csinálni, hiszen az egész történelem ott van alapul. Off: az új Mortal Kombatról mi a vélemény?

Habbobitas 2011.11.02. 12:52:49

Jaj majdnem elfelejtettem.
A Penumbrából vagy az Amnesiaból is tudnának hihetetlen jó filmet készíteni.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.11.02. 13:06:26

@BlackSheep89: Ha tetszett a Left 4 Dead, akkor nézd meg a Horda című filmet, ami nagyon hasonlít a játékra.

egyszervolt01 2011.11.02. 13:28:19

szerintem ez mindenkinek kicsit szubjektív dolog, miken nőtt fel, próbáltam azért közkedvelt játékokat írni

1.amit a legjobban hiányolok az egyértelműen a dragon ball,még akkor is ha eredetileg nem játék(akinek az a "film" bejött egészségére)
2.warcraft szerintem alap kéne hogy legyen, millió lehetséges történettel, de már csak az univerzum vászonra emelése is megérné, főleg hogy a gyűrűk ura óta nem volt hasonló film :(
3.star warst abszolút támogatom

ezeken kívül Splinter Cell, F.E.A.R., Commandos, Max-Payne,
Sci-fi vonalon nekem egyértelműen Tiberian Sun.
Hitmanből el bírnék még viselni 1-2 filmet szerintem nagyon jól sikerült
Heroes sorozatot említeném még meg, ötletem sincs hogyan kéne, de az a játék mindenképp megérne egy filmet

hirtelen ennyi, de biztos kihagytam 1-2 fontosat :D

ZsaniCsilla 2011.11.02. 14:12:05

Egy Portalhoz mit szólnátok?

Gaben No.1 2011.11.02. 14:28:21

Nagyon bejött a videó, és még ezek mellé tudnék javasolni pár játékot:
- Army of Two: nagyon jó játék és marha jó akciófilmet lehetne belőle csinálni.
- Assassin's Creed: a story elég komplex, de jól jönne belőle egy játék (És igen van a projekt körül mozgolódás :D)

Amúgy elvileg Spielberg jövőre szállítja a Halo mozit :O

Ja, és Max Payne mozi van csak nem Max Payne a címe xD
A Halálos Ítélet James Wan gondozásában :D

neon6 2011.11.02. 15:25:39

Halo-ból már készült egy 8 részes anime, személy szerint nem láttam de jókat mondanak róla aszem Halo Legends a teljes cime

Kápi-András 2011.11.02. 16:17:03

Ezúttal annyira nem értek egyet a listával. Én ezeket szeretném filmvásznon látni:
10. GUN 9. Sam and Max 8. Grim Fandango 7. Uncharted 6. Dreamfall 5. End War 4. Half-Life 3. GTA: Vice City 2. Heavy Rain 1. God of War (The Rock-kal)
Lehet, hogy amúgy azért van ekkora különbség, mert én inkább Sony párti vagyok, te pedig ahogy néztem Microsoft X-Box (pláne Master Chief-fel). Amúgy Star Wars játékokból én a Republic Commando-t filmesítenem meg.

Mangekyo22 2011.11.02. 16:28:05

Jó kis lista, it az én listám:
10.Castlevania (bármelyik rész)
9.Devil May Cry első része
8.The Neverhood (Wallace féle gyurma rajzfilm)
7.Tenchu (végre egy újabb igazi nindzsa cucc a kamu ninzdsa anime - Naruto - után)
6.Virtua Fighter (egy verekedős cucc, ahol valóban nincs történet - és bármit kitalálhat a rendező -, és csak 16 figura van)
5.Final Fantasy Crisis Core (élőszereplős, mert megérdemli)
4.Catherine (anime film lenne, bár élőszereplős is jó lenne)
3.InFamous első része
2.Uncharted trilógia
1.God Of War első része (bár ha Michael Bay csinálná, akkor akár trilógia is, igazi látvány orgia lenne)
+1: Rumble Roses XX (Női pankráció vígjáték, just for fun for boys ;) ).

left4dead 2011.11.02. 16:37:13

azért a spider-man web of sadows-bol is lehetne egy film (mert eddig egy normális pókember filmel se jöttek el a trilógia 3.részében csak a finálé ütöt ). gondoljatok bele jó sztori, kreatív szörnyek, tökéletes elenfelek akiket még nem láthatunk a vásznon.

Becsületsüllyesztő 2011.11.02. 17:27:01

Sztem még ezeket is lehetne adaptálni:
Dino Crisis 2
Syphon Filter 2
Uncharted trilógia
F.E.A.R. (itt egyértelműen az 1. rész)
Quake
God of War

Bár a Silent Hill-ből már van játékadaptáció és jövőre jön is moziba a 2. rész, de sztem a Silent Hill 4.- The Room-ból egy igazi vérfagyasztó horrort lehetne kihozni.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.11.02. 17:54:02

Én nem vagyok nagy játékos, de a filmadaptációk közül van pár ami tetszik. A Max Payne, a Silent Hill és a Hitman tök jók, de a Tomb Raidert utálom. Szerintem minden idők egyik legrosszabb filmje.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2011.11.02. 18:06:17

@Sparrow: Minden idők legrosszabb filmje? Te NORMÁLIS vagy? Az lehet, hogy neked nem tetszik de korántsem rossz. A Tomb Raider még a jobb adaptációk közé tartozik.

Egyébként a DUKE NUKEM tényleg ütne, persze csak, ha megfelelő színészt találnak Duke szerepére. A történetet nagy ívben le*arné mindenki ha a karaktert jól eltudja játszani. Egy igazi badass DUKE NUKEM!!!! XD Meg jó lenne a Left 4 Dead is.

Ja és Kyle Katarn 4ever! XD A Star Wars Jedi Knight 2: Jedi Outcast is jó film lenne, de csak ha egy az egyben átveszil a történetet!

PaleMaggot 2011.11.02. 18:14:13

Jó kis videót hoztál össze, gratulálok! A Half-life 2-vel tökéletesen egyetértek, szerintem az minden idők legjobb játéka. A Left 4 Dead szerintem eléggé a Doomra hajazna ha elkészülne, bár lehet hogy rosszul gondolom, egy próbát azért megérne. Viszont ami engem nagyon érdekelne az az Oddworld sorozat, ami alapból nagyon erős történettel rendelkezik és játék közben is sok beugró videót láthatunk, mégis egy animációs filmet...mit 1-et? Vagy 3-at megér. Viszont szerintem a Halo helyett én a Starcraftot készíteném el, ha már sci-firől és "emberek harcolnak más lényekkel" dologról van szó. Bár ez csak az én szerény véleményem. A torpedó meg....annyira van értelme, mint ha a FIFA vagy a PES lenne megfilmesítve...kész röhej. Üdv!

oli1992 2011.11.02. 18:44:20

Sziasztok!
Szerintem jó film lehetne a Deus Ex-ből is.Emellett érdemes lenne még a Command and Conquer-ből is mert a tibériumos törtnénetben még van lehetőség.

HegeRoberto 2011.11.02. 19:48:30

@Kápi-András: Helló András, a Gta Vice City-n megakadt a szemem. Szerintem te még nem láttad "Al Pacino Scarface" avagy magyar címén a "A sebhelyesarcú" című filmet. A GTA Vice City gyakorlatilag ennek a filmnek a paródiája. Az eleje nagyon ütős és.... most jut eszembe, hogy még én sem néztem végig! D: vagy csak nem emlékszem a végére?

Kápi-András 2011.11.02. 20:58:58

@HegeRoberto: De láttam a Scarface-t, de a GTA Vice City pont azért működne szerintem filmen, mert rengeteg filmes utalás lenne benne és ezektől lenne egyfajta érdekes hangulata. Én legalábbis végig úgy éreztem a régi szép időbe, hogy de szeretnék egy GTA Vice City filmet. Ahol a főszereplő egy igazi szótlan gyilkológép és pénzért még az anyját is eladni. No meg olyan nagyszerű jelenetek lennének, mint amikor golfűtővel a főszereplő szétverni a célpontját, vagy ledarálni az épitkezésen dolgozó munkásokat egy távirányitású helikopterrel.
Ja ha nem emlékszel a Scarface végére, akkor szerintem még nem láttad. ,,Gyertek elkapom a töltényeket kézzel! Ti..".

Evangelion 2011.11.02. 21:02:41

Úgy látom mindegyikőtök akciójáték fan, de vagy egy nagyon jó stratégiai játék is, ami nagyon pörgős, és nem is a játék a lényeg hanem maga az univerzum, ez pedig a WARHAMMER 40K univerzuma. Keressetek rá, olvassatok utána, én már számtalan könyvet elolvastam, játékokkal is játszottam, most jött ki a SPACE MARINE 40k univerzumban játszódó Hack & Slash videójáték. Érdemes kipróbálni, mert aki szereti a science fiction univerzumokat, sztem annak nagyon tetszeni fog, és szerintem ebből lehetnek a legepicebb filmfeldolgozást csinálni, mondjuk Peter Jacksont el tudnám képzelni rendezőnek. Lassan egy éve jött ki az ULTRAMARINES amatőr animációs film, amit ha egy olyan ember néz meg, aki nem ismeri a warhammer 40k univerzumát, annak sztem nem fog tetszeni, de a hangulatot nagyjából átadja. Szóval a lista nagy részével egyetértek, de nekem a top1 film amit nagyon várnék egy ultrabrutál WARHAMMER 40K-s film.

Lebron James Dio 2011.11.02. 21:34:15

Dead Space! nem vagyok nagy gamer, de mindkét része totál beszippantott... az se túl eredeti, Event horizon + resident evil keveredik egy kis Doomal (tényleg, abból is csinálhatnának egy normálisabb filmet), de eszméletlenül hangulatos és kidolgozott

dexexe 2011.11.02. 23:37:55

half life-ból rajongók csináltak már filmet...a cime : half life 2 escape from city 17....csak ajánlani tudom,és irjátok be : polgárvédelem,ez meg egy mini sorozat....kurva jó :))))) nem lenne rossz....amugy alistából a condemned-et,hiányoltam,azaz a horror amit filmen eltudnék képzelni....

dexexe 2011.11.02. 23:42:13

www.youtube.com/watch?v=4lyUNs7eNhs

most lett kész a második része...zseniális,bárcsak a film is ilyen lenne...

Baronski 2011.11.03. 00:13:47

Egy Deus Ex filmet én is szívesen megnéznék.
Off: www.facebook.com/pages/Simon-a-Versusb%C3%B3l/225781517489830?sk=wall
Valljuk be, Simonnak kijárt már ez!

hunrikk 2011.11.03. 03:48:44

Én egy Amnesia-ás vagy Penumbrás kis horrorfilmet szívesen végignéznék :)

Gyuri(пижон) · http://moviesandgames.blog.hu/ 2011.11.03. 07:35:58

A HALO ból lesz film az tuti és elméletileg Peter Jackson fogja rendezni! A videó meg tökéletes,mint mindig!

Sorter 2011.11.03. 09:09:02

@Baronski:

Hát igen, ha valaki, akkor Simon megérdemelte már ezt az elismerést! :-)
Az oldal készítőjének ezúton is köszönjük!

Death/Mortis 2011.11.03. 10:08:50

Boba Fett spin-off-ot pletykálgatnak. Én személy szerint a 3. trilógiának, vagy előzménynek örülnék.
A Halo-t Hollywood könnyűszerrel megrontaná.
Hogy mi volt a Hitman mozi? Élvezhető? Ezt nem hallottam...
A Left 4 Dead simán gagyi, bár haverokkal irtani móka, de semmi több.

Teljes mértékben, csak a Duke Nukem-mel, Half Life-al és a Grim Fandango-val értek egyet, moziügyben. Ütnének.

Nekem ezek mellett jöhetne egy feldolgozás a Deus Ex első részéből. Hühü...

Thrillerfan 2011.11.03. 10:22:49

Jajj amikor jött a Jedi Knight én úgy örültem!
Kedvenc játékom :)
Meg amikor elkezdted 1. helyezettnek nyomatni a Modern Warfare-t már kezdtem csalódni benned őszintén szólva,
aztán jött a Max Payne... pontosan úgy van ahogy mondod!
AMÚGY TE MIKOR FOGSZ KEDVENC FILMEK TOPLISTÁT CSINÁLNI????

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.11.03. 10:25:59

@Rainse: Igen, normális vagyok. Szerintem a Tomb Raider a látványt kivéve minden téren elbukik.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.11.03. 10:38:54

Amúgy a videót legvégéig csak most néztem meg. Én imádom a Max Payne játékokat, mindkettőt, de ezzel együtt szeretem a filmet is. Nincs vele komolyabb bajom.

xx18Rolandxx 2011.11.03. 10:56:27

A Plant vs. Zombies-t inkább animációs filmként lehetne elképzelni amit a Dreamworks vagy a Pixar csinálhatna meg! Nem lenne valami jó de hogy betegre röhögnénk magunkat az ziher.

A Grim Fandago stop Motion-ben és Tim Burton rendezésében tényleg lehetne akkora film mint a Karácsonyi Lidárcnyomás vagy a Halott Menyasszony.

De könyörgöm milyen filmet lehetne csinálni a Monopolyból? Jack Nicholson elegáns ruhában ingatlanokat vásárol? DÖGUNALOM

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2011.11.03. 11:11:24

Amikor Serious Samet mutattad én inkább Duke Nukemre gondoltam és először meglepődtem. Aztán láttam hogy te se gondoltad komolyan:D Félreértés ne essék jó játék a Serious Sam de filmben egy kicsit gagyi lenne nem?

Half Life 2. Jó ötlet. De az 1-ből is csinálhatnának amikor a Black Mesa-n vagyunk.

Plant versus Zombies. Mennyé' má' :D

Jedi Outcast. Jó ötlet.

Torpedó. pff...

Amúgy BlackSheep neked bejött A Duke Nukem Forever?

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.11.03. 11:16:29

@Thrillerfan: Jó kérdés, még én sem tudom! Most van egy új top-ötletem, ami dupla-videót fog eredményezni, szerintem majd az után.

Néhány játék, ami nem került be:

Condemned: Ijesztő, hangulatos, érdekes játék, de a sztoriból vagy zombifilmet, vagy valami túlvilági baromságot lehetne összehozni. Előbbinek ott a Left 4 Dead, utóbbira meg senkinek nincs szüksége szerintem.

Warcraft: Minek? Jövőre jön a negyedik Gyűrűk ura!

God of War: Hallhatatlanok, Titánok harca, 300, Dante Pokla... oké, nyilván lehetne belőle kihozni ezt-azt, de olyan baromi sokat szerintem nem.

Uncharted: Oké, ez még talán beférhetett volna, de egy átlag látványos kalandfilmnél többre nem hiszem hogy futná.

Dead Space: Gondolkodtam rajta, de szerintem filmben nem működne. Ráadásul két rajzfilm is készült már belőle.

Gta: Vice City: Na, ezt csak viccből írhattátok! Szerencsére más is írta már a Sebhelyesarcút, én is csak ezt tudom leírni.

Command and Conquer: Az élőszereplős átvezetők miatt nem került be, azok után már minek egy film?

The Neverhood: Fantasztikus kalandjáték, imádom, de egy filmet nem lehetne kitölteni a sztorijával szerintem (persze ez igaz a Plantz vs Zombies ra is, de az akkor is hatalmas poén lenne!).

Republic Commando: Csak egy Star Wars-t akartam betenni, ezért esett ki, bár az igaz, hogy ezt megemlíthettem volna a videóban, mert a játék egyébként érdemes lenne egy filmre.

Commandos: Hát nem tudom... szerintem felesleges. Csak össze kell rakni néhány háborús és kémfilmet és meg is van.

Sam and Max: Már készült belőle rajzfilmsorozat, így kiesett.

Heavy Rain: Lásd: Fahrenheit. Annyira egyben van, hgoy csak elrontani lehetne.

Dragon Ball: Hát igen, ez már alapból egy animéből készült, a filmmel pedig természetesen nem vagyok megelégedve! :)

Deus Ex/inFamous: Nem ismerem őket túlzottan (Nagyon ciki? :/ )

Amnesia/Penumbra: Szerintem filmben csak egy átlag szellemes-kísértetházas horror lenne belőlük. Bár ha ijesztőre meg tudják csinálni, már megérte.

Assassins Creed: Mondjuk, hogy 11-12. helyezett a F.E.A.R.-rel egyetemben.

Egyelőre ennyi jutott eszembe, de persze ez ízlés dolga, hogy ki mennyire tudja elképzelni az adott játékot mozivásznon. Nekem ez a tíz cím az, amiket a leginkább el tudok, de ez nem jelenti azt, hogy a többiekből ne lehetne iszonyú jó adaptációkat összehozni. Csak akarni kell... illetve kéne!

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.11.03. 11:40:53

@Wrathe CN: Szerintem a Duke Nukem Forever egyáltalán nem olyan rossz, mint mondják.
Persze, 12 év várakozás után borzasztóan kevés, és irtó ronda is, ezt nem lehet tagadni,

Ami nálam kicsapta a biztosítékot, az az, hogy összesen két fegyver lehet csak nálad. Ez a legégbekiáltóbb baromság, amit valaha játékban láttam! Ennek hála hiába vannak tök poénos fegyverek, muszáj vagy a pisztoly-gépfegyver-puska kombót használni, mert csak azok érnek valamit. Szégyen!

Ettől eltekintve viszont maga a játék egész szórakoztató.
Én például rohadtul bírtam a platformos-ugrálós részeket, főleg amikor összementem kicsibe, és egy konyhán kellett végigjumpolni magam. Aztán volt a sivatagos autós pálya, ami szerintem egyáltalán nem volt unalmas, én élveztem. Az ide beékelt Half Life 2-utalásért pedig külön pirospont az alkotóknak.

Duke Nukem maga is remekül működik, ugyanolyan tökös csávó, mint korábban, és a dumái is ütnek, szóval egyáltalán nem rossz játék szerintem, csak enyhén elkésett (kb 8 évvel...)

krami 2011.11.03. 12:23:26

Hát nekem is lenne jó pár ötletem.

God of War/Devil May Cry: olyan ütős akció filmet lehetne belőle csinálni, laza karakterekkel és eszméletlen beszólásokkal.

Dino Crisis 1-2: imádtam PS-1en, Jurassic Park 4 helyett jöhetne ebből egy film.

Gothic 1-2-3: egy ütős középkori fantasy-t simán össze lehetne hozni belőle. Adott egy részletes világ, érdekes karakterek, jó helyszínek. Szerintem nagyot ütne.

Onimusha 3: ezt a történetet is megnézném a vásznon, persze ugyan úgy Jane Reno főszereplésével.

Kb ennyi lenne most így kapásból.

maffiozo 2011.11.03. 12:45:05

oké nem olvastam el a kommenteket tehát lehet h ezt már valaki leírta:
Blacksheep, amit ebben a videóban elmondtál, az maga a tökéletes vélemény, 2 részt leszámítva:
1.szerintem serious sam jobb lenne mint duke
2.HA MÉG EGYSZER EGY ROSSZ SZÓT SZÓLSZ A LEFT 4 DEAD RŐL ÉN ESKÜSZÖM KINYÍRLAK!!!

jah és még valami: terveznek filmet a SIMS(!!!) ből is

maffiozo 2011.11.03. 12:46:54

@maffiozo: csak úgy hozzáteszem, hogy én k**vára várom a left 4 dead 3 at

rerre 2011.11.03. 15:29:09

A lista rendben van, egyedül talán a Bioshock említésével nem értek egyet. Mi a baj vele? Steampunk és a 60-as évek amerikájának bizarr kombinációja, ráadásul mindez a víz alatt, a történet rendben van, egyszerűen csak át kell ültetni filmre. A stílusa és 1-2 nagy név eladná.

rammsteinfan 2011.11.03. 16:21:38

Amnesia és Penumbra részekből valamit összerakni
Bioshock 1 főleg a csavar miatt
Kane and lynch Al Pachino +valaki
Fallout részekből összegyúrva valami
Warhammer Univerzumában játszodó film
World in Conflict sztem nagyon jó lenne ,mind 2 fél szemszögéből bemutatva....
illetve még ,Cryostasis, CursedMountain ,Cold fear

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2011.11.03. 18:34:06

@BlackSheep89: Nah,akkor nem én vagyok az egyedüli akinek tetszik. Egyetértek veled. :)

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2011.11.03. 18:36:59

@maffiozo: Menj már ember! Ő nem mondta hogy rossz csak hogy nem nagy durranás. Egyébként én egyaránt várom a Left 4 Dead 3-at és egy Half Life 3-ra is kíváncsi lennék.

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2011.11.03. 18:38:03

Meg hát ízlések és pofonok:) Mondanám hogy bocsa a sok kommentért de szerintem ez hülyeség.:)

Csucskany666 2011.11.03. 19:12:07

Üdvölet!Én nem szoktam kommentelni meg fikázni de egy dolgot azért megjegyeznék ami felett az előttem szólók úgy látszik elsiklottak.Szóval azt mondod hogy a 6 Star Warsból csak 2 "épphogy" nézhető...Imádom a videóidat meg egyet értek a lista nagy részével(Szerintem se lehetne a COD-ból jó filmet csinálni és a Duke Nukem mindent vinne.)de ez a mondatod eléggé kicsapta nálam a biztosítékot.Mert szerintem a Star Wars részekből 2 van ami szerintem nem lett valami jó(Szerintem Szarakin idegesítő hülyeségei miatt) na de akkor is..STAR WARS.Meg a Star Warst nem a lézercsaták meg az ilyenek tették azzá ami.Hanem a Jedik amikor ezt valaki meghalja egyből az jut eszébe hogy Star Wars.És szerintem nemigazán lehetne jó filmet csinálni egy mellékszereplő életéből.Egy kisebb sorozatot lehetne belőle csinálni de bármilyet csak ne azt a digitálisat. Én nem kritizálni akarlak de azért többet vártam tőled.Állítólag készülni fog egy új Star Wars film ami szerintem nem fogja ütni a mércét de akkor is Star Wars én már annak örülök hogy még életemben csinálnak egy újat.És a digitális változat egy vicc...tényleg semmi értelme nem volt mert még csak időrendbe se lehetett berakni valamelyik filmközé.Egyszóval csak a Star wars-os kijelentéseddel nem értek egyet de azon kívül mindennel.Már várom a következő videóitokat remélem már készül.

Ninbikun 2011.11.03. 22:23:06

Szia, tetszett a videó, bár én életemben csak egy számítógépes/ps2-s/egyéb játékkal játszottam...aminek már elfelejtettem a nevét. A youtubeon viszont elég sok videót láttam az assasins creedről, a haloról, a half life 2 ről, meg a DUKE NUKEM FOREVERRRRRRR ről. Mindegyiknek megvan a magához való jó története, és talán éhezik is már a világ kiadós sci fi eposzra, de mivel én inkább a fantasykért vagyok oda, ezért én a Legend of Zeldát nézném meg filmben, de tuti nem élő szereplősben, mert azt egyszerűen nem lehetne komolyan venni. Népszerű játék, és szerintem van elég anyag abban a világban, de az eddigi feldolgozások annyira földhözragadtak voltak, nem értem miért olyan nehéz elhagyni azt a ványadék kastélyt, amikor a játékokban mindig kalandozik a fenében. Egy olyat megnéznék.

bayeragoston 2011.11.03. 23:05:01

Szerintem az Amnesia: The Dark Descent is elbírna egy adaptációt akár áldokumentumfilmként is működhetne. Legalábbis biztos jobban mint egy [REC]3 vagy Paranormal Activity 3.

dexexe 2011.11.03. 23:13:45

film lehetne a Turok-ból,ez is egy legendás játék (és képregény) vagy a bionic commando-ból....splatterhouse,ezek mind legendák,dead space (ennek aztán a rajzfilm után lehetne egy mozifilm.amugy ez is képregény játék) alone in the dark ezt elkurták,de egy igazi mozifilm bármikor lehet,gondoljatok a negyedik részre,azt filmre vinni nem semmi lenne)

dexexe 2011.11.03. 23:15:26

devil may cry is lehetne filmen,csak el kell képzelni,ááááááá

nelson80 2011.11.04. 02:39:55

csodálom hogy a Crysist még nem írta senki, igaz a történet nem nagy durranás, de én szívesen nézném ahogy a ruha dolgozik a vásznon. Meg persze nagy zúzda lenne a film.

Cimona 2011.11.04. 10:04:12

bayeragoston : Én is az Amnesia-val kapcsolatban valami áldokumentum filmre gondoltam, fejre szerelt kamerával egész ütős lenne. Persze, ha képesek lennének olyan színvonalra hozni a filmet, mint a játék, mert azért valljuk be, elég elcsépelt lenne pl. egy Paranormal Activity (ne értsetek félre, semmi bajom vele, de kidolgozottabb azért lehetne...) szinten viszontlátni, nem?

Új Star Wars filmet én is már szívesen látnék, egyszerűen annyira kibontatlan a történet (na, meg annyira szeressük :D), hogy szinte bármit ki lehetne hozni még belőle. Akár csak egy civil életét, akár azt, hogy mi történt a "Réges régennél régebben...".
A videóval egyetértek egyébként (:.

dankovics 2011.11.04. 14:40:43

Warcraft univerzum srácok..kenterbe verné a gyűrűk urát.
Például egy trilógiát csinálni abból,ahogy Arthas elindul elpusztítani a Scourge-t(pestist-ostort-tökömtudjamilyenfordítástmondjakrá XD),ezek után elkezdi üldözni Mal'Ganis-t northrendre..aztán a pálfordulása amikor megszerzi a Frostmourne-t..és az ezek utáni mészárlása az elfek között ahol feltámasztja kel'thuzadot és késöbb kinyítja archimonde-nak a portált,és utána elindul utolsó útjára northrendre hogy ő legyen a lich king :D áháháhháhhhá*epic goosebumps* bocs srácok,hogy leírtam a fél lore-t csak nem bírok magammal :D

jptknight 2011.11.04. 16:41:11

Warcraftból készül most valamilyen film. Habár ha jól tudom akkor ez egy alternatív story lesz, nem kapcsolódik a Warcraft lore-hoz. Épp ezért sajnos nem sok pozitív érzelemet táplálok iránta. :\

jptknight 2011.11.04. 16:42:44

Oh tényleg... és Sam Raimi a rendező

BKV Ticket 2011.11.04. 18:20:31

Elismerésem BlackSheep,remek videó! Kissé meglepett,hogy játékok terén is ilyen jól képbe vagy.Pár dolgot azért hozzátennék:

1.Palemaggot jól mondja,ha sci-fi akkor Starcraft.Rengeteg lehetőség van a bővítésére,kiegészítésére - gondoljunk csak bele,sztori regények is kiadtak! És hogy sikeres lesz-e? Egy csöppet több rajongója van mint a Halonak xD

2.L4D egy multis játék.Legalábbis mutli nélkül botokkal játszani...naná hogy megesz az unalom jóember!

3.Bioshock filmmel semmi gond nem lenne.Nem értem miért ellenezted a videóban...

Zomb!eboy 2011.11.04. 19:58:19

Na tessék, most már azt olvasom hogy lehetetlen lenne az AC film, mert a(!) Ubisoft feltételeit nem tudják teljesíteni. Mi a... Tehát ennyit a JÓ videójáték adaptációrol. Vagy nem hű és akkor az már szar(néhol jogosan), vagy nem csinálják meg, azért a Sony még kitart mellette.

Elektro 2011.11.05. 17:59:30

A splinter cell filmet, már a Chaos Theoryban beharangozták :D 2010-re írták ki először, most 2013, a megjelenés, de félek semmi sem lesz belőle... :( De egyetértek :D Jó videó Blacksheep :D Gratulálok. :)

KongFan 2011.11.05. 19:12:27

Án megemlíteném a Silent Hill filmet, ami egy az egyben hozza a játék hangulatát, és kifordult, beteges világát.

Becsületsüllyesztő 2011.11.06. 13:05:14

@KongFan:
Osztom ezt a véleményt! Sztem az egyik legjobban kidolgozott játékadaptáció, és várom már a 2. részt is, ami már más rendezővel készül el, de bízok benne, hogy hozza az 1. rész színvonalát. Képek már ugyan vannak, de trailer még mindig nincs. :/
www.youtube.com/watch?v=4p9OZ3V0gNI
Pedig február 23.-ra írták a magyar mozibemutatót.

Tortahegesztő 2011.11.06. 13:27:43

Kevés videótok van, amivel ennyire nem értek egyet, de főleg a téma szubjektivitása miatt felesleges lenne belekötnöm. Bár azt még hozzá tenném, hogy Master Chief kb. annyira ikonikus, ment egy darab kartondoboz, és kb ennyi jelleme is van, meg különben is "power armor is for pussies" :D
Én egy legacy of kain filmet látnék szívesen, mert a játékoknak marha jó történetük van, de mivel korai 3d-s játékok maga a játékmenet és a kinézet erősen hagy kívánni valót maga után.

Furious252 2011.11.06. 20:52:33

FAIL!A Red Faction-ból már van film.nem olyan profi,de van.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.11.11. 10:27:36

@Furious252: Oké, ott a pont! Erről nem tudtam, de egyébként még annyival talán kihúzhatnám magam a szarból, hogy én egy gigaköltségvetésű szuperprodukcióra gondoltam, nem ilyen B-kategóriás kiegészítő-filmre.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2011.11.14. 00:24:07

eccer akartak Pac-Man filmet is csinálni, és ugye Super Mario is lett, úgyhogy amit meg akarnak, abból LESZ

nem értek egyet, hogy a PoP film nem kellett, mert igenis kellett, hogy végre valami nézhető is szülessék már, az sajnálatos, hogy bár Mechner írta az fk-t ennyi hiba csúszott bele, de azért olyan nagyon mégsem sikerült elkefélni

a Residelt Evilből jön az ötödik, nem nevezném veszteségnek

Tomb Raider asszem Jolie miatt lett behúzva a satufék a bizonyos mellbimbók miatt, de azt kell mondjam , minthogy az egész játék Indana Jones nyúlás, nem csoda hogy visszakonvertált filmmé nem működik, lehet sok pénzt hozott, én mégis a két leggagyibb játékadaptációnak tartom

Mortal Kombat (szigorúan első rész) talána leghűbb adaptáció, és azért egy verekedős játékból mindezt kihozni nem kis teljesítmény (most néztem nem rég a DoA-t, meg a Tekkent :D)

Boll mester valóban sokat tett ahhoz, hogy lejárassa a műfajt, de a Bloodrayne 2 már egész nézhetőre sikeredett, a 3 részt még nem láttam.

A Hitman film szintén az egyik legjobb játékfilm, már első nézésre is tetszett, a producerek voltak ott a fő ludasok (sőt ha az első részt nézem, ez egy nagyon hű adaptáció :D)

Max Payne totálisan el lett kúrva, jelenleg a Die Hard 5-öt forgatja a csávó itt Szolnokon, már szervezem a gerilla csapatot akikkel lemegyünk és kérdőre vonjuk hogy tehetett ilyet, csatlakozhattok :D

Megfilmesítő játékok? Hááát, ma már úgy vagyok vele, nem véletlen hogy ami Könyvben működik ritkán lesz jó film, (Pillangó) ami Filmen, ritkán lesz jó játék, (Mátrix) ami Játékban ritkán lesz jó könyv (WarCraft).

De ha már Grim Fandango, akkor lehetne Broken Sword, Monkey Island film, vagy még egy tucat kalandjáték aminek birlliáns storyja van.

kajak0123 2011.11.20. 20:45:29

Egyszer már majdnem készült film a Halo-ból, és Peter Jackson(!!!!!!!) rendezte volna, de úgy döntött, hogy inkább hozzájárul a District 9-hez.

sabrewolf 2011.11.23. 21:21:58

@krami: Gothic német játék, ha film készülne belőle, valószínűleg Boll ,,mester" csapna re rá. :)

lownoob567 2011.12.03. 18:34:08

Én örülnék ha a codból csinálnának filmet

Wihashi 2011.12.03. 22:44:37

jó a top tíz de én is hiányolom a god of wart és még a Starcraftot jó történet tele öléssel szép látványt is lehet csinálni hozzá és mivel még rengetek rajongója van biztos sok pénzt hozna be.

beke8 2011.12.11. 10:28:52

Egyetértek!!!!!!!(TORPEDÓ XXD)
Viszont azt kicsit furának éreztem hogy a GTA nem volt benne.(Mindegy melyik része)!!!!!!!!!!!
A 8. helyezet helyére mondjuk lehetett volna azt de attól még jó a vidi!!!!!!!!!!!

Glomgold 2011.12.18. 04:21:21

Az a helyzet, hogy lehet hogy kissé retrósan oldszkúl leszek,
de szerintem a torpedó még mindig szerencsés és akciódús választásnak tűnhet,
ha figyelembe vesszük, hogy készülhetett volna film mondjuk
ebből : www.youtube.com/watch?v=VE_1KlWFJyA
vagy ebből : www.youtube.com/watch?v=oeoWLB8ifYc
Node mondjuk félelmetes lehetett volna egy a Gyűrűk Ura trilógiához hasonló, 3x3 órás eposzt moziban végig ülni, akkor is, ha az alapanyag mondjuk ez: www.youtube.com/watch?v=pDrRnJOCKZc
Szóval tessék örülni a TORPEDÓ-nak!

És ha már régebbi játékok, azért kegyetlen film vagy animáció kerekedhetne a Worms 2 -ből is (vígjáték kategória), a Phantasmagoriából (horror kategória), de még talán a Simon, the Sorcerer első részéből is (Fantasy kategória),
feltéve, hogy hangulatot és a látványvilágot az Mátrix és az Avatar megoldásaihoz mérten alaktják ki...

beke8 2012.04.10. 10:38:58

Köszi a feltöltést!!
Egyet értek az egyik kommentelővel, a Wolfeinstein jó kis film lenne!!!
Torpedó... jóhogy nem a flippert csinálják meg filmnek!!!:DDDDDDDD

dexexe 2012.06.18. 12:30:29

sztem a gears os war siker lenne...abból a világból is még annyi mindent kilehetne hozni...STALKER-t meg se emlititek???vagy a MEtro 2033-at????ezek is olyan világok amik nincsenek kihasználva és a gondolat hogy pl: egy metróalagutban élnek az emberek,nah az tuti siker lenne,és még bele is vonnák a nácikat...ááááá

beke8 2012.08.08. 20:14:57

Nagyon jó a videó, tetszik a sorrend!!
Még az Uncharted (1-2-3) - ból is jó filmet lehetne csinálni de abba a sztori mod olyan mint ha film lenne!!:DSok a filler!
süti beállítások módosítása