Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Lopott idő + Tintin kalandjai

2011.11.04. 15:11 | Sorter | 9 komment

Címkék: élménybeszámoló

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr593353574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HegeRoberto 2011.11.04. 16:56:14

Hát, ez sajnálatos. Abban egyetértek, hogy a lopott idő nem kifogástalan mű. Bár az elmondottakban nem nagyon értettem a negatívumokként felhozott dolgokat. Úgy értem a film egyik legnagyobb mondani valója abban rejlik, hogy egy alternatív jövőképet mutat be. Egy olyan világot ahol az embereknek NINCS szabadidejük mert minden az Idő-Pénz elven mozog. Ha megpróbáljuk magunkat beleélni a helyzetbe, akkor szerintetek olyan elképzelhetetlen az, hogy valaki azt mondja, hogy nincs ideje csajozni? Mikor csajozol, ha nem a szabadidődben, ami ugye ebben a világban nincs. Vagy adnál-e egy idegen nőnek 1 órát az életedből, mindegy, hogy milyen gyönyörű ha tudnád, hogy utána neked csak 20 vagy kevesebb maradna meg (Tekintve, hogy a gettóban játszódik a film első része talán sokkal kevesebb maradna neked, arra sem elég, hogy másnap elérjél a munkába) Mi nem így szocializálódtunk, és talán naiv dolog azt hinni, hogy az emberekben minden körülmény között megmarad az emberség. Lehet ez a film pont ezt akarja elmondani, és az, hogy az emberek hagynak egy olyan nőt meghalni akiért a mi társadalmunkban bármit megtenne egy férfi csak az értékrendbeli felfogás közti különbséget tükrözi. De persze így is lehetett volna többet kihozni a filmből, mert nem jön át mindenkinek az üzenete olyan könnyen.

A Tintin rajzfilmeket imádtam gyerek koromban, 1-2 VHS-en is meg volt. Haddock kapitány pedig az egyik legjobb poén forrás volt az egészben. Meglepődtem amikor hallottam, hogy Spilberg csinál belőle filmet. Már kiváncsi vagyok rá

Sorter 2011.11.04. 17:06:58

@HegeRoberto:
A csajozós dolgot csak poénból mondtam, amúgy tisztában vagyok azzal, amit leírtál. :-)

A Tintint pedig csak ajánlani tudom, ahogy azt a videóban is mondtam.

Kápi-András 2011.11.04. 21:26:38

Én nagyon utáltam a Tintin kalandjait, szerintem nagyon nyálas. A két rendőr pedig kifejezetten idegesített. Gyerekkoromban a sorozat mellet, még a könyvet is elém nyomták, hogy olvassál fiam, de nekem az se tetszett, úgy, hogy maradtam a Verne regényeknél. Az előzetes alapján nekem amúgy úgy tűnt, hogy Spielberg kicsit megváltoztatta az egésznek a hangulatát, szerintem előnyére, úgy, hogy lehet majd megnézem.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.11.05. 16:22:01

Mindkettőt megakarom nézni, de a Lopott idő talán egy fokkal jobban érdekel.

Gaben No.1 2011.11.05. 21:19:17

Egyszer mondtam, hogy a Niccol tendencia a rendez egy jó filmet, ír egy jó filmet, rendez egy szar filmet és így tovább. Tehát ennek hála a The Host jó lesz :D

Nálam itt volt a facepalm:
"- Jól fut
- Maga is
- Itt született?
- Igen"

Gaben No.1 2011.11.05. 21:21:01

@Dj G@ben: Apró pontosítás (mielőtt mindenki leoltana):
rendez egy magához képest rossz filmet :)

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.11.06. 13:25:52

Megnéztem a Tin Tint. Az irritáló főhősön kívül elsőosztályú darab.

Laronil 2011.11.08. 13:45:27

A Tin-Tint nem rég láttam. A teremben szerintem én ültem be a legnagyobb lelkesedéssel - gyerekkori élményeimre alapozva

negativum: a két rendör picit idegesített egy idő után.az elején kicsit gyerekesnek éreztük, hogy Tin-Tin állandóan a kutyájához beszél - haverom konstatálta is egy 'ennek a srácnak egy barátnő kéne - egy kutyával társalog'-gal :D

pozitivum: MINDEN!:D Imádtam az egészet. Meglepő volt, hogy a teremben nagyon sok kisebb korosztályú gyerek van, s rajtuk kívűl van két haverom plusz én (20on éves banda). Nem véletlen, hogy a Haddock féle alkoholista poénokon mi szabályosan sírva-visítva röhögtünk - a terem többi része meg úgy... nem annyira. Az abszolút kedvenc poén, az a 'böfögés-hajtásos motor' - az a jelenet nálunk kiakasztotta a humor-lécet valahogy, pedig önmagában korántsem vicces az hogy, ha valaki nagyot böffent. Nade ebben a tálalásban kicsit más:D A grafikáról szólván pár szót: zseniális szintén! Több jelenet volt, mikor azt gondoltuk, hogy ez valós felvétel. Egyszerűen 5* a grafikus-animátoroknak ezért.

A Tin-Tin kalandjai egy olyan film lett, amit egyszer mindenképp ajánlok mindenkinek:)
süti beállítások módosítása