Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Sorter kényszerszünetre megy!

2011.12.06. 18:00 | Sorter | 8 komment

A héten hivatalosan is megkezdődött a szeptember óta félve emlegetett két hónap, a vizsgaidőszak. Bár bevallom, annyira nem aggódom miatta - szerintem a kurzusaim nagy részével nem lesz gondom - de  ennek köszönhetően az időbeosztásom az elkövetkezendő hetekre nagyon beszűkült. Ebből kifolyólag sajnos jóval kevesebb időm jut majd a videók készítésére.

Azért ne aggódjatok, nem szabadultok tőlem ilyen könnyen két egész hónapig! :) A napokban már hozzákezdtem egy bemutatóhoz, ezt mindenképpen igyekszem majd befejezni, de ezen kívül maximum 1-2 videót tudok csak garantálni ebben az időszakban.

Februártól viszont újból teljes erővel folytatom a videózást, addigra biztosan nekem is hiányozni fog már! :)

Megértéseket köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr433443551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szkristof92 2011.12.06. 19:56:29

Megértem, hiszen nekem is hamarosan elkezdődik (igaz inkább a január lesz brutális hét vizsgával). Sok szerencsét, kitartást, és sikert, februárban találkozunk!:)
Remélem addig is Blacksheep tud videókat csinálni.

Becsületsüllyesztő 2011.12.06. 20:29:54

Sok sikert kívánok szintén a vizsgákhoz! Addig gondolom BlackSheep tartja majd a frontot, és várom már a következő top 10-es listát! :D

BladeHero 2011.12.06. 20:35:46

Én is kívánok sok sikert a vizsgákhoz.Azt az egy videódat is várom.

Mangekyo22 2011.12.06. 21:37:57

Megértelek téged, Sorter! Nekem is itt a vizsgaidőszak a nyakamon, s olyanokra kell 1000-rel tanuljak, mint Filozófiatörténet, Családjog, Vállalkozástan, Közjogtan, Egyházismeret és még sorolhatnám (de legalább 9 tantárgyból kell vizsgáznom). Jó lesz, ha talán 3 videóval kijövök még az idén, de aztán kb február végéig hallani sem fognak rólam...

Szóval sok sikert a vizsgáidhoz! ;)

xx18Rolandxx 2011.12.06. 22:43:07

@Mangekyo22: Egyházismeret? Tejóisten miket tanulsz te kolléga? XD

Amúgy sok sikert a vizsgákhoz,nekem már a szakkmunásvizsga is bőven elég volt anno évekkel ezelött.

rammsteinfan 2011.12.07. 07:27:02

Én tegnap vizsgáztam :) sok sikert mindenkinek aki vizsgázik .

Sorter 2011.12.07. 07:44:02

Köszönöm a bíztatást és sok sikert mindenkinek!

@Mangekyo22:
Jézusom, hát akkor hozzád képest én még szertencsés vagyok! :)

tpeti97 2011.12.08. 23:49:21

Sok sikert! :)
és bocsánat az offért de ezt most láttam és meg kell osztanom :D www.origo.hu/teve/20111208-2012-elso-feleben-forgatjak-a-24akciofilmet.html
süti beállítások módosítása