Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Csizmás, a kandúr

2011.12.27. 18:38 | Sorter | 16 komment

Címkék: élménybeszámoló

A Shrek sorozat mellékszereplőjének önálló filmje cseppet sem okozott csalódást

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr423499497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zecske 2011.12.28. 01:01:01

bocs ez nem ide vág ,de Danny Trejo legujjabb filmje erre nem tok mit modani,és közell 70 nem semmi.inkább 100 nézem (kiöregedett akciosztárokat mint alkonyat és társait.

indavideo.hu/video/Bad_Ass

zecske 2011.12.28. 01:13:51

video beszámolotokkal egyetértek,jo film anno shreck-nek szétröhögtem magat moziba.

3d szerintem nem kéne eröltetni moziknál,csak pénzlenyulás.

T86 2011.12.28. 01:31:39

Szerintem baromi jó lett a film. Az élménybeszámolóval nem teljesen értek egyet, bár voltak benne igazságok. Én például értettem a film végét és a tojás reakcióit. Amit viszont kihagytatok a filmes utalások közük, az a Star Wars, azon belül az elmetrükk, én vártam volna, hogy megemlítitek de, így sem gond (tudjátok, amikor a sitten van). A Shrek utalás nekem sem hiányzott igazából, egy kicsit számítottam rá de, szerintem mindenki más is de, szerintem pont ez az, amire senki sem számított, hogy nem lesz benne. És, ha belegondoltok még jó is, mert ilyet már sokszor láttunk. De, visszatérve a tojásra, a filmnek volt egy kis 24 feelingje. Ez főleg a 24 7. évadában mutatkozik meg, amikor nem tudod, hogy Tony Almeida kivel is van valójában. Szerintem ezzel sem volt gond. Animációs filmek kategóriában amúgy én a Rango-t és talán a Rio-t mondanám jobbnak, a Tintin Kalandjai-val meg úgy el voltam de, ez nekem idén az egyik kedvencem, annak ellenére, hogy voltak hibái. Igazából az egyetlen bajom az volt, hogy Kandúrt szivatták, ugyanez volt a Karib 4-ben is a hiba. Abban viszont egyet értek, hogy a táncot vissza vehették volna. Amúgy a Volt-ra is volt egy aprócska utalás de, a figyel az ember, észre lehet venni. Annyit még hozzá tenné, hogy aki szereti az aranyos rajzfilmfigurákat az mindenképpen nézze meg, mert Kandúr benne van kicsiként.

U.I.
MIKOR TÉR VISSZA MEDENCETISZTÍTÓ ÉS AZ ALIGÁTOR? HIÁNYOLJUK ŐKET!

Symat 2011.12.28. 06:57:42

Furcsálom hogy nem találok Paranormal Activity 3mas élménybeszámolót!!!
Tán videó lesz belölle?
És hogyhogy nincs videó a paranormal identityből videó még ???
:DDDDDD (Paranormal Activity 1 Asylum version)

Becsületsüllyesztő 2011.12.28. 09:51:26

OFF

Azt szeretném kérdezni, hogy az Tommy Wiseau-s filmről lesz-e majd bemutató?! Mert láttam IMDB-n egész szépen áll. :)

Sorter 2011.12.28. 10:59:10

@Symat:
Igen, videó lesz belőle, talán nem is oylan sokára. :-)

@Becsületsüllyesztő:
Nem, mivel a Nostalgia Critic már nagyon átfogóan bemutatta. Mi nem sokat tudnánk hozzátenni.

Becsületsüllyesztő 2011.12.28. 11:47:58

Bocsánat megint az OFF-ért, de ezt látnotok kell!
Ezt még talán a Sharktopus-t is übereli a röhejesség terén:
www.youtube.com/watch?v=g7NensFOB3o
(A trailer zene se semmi! :D)

Sorter 2011.12.28. 12:44:50

@T86:
Idén már biztosan nem térnek vissza, de ha ennyire várjátok őket, akkor Január első felében megpróbáljuk betenni őket az egyik videóba.

Ninbikun 2011.12.28. 13:22:01

OFF: Nekem ez a supershark szórakoztatónak tűnik. Látszik, hogy maguk se vették komolyan, és az ilyeneknél az a jó.

On: Már nagyon megnézném a Csizmás, a Kandúrt. Awh ez a cím... Bár eleinte nem nagyon érdekelt, de most mindenki ajánlja annak ellenére, hogy sok negatívumot mondanak róla, kíváncsi vagyok, hogy most akkor hogy is áll ez az egész. Meg hát cica.

Sorter 2011.12.28. 17:02:56

@Ninbikun:
Hát igen, cica az van benne bőséggel. :-)

xx18Rolandxx 2011.12.28. 17:15:21

Nemrég értem haza a filmről és tényleg nagyon jó volt bár néhány poént még rlbírt volna szerintem. A Táncolás az elején jópofa volt a végén meg már inkább rőhejes. De a zene amire amire táncolnak az nagyon jó.

lagzilajcsiforever 2011.12.28. 18:11:19

OFF: Nem csináltok élménybeszámolót az sos love-rol

lagzilajcsiforever 2011.12.29. 09:51:36

Bocs a kérdőjel lemaradt.

Navajonki 2011.12.29. 20:07:09

@lagzilajcsiforever: nem baj, állításnak sem utolsó :D

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.12.29. 20:10:50

A filmről vegyes véleményeket lehet olvasni. Szerintem majd csak DVD - n fogom megnézni. Sőt, biztos.
süti beállítások módosítása