Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - A kárhozottak királynője Part 2

2012.01.06. 19:47 | BlackSheep89 | 30 komment

Címkék: 6. évad

Íme a videó, amit már sokan vártatok egy ideje: a válaszom az első rész utáni kritikákra, és egy végső összesítés, hogy mit gondolok a filmről. Néhány dologban igazatok volt, de a végső értékelésem nem változott. Ez a film még mindig borzasztó.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr653525054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xx18Rolandxx 2012.01.06. 20:26:08

Ohh Igen! Végre,már nagyon vártam erre a videóra! Mostmár csak a Top 10 legfélelemtesebb jelenet videó van hátra!

beke8 2012.01.06. 20:29:13

Szerintem tökre igazad van, nemtom mér van mindenki ellened!!!

Blaine 2012.01.06. 20:58:29

Ezek a vámpírok gyorsabban esnek szerelembe mint egy Disney hercegnő.Egyébként erről a film végi kis vérkeringés erekció monológodról én is beszélgettem a haverokkal (Sokunk barátnője megnézette velünk) végül arra jutottunk,hogy Edward péniszpumpát használ amit Austin Powerstől lopott.Amúgy én nem látom benne azt az erős darkos atmoszférát.Nekem inkább sekélyes és elig sufnituningosak az efektek. A videó persze tetszet csak így tovább

thermo-nukleáris csatacickany 2012.01.06. 20:59:02

Mióta tudnak a vámpírok tüzet gyújtani? Irgum-Burgum Blacksheep! Hisz te olvastál Anita Blake-et és abban elmagyarázták miért! :)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.01.06. 21:16:02

@thermo-nukleáris csatacickany: Hát igen, olvastam, de már én se emlékszem, hány évvel ezelőtt, és csak az első 4 részét. Aztán valahogy nem folytattam, most meg már nem nagyon érdekel.
Egyébként meg Alain is megmondta, hogy "nincs", vele meg csak nem kezdek már el vitatkozni, úgyis neki van igaza :)

thermo-nukleáris csatacickany 2012.01.06. 21:21:22

@BlackSheep89: tény :) De asszem kb a 10. részben magyarázza el hogyan is történik. Majd kikeresem és leírom az egyik facebook oldal e-mailben :)

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2012.01.06. 22:02:45

Akkor itt van még egy kérdés: ha a vámpíroknak nincs vérük, hogy tudják mégis kiszívni más vámpírok?

Max Power 2012.01.06. 22:30:39

Hát ha más nem is, a zenéje legalább jó ennek a filmnek.:)

Vardar 2012.01.06. 22:53:06

Akashának van vérkeringése és aki iszik Akasha véréből, annak is lesz, ergo a főszereplőnknek is lesz.

Navajonki 2012.01.06. 23:27:23

Most nem azért, de ez a vámpírok halottak, ergo nincs vérkeringésük, ergo nincs merevedésük dolog már rohadt fárasztó! Nincs értelme ezen fennakadni, már csak azért sem, mert ezen az elven elindulva oxigént se tudnak az izmaikba szállítani, ergo nem is kéne tudniuk mozogni. A vámpírok misztikus lények, és nekik vér nélkül is feláll. Pont! Egyébként csak nekem ismerős ez a "2 találkozás után örök együttlétet akarnak" dolog? Bella Swan dettó ugyanezt csinálta a Twilightban :D

dexexe 2012.01.07. 00:09:18

akkor minden vámpiros film elvan cseszve ha nem tudnak dugni....ez olyan mint a templomban a feszület,hogy a jézus szobor a tenyéren van átütve,holott nem is ott ütötték át a szöget,hanem az ütőérnél...akkor minden feszület hibás?? :) le kell szarni és kész

Stout804 2012.01.07. 09:53:22

Sziasztok!Szerintem elég jó lett a vidi,és ezt az erekciós kérdést már én is felvetettem a nagyon romantikus vápírfun csajoknak,akik csak annyit válaszoltak,hogy "hagyjál békén"XD

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2012.01.07. 11:59:56

Szerintem ez egy kifejezetten összeszedett videó volt. A nagy vihart kavaró vámpíros erekciós dolog meg szerintem abszolút elmegy poénként, nem értem miért hördül itt fel néhány ember..

Tamas55 2012.01.07. 12:21:43

Üdvözlöm a kedves szerkesztőket én is indítottam egy ehhez hasonló blogot remélem nem fogtok érte megharagudni.

Capowne 2012.01.07. 16:33:42

Ez a videó már nekem is sokkal jobban tetszett, és már elhangoztak olyan dolgok is amik szerintem se volt a helyén a filmben.
azért néhány dolgon így is furcsán néztem, de én mindenesetre szeretném megköszönni hogy ezúttal tényleg megtettél mindent hogy elfogulatlanul beszélj a filmről.
Az mindenesetre tény, hogy számodra ez az egész "vámpír kultusz" kissé összemosódik ezzel a tvájlájt féle tini smaci filmekkel, ami elég kár, mert sokkal, sokkal több értéket foglal magában egy klasszikus Ann Rice történet annál, hogy egyáltalán felmerüljön az emberben valamiféle párhuzam az elöbb említett filmmel/regénnyel kapcsolatban.
Egyébként ja, az Ann Rice regényekben vámpírnak lenni tiszta szopás... és nem csak a szex hiánya miatt :D. nekik viszont a vérszívás kb olyan mint egy embernek a heroin.

Capowne 2012.01.07. 16:46:26

Ja és még két dolgot akartam mondani:
az egyik hogy ez az egész "hol van Louis" meg mennyi időt aludt meg mikor volt ébren mikor nem... hát... erre sajnos nem is érdemes keresni a választ a filmben, mert nagyjából semmi köze nincsen a két filmnek egymáshoz. sajnos. a Könyvekben is a történések nagyjából (ha jól emlékszem) a 70es években játszódnak, és Louis csak a 90es években találkozik újra Lestattal. mondjuk ilyen szempontból az Interjú a vámpírral sem volt túl hűséges a könyv cselekményéhez.
A másik pedig hogy Lestat még mindig nem a cigány zenészek életét siratta meg, de nemis az emberi "élvezeteket" hanem azt a vágyát, hogy tömegek elismerését, és figyelmét nyerhesse el, ugyanis Márius tanitásai szerint egy vámpírnak az árnyak közt kell élnie.

HegeRoberto 2012.01.07. 18:03:58

Már nagyon vártam a második részt, hogy elmondhassam a véleményemet. Sok logikátlanságra felhívtad a figyelmet, amiket én is észrevettem, de sok olyasmibe is belekötöttél aminek nem láttam hasznát/alapját, és ezért az egész egy kicsit erőltetettnek tűnt. Ezzel persze nem vitatkozom azzal a ténnyel, hogy jogosan van a film a baaad movies blogon. Ami a végén a vámpírok vérkeringését illeti... mítikus lények, ha tudományos szempontból nézzük a létezésük nem is lehetséges úgy ahogyan a mítoszok írják... És Edward Cullen? no comment... annak az alaknak annyi köze van a vámpírokhoz mint az Asylum stúdió embereinek a "jó" filmrendezéshez. Igazából van róla mítosz, hogy a mivel a vámpírok teste halott, nincs anyagcseréjük és a szerveik sem működnek. Ezért a női vámpírok nem képesek gyereket szülni, mert a magzat ki sem fejlődik tápanyag nélkül. Ugyanakkor a vámpírok nem öregednek, így ha valaki vámpírnak születne örökké csecsemő lenne? Egyszerűen az ilyen kérdések filmtől/könyvtől függnek, attól, hogy ki hogyan fogja fel a mítoszokat. Amúgy ha nem tudna nekik felállni, Dracula nehezen erőszakolta volna meg Lucy-t, Bram Stoker regényében.

2012.01.07. 18:06:39

Hát nekem a csomagolás miatt tetszik. Mert ha nem gondolkodok rajta csak nézek ki a fejemből és hallgatom a zenét akkor azért el lehet nézni. Meg nekem az Interjú a vámpírral is az egyik kedvenc filmem tehát a stílusa és a hangulata is nagyon tetszik. Szerintem egyszer azért meg lehet nézni.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.07. 19:27:28

Azért jó A kárhozottak királynője, mert ha megnézed, és tetszik, akkor teljes bizonyossággal kijelentheted magadról, hogy ízléstelen vagy :D
Jópár évvel ezelőtt kivettük haverral a videotékából a kazettát, a tékáslány ajánlotta, ha jól emlékszem fél óráig bírtuk, aztán kikapcsoltuk. Persze azóta végignéztem már ennél sokkal rosszabb filmeket, is de azért lássuk be, ez elég árulkodó.

KongFan 2012.01.07. 21:15:45

Na na, Hevesiekkel is poénkodunk már!? :D

michele 2012.01.08. 14:26:27

BlackSheep, én csak azért ajánlottam a könyvet elolvasásra (amit most már nem merészelek :D), mert akkor teljesen más fénytörésbe kerülne az egész film. Rájössz, hogy szarabb, mint amilyennek hitted. :) És mert akkor nem akadnál fel pl. a tűzgyújtáson vagy hogy mi is a helyzet a vámpírok nemi életével (ami nincs nekik, hisz ők már nem emberek, teljesen más szükségleteik vannak, no és persze a szaporodáshoz sem kell). Szóval Anne kitalált mindent rendesen, mindennek megvan az oka, deee mondom, inkább már nem ajánlok semmit. :D Legfeljebb a kronológiát, ami a vámpírkrónikák végén van, benne a lényeggel. (Csak hogy most már tiszta legyen neked is.) Jelenleg abból szemezgetek amúgy - mindenre én se emlékezhetek kristálytisztán. ;)
Ettől függetlenül istentelenül pocsék a film, igazad van, ahogy abban is, hogy a könyv ismerete nélkül is világos kell legyen az egész. Eddig fel se tűnt, mik szúrhatnak szemet mindazoknak, akik csak ezzel a „remekmű” segítségével ismerkednek meg a történettel... Újfent gratulálok a készítőknek. *taps*

Azt pedig nem értem, miért nem lehetett a „Lestat, a vámpír”-ral folytatni, „A kárhozottak királynője” annak a közvetlen folytatása. O_o Mondjuk olyan mindegy, akkor meg azt cseszték volna el. :D

Nah, lássunk néhány érdekességet; de tényleg csak néhányat:

- Mekare (Maharet ikertestvére) megjelenik egyáltalán a filmben? És hogy boszorkányok? Hogy hogyan ismerkedtek meg Akasával és Enkillel? Amel...? A Nagy Család...? Vagy... ne ragozzam? :D
- A Lestat-Jesse szerelmi száltól én is rosszul vagyok - lévén, hogy a készítők kitalációja. Jesse-t pedig Maharet teszi halhatatlanná. Mondjuk nem csak náluk szúrták ezt el (Marius-Lestat). De mindegy is, itt minden szereplő egy elég vacak, leegyszerűsített változata az eredetieknek, kívül-belül (ráadásul mások is hiányoznak Louis mellett, ami szintén gáz). Mit foglalkozzanak az ilyen apróságokkal? :o)
- Jesse nem Lestat naplóját találja meg, hanem a kis Claudiáét. Lestat pedig megírja Anne Rice (hát mi más :o) ) álnév alatt a „Lestat, a vámpír”-t, Jesse ebből jön rá, hogy na mi újság a vámpírokkal, Maharettel, mindenkivel. Ja, ott van a Louis-val készült interjú is. Meg ez a történet sem lesz kihagyva az ő világukban sem. Lestat és mások mindent megírnak. :)
- Lestat amúgy 1929-ben vonul gyógyulni a föld alá, és 1984-ben mászik elő. Marius pedig nem vonul pihenni „A kárhozottak királynője” alatt.
- Azzal, hogy kimentek a napra, fel kellett volna fordulnia mindegyikőjüknek. ^^'
- Akasa nem volt annyira inaktív Lestat előtt, mint gondolnánk... ;)
- Nem emlékszek már, mennyire van részletezve Akasa nagy terve - miszerint meg kell ölni a férfiak többségét a világon, hogy ne legyen többé háború; de ugye ez nem megoldás semmire, Lestat végig próbálja lebeszélni; az utolsó pillanatokban már nyíltan egymás ellen fordulnak.
- A végső küzdelemben Akasa feje búcsút int a nyakától. Igaz, a teste még megpróbálja korrigálni ezt a szépséghibát, de Mekare megakadályozza: megeszi a szívet és az agyat, hogy továbbra is meglegyen a „mag”, ne pusztuljanak el ott helyben a vámpírok.

(Vááh, egy újabb kisregény, a francba! xD)

SlyZero 2012.01.08. 19:19:13

Annak idején én is belestem abba a hibába, hogy megpróbáltam összekötni az Interjú a vámpíralt ezzel a filmmel, de teljesen felesleges. A készítők se erőltették a dolgot.
A koncertes dolog meg... Öljük meg Lestatot mert le akarja leplezni a vámpírok létezését! És hogyan? Úgy, hogy teljes vámpírerővel rátámadunk a koncert közepén és kinyírjuk! Aha, ez aztán tényleg nem tudatja az egész világgal a vámpírok létezését, dehogy!

A tüzes dologgal viszont nem értek egyet. Kitalált lényeknek olyan kitalált képességeket adnak az alkotók, amilyet nem szégyellnek. Az más kérdés, hogy röhejesen szarul néz ki...

Reich 2012.01.08. 20:50:38

Jó egy szónak is száz a vége.ha vámpíros film akkor 30 nap sötétség nem ez a baromság.A kritikával egyetértek részemről még 20 percig sem bírtam volna ezt megnézni.

csaky000 2012.01.09. 11:10:42

Amúgy nem láttam a filmet, és nem is tervezem megnézni, de Ti, akik láttátok, mondjátok már meg légyszi, hogy amikor Lestat hegedül a szobroknak indokolatlanul miért csak Akasha ébred fel? A kárhozottak királya (gondolom az a férfi szobor) miért nem?

Amúgy mindig sejtettem, hogy Rubint Réka a kárhozottak királynője!:D

csaky000 2012.01.09. 11:25:38

Az sem teljesen világos továbbá így a videó nézése alatt, hogy ki a pozitív és ki a negatív karakter a filmben? Lestat, Marius vagy Akasha? Ki kivel van? Meg miért? Erre fény derül a film alatt?

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.01.09. 15:19:31

@michele: Alapvetően nem taszítok el magamtól semmilyen témájú könyvet, az Alkonyat első részét is elolvastam (Igen, elolvastam, az elejétől a végéig!!!), de igazából csak azért, hogy tényleg a történet teljes ismeretében rámondhassam, hogy egy hulladék (mert ez már a könyv 20. oldalán nyilvánvaló volt).
Szóval még az is lehet, hogy egyszer elolvasom ezeket a regényeket, mert biztos nem rosszak, ha már ennyien dicsérik.

@csaky000: Erre nem is gondoltam, de most hogy mondod, TÉNYLEG!!!

DzsonMeklén · http://defenderdown.gportal.hu 2012.01.10. 21:53:12

A könyv jó, de a film szerintem kb. tvájlájt kategória.
Iszonyat csalódás volt annak idején az Interjú után.

A film egyébként két 500+ oldalas könyv sztoriját próbálja előadni, ezért nem magyaráz meg semmit.

Mr. Schreck 2012.01.12. 12:42:35

Az a szomorú hogy az egyetlen vámpíros film ami tetszett 1922-ben készült, ami pedig a könyv és a történet témát illeti, a jóöreg Vampire the Masquerade a verhetetlen számomra. Annak adok hálát (sokakkal ellentétben) hogy arról nem csináltak filmet. Kár lenne azt is lejáratni valami popcorn-mozival vagy annál is rosszabbal.

TerrorBlade 2012.01.15. 16:46:13

Szokás szerint kiváló "teszt" több baad moviet a népnek! :D

Cs@tLós 2012.02.17. 23:46:53

Hmm, én most tévelyedtem ide először, tetszett a vidi, sőt, azt mondom, hogy ilyen filmes baromságokról lehetne 1 külön blogot csinálni, mert több jó és szórakoztató filmben is vannak ilyen WTF jelenetek, hogy ki hogy került oda, honnan és főleg miért? Csak az emberek már szó nélkül mindent bevesznek hállivúdnak.

Én egy ilyen vidit most a szárnyas fejvadászról tudnék nyomni, most láttam. Annyi ilyen jelenet van benne, hogy ki hogy került oda, mikor, honnan? És főleg miért? Plusz a mögöttes regény ismerete nélkül ott is túl sok a kérdőjel. De rengeteg ilyen van, amihez még regény sincs, hogy megkönnyítse a helyzetet :P
süti beállítások módosítása