Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - John Carter

2012.03.11. 19:35 | BlackSheep89 | 18 komment

Címkék: élménybeszámoló

Edgar Rice Burroughs regénye épp idén lett 100 éves, úgyhogy éppen ideje volt végre nagyvásznon is viszontlátni azt a világot, amiből az Avatartól kezdve a Csillagok háborúján át a Gyűrűk uráig minden film merített, a science fiction egyik alapkövét. Más kérdés, hogy mivel már minden részletét felhasználták, semmi újjal nem tud szolgálni, és bár szórakoztató, sajnos ugyanannyira összecsapott is.

Hang ITT!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr54310207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T86 2012.03.11. 19:57:06

Jó volt az élménybeszámoló. Felkeltetted az érdeklődésemet iránta. Csak annyit akarok kérdezni, hogy mi a könyv pontos címe?

szkristof92 2012.03.11. 19:57:47

Ezt a filmet csak a tökéletes látvány és decens akciók mentik meg, mert a történet túlbonyolított, zavaros és nagyon kevés dolgot magyaráz meg. A pénzügyi bukás kifejezés pedig elég finom jelző, 250 millióból csinálták és az USA-ban alig 30-al nyitott (ha mázlijuk van külföldi segítséggel visszahozzák a költségvetést).

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.03.11. 21:58:40

@T86: Az első rész címe "A Mars hercegnője" Boltban szinte képtelenség már beszerezni, nekem is csak egy "mobil pocket reader" nevű programhoz való formátumban sikerült.

T86 2012.03.11. 22:24:49

@BlackSheep89: Köszönöm a válaszodat. Esetleg a bookline.hu oldalon lehet megtalálni. Ajánlom neked, rengeteg mindent lehet beszerezni ott.

Ninbikun 2012.03.12. 09:51:30

Nekem bejött a film, nagyon jól szórakoztam rajta, talán mert én nem vagyok nagy sci fi fan, és én nem láttam az Avatart, meg a Star warsokat sem...sem semmit. De azt mondták, hogy ez tök vicces lesz, úgyhogy beültem, és király volt. Úgyhogy ha egy kő alatt éltél eddig, mint én, akkor ezt imádni fogod. :D A film végére a legtöbb dolog letisztázódott, úgyhogy az ellenség motivációján kívül mindent értettem. De azért a végén kapkodtam a fejem. Szerintem érdemes megnézni.

Cs@tLós 2012.03.12. 12:05:36

Hmmm, egyelőre érdemben nem tudok nyilatkozni, mert flottában nem járok moziba, és eddig olyan tömeg van a west endben minden egyes vetítésen (érdekes hogy itt ez van, az amcsiknál meg semmi), hogy addig nem vagyok hajlandó beülni, amíg kicsit nem ritkul.

Ellenben megütötte a fülem ez a nincs semmi elmagyarázva dolog. Lehet, hogy ennél a filmnél zavaróbb, de könyörgöm, az avatarban meg vannak magyarázva a dolgok? meg van magyarázva h h kerültek oda az emberek, hogy találták meg ezeket a köveket amiket bányásznak? meg van magyarázva h mi a tökömre jó az a kavics a Földön amiért tönkre akarnak cseszni az emberek 1 idegen bolygót? meg van magyarázva h ha fele a gravitáció akkor az emberek miért nem ugrálnak 3 méterest? meg van magyarázva h 1 másik testet hogy a francba irányítanak és ha vegyes dns is, attól még miért "robotok" a testek, miért nincs önálló akaratuk, miért 1 "vezető" ezeknek a testeknek? NEM. Némelyikre van tessék-lássék módon némi magyarázat, de amúgy zéró, fogadd el, az van oszt kész. És ezektől függetlenül az avatar sztem hihetetlenül jó. Remélem a john carterben sem fogok csalódni a magyarázatok hiánya miatt...én utána akarom elolvasni a könyvet, nekünk megvan az első 3, igazából azok a lényegesek a sorozatból.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.03.12. 13:32:06

@Cs@tLós: Pontosan úgy van ahogy mondod, de úgy rémlik ezt a videóban is mondtam. Az Avatarban is rengeteg lyukas folt van, de ott a varázslat sokkal jobban működik mint itt. Itt csak nézed az akciókat, élvezed a látványt, és ennyi. Jól elvagy, de nem érzed azt, hogy beszippantana. Ezért mondom, hogy képileg és történetet tekintve nem marad el az Avatartól. A hatás az, ami nincs meg.

Cs@tLós 2012.03.12. 13:51:18

@BlackSheep89: ezt még nem tudom, remélem azért, hogy hátha mégis beszippant :D Annyira tetszett a trailer alapján a látvány,(plusz a tény, hogy mindenki ebből a könyből nyúlt a scifi-k megalkotásához) hogy annyira reménykedem, hogy mégsem cseszték el annyira a sztorit....majd kiderül.

Sajnos dizni-ékből bármit ki tudok nézni a tron legacy után...ott is ugyanez volt mint amit a JC-re írtál. A látványon besz...tam, de a sztori...semmi nem volt megmagyarázva, és televolt logikai bakikkal, pedig sztem kultfilm lehetett vna, mint az első.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2012.03.12. 15:57:57

A többnyire jó hangvételű kritikák ellenére sem motivál semmi arra, hogy megnézzem ezt a filmet. Talán majd DVD-n. Amúgy volt már önálló élménybeszámoló a Baaad Movies-on? Most így hirtelen nem emlékszem.

Catchkinson 2012.03.12. 16:44:06

Mi másért menjen az ember moziba, ha nem a látványfilmek miatt. Ez pedig az. Szerethető karakterek, faék bonyolultságú történet jóval, rosszal, hercegnővel, pár remek (és pár kevésbé remek) poénnal, és persze legfőképp a kutyával, mert az beszarás.

A könyv amúgy nem hiszem, hogy kéne hozzá, mert a sztori tényleg semmi meglepetést nem tartogat a megszokott klisékhez képest, a marsi szóhasználat miatt kell csak jobban figyelni.

Megéri az árát, manapság már ez is nagy szó.
Ja, és végre nem egy folytatás, előzmény, reboot, robot....
Kb emiatt fog bukni... :)

Golden Heart Chris (törölt) 2012.03.12. 19:25:52

Úgy emlékszem, mintha készítettetek volna annak idején kritikát A Mars Hercegnőjéről, mégsem találom, mi lett vele?

Habbobitas 2012.03.12. 20:02:41

@Golden Heart Chris: Nem "A mars szelleme" című filmre gondolsz?

Érdekes film lehet.
Off: Az első kérdez-felelek videó mikorra várható?

Golden Heart Chris (törölt) 2012.03.12. 21:29:21

Nem tudom, lehet hogy... Óóó... Eszembe jutott. Összekevertem a Kígyóistennő Bolygójával. >.<

lagzilajcsiforever 2012.03.13. 17:30:47

OFF: Arra gondoltam hogy nem csinálnátok e egy videót március 15. alkalmából ?

RonThal 2012.03.13. 21:35:48

Sziasztok!
Nem tudom, hogy tervezitek-e, de érdemes lenne megnéznetek az Utazás a rejtélyes szigetre nevű förmedvényt:D Már a traileren is látszott, hogy van egy trash fűszerezése, és hát tényleg... Én amikor néztem a moziban el tudtam képzelni, hogy viszontlátom majd a blogon:D

Revenge 2012.03.14. 18:18:45

@RonThal: Nem tudom, de szerintem egy elfogadható kis film volt..

eltee 2012.03.16. 15:22:59

Még vagy hússzor el kellett volna mond, hogy nagyon jó a látvány mert így nem volt elég érthető :xd csipem mikor majd elélveztek annyira dicsértek valamit :ddddddd

guy2 2012.03.18. 22:43:15

A Marson senki sem tud harmicmétereset ugrani, mert a gravitáció csak harmadakkora mint nálunk.
süti beállítások módosítása