Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - Halálos ítélet

2012.03.14. 07:59 | BlackSheep89 | 15 komment

Címkék: gyöngyszemek

Alig ismert bosszúfilm, ami semmi újat nem mond, csak a már ismert sablonokat mondja fel, viszont azt példaértékű minőségben.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr374315724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Locutus 2012.03.14. 08:23:42

A youtube beleszart a ventillátorba...

KongFan 2012.03.14. 08:23:53

Fox letiltotta már most, erre van idejük -_-

csaky000 2012.03.14. 10:34:38

Nekem nem tetszett igazán! Kevin Bacon tényleg egy zseni, de ő már az Árnyék Nélkülben is lejátszott mindenkit a színről, pedig ott alig látszott!:D
Ezen a filmen viszont elaludtam, de valószínűnek tartom velem van a gond, vagy rossz hangulatban néztem meg, de bennem nem hagyott mély nyomot! Másodjára végignéztem, de akkor se... Bár hozzáteszem, mai napig kiállok amellett a vélemény mellett, hogy EZ az igazi Max Payne film!:D
Bátorítok én is mindenkit a megnézésére, ha másért nem, tényleg csak Bacon miatt!

Metal_Castiel 2012.03.14. 16:35:21

Kevin Bacon már kiskorom óta az egyik kedvenc színészem, talán először a Tremors-ban találkoztam vele, és már ott megfogott a tag. Emlékszem, mikor először láttam ezt a filmet én is azt mondtam, hogy ez az igazi Max Payne film :D bárkinek mondtam lehülyézett, meg "megint elfogult vagy", stb... Persze ők azt se tudták, hogy miről van szó. Örülök, hogy nem csak én vagyok ezen az állásponton.
A parkólóházas jelenet pedig az egy-snittes jelenetek egyik legjobbja számomra. Ennél a filmnél vettem észre először ezt, és jártam utána a dolognak, azóta pedig pótoltam rendesen (www.steadishots.org/list_shots.cfm -> aki nem ismerné)
Én még a film végi beszélgetést is kiemeltem volna, szerintem az valami eszméletlen jól volt megírva.

NeoCsatornaja · http://neocsatblog.mblx.hu 2012.03.14. 16:46:12

@BlackSheep89: nem tudom lejátszani sehol sem. Youtubeon szerzői jogi probléma indánál meg nem indul el a video...

Locutus 2012.03.14. 19:22:18

Bocsi BlackSheep, de szerintem nem volt ez a film akkora húbazdmeg, mint amekkora szavakkal méltatod.
Nem azt mondom, hogy rossz volt, de annyira jó sem.
Nagyon sok feleslegesen túlnyújtott jelenet van benne, amit Te is említettél (bandatagok), amik nagyon lelassították, helyenként vontatottá tették az egész filmet. Egy csöppet túl sokat foglalkoztak a karakterek lelkivilágával, minden akcióra jön egy túl hosszú lelkizős rész, mintha ugyanolyan hosszúságú drámázással akarták volna ellensúlyozni az előbbi zúzást..
Ha sikerült volna egy 15-20 percel rövidebbre, pörgősebbre, feszesebbre vágni, akkor én is azt mondanám, hogy húbazdmeg!

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2012.03.15. 10:47:22

Jó bemutató, és meghozta a kedvemet a filmhez.

mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2012.03.17. 15:17:59

Biztos jó lett a videó, de mivel haza utaztam hosszúhétvégére az inda ismételten nem tölt be, most pl.: 3:07-nél állt meg.

Lebron James Dio 2012.03.17. 23:33:10

Csuklóból 10 pontos! köszi, hogy megint felhívtad a figyelmemet egy olyan filmre ami felett amúgy átsiklottam volna. Ajánlom figyelmetekbe a Tropa de elite (nálunk Elit halálosztók címen jött ki) c. brazil mozit. Sajna itthon nem olyan ismert, bár több blogon is láttam róla kritikát. Ja, és van második része is, ami talán még a remek elsőt is üti!

Navajonki 2012.03.18. 17:10:38

A videó nézése közben azért megfordult a fejemben hogy "Max Payne" :D Jó filmnek tűnik, egyszer biztosan megnézem.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.03.19. 10:04:45

@Lebron James Dio: Mindkét Elit halálosztókat láttam. Az első az Isten városa rendőr-verziója, de ahhoz képest elég ütős. A második csak simán egy mestermű. Gyöngyszem sem elképzelhetetlen róluk :)

saiyajins 2012.03.24. 11:43:19

ez a film rendesen földhöz vágot! kevin nem volt a kedvenc szinészem, de ezek után ö a kedvencem. több filmben kéne szerepeltetni. nem mindig ezzek 60kg szép fiuk kellenek a közönségnek, rendben van tini filmekben. de olyan akik komolyabb témákat kedvelik azoknak kevin féle szereplök kéne akik legjobbat hozzák ki!!

saiyajins 2012.03.24. 11:45:58

végig olvasva commenteket, felemás érzés, akiknek nem tetszik a film azoknak nem is való. lehet nem nagy közönségnek szol, de akik megnézik azoknak etalon lesz. max payne film meg egy vicc nem is lehetne egy commenbe emliteni mostani filmel!

_Chris_ 2012.04.06. 18:05:42

Ma adja a film+ Halálos leszámolás címmel.
süti beállítások módosítása