Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Kérdezz - Felelek (6-7)

2012.03.21. 20:18 | BlackSheep89 | 7 komment

Címkék: kérdezz felelek

Kérdezz - Felelek (6)

Hang ITT!

Kérdező(k):
Habbobitas

 

 

Kérdezz - Felelek (7)

Hang ITT!

Kérdező(k):
Habbobitas
emberallatg (08:11)
darken03 (09:57)
szabek12 (10:54)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr924331440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2012.03.21. 23:09:22

Ghost in the shell, Spice and wolf, Berserk ezeknek jó a grafikájuk, a naruto -.- szallagon ******.

23lendvai 2012.03.22. 08:40:10

A Kockafejel az jó sorozat,nem az amire te gondoltál.Az nem
bérházban játszódik

lagzilajcsiforever 2012.03.22. 17:47:32

A két pasi meg egy kicsi a LEGJOB sorozat a világon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cs@tLós 2012.03.23. 15:24:21

Jaja, a kockafejek teljesen jó, bár én csak az első pár évadból láttam pár részt, de sztem nagyon elborult, annyira pihentagyú sorozat, hogy néha már fáj :D
Én eléggé IT-s beállítottságú vagyok (bár nem ezzel foglalkozom) és nálunk instant szállóige lett, hogy "szia, próbáltad már újraindítani?". Mi így vesszük fel egymásnak a telefont elborult pillanatainkban :D
Ugyanis az alapkoncepció az, hogy az IT support "részleget" egy cégnél lerakták a pincébe, és kapnak 1 női managert akinek semmilyen szinten nincs köze az IT-hoz, és olyan tipikusan "női manager" karakter. A srácok meg nagyon kockák :D Sztem jó az alapszitu, úgy hallottam, hogy az uccsó 2 évad nagyon ratyi, de az elsők sztem halál viccesek.

Érdekes hogy az így jártam anyátokkal-t nem kérdezték tőletek, hogy hogy tetszik, nemtom, én több esélyt adtam neki, megnéztem vagy 5 részt, egyszer nem tudtam röhögni rajta, minden poén elcsépelt és rohadtul kiszámítható, nem láttam előtte sose, és előbb mondom a szöveget mint a szereplő és szóról szóra eltalálom a szövegét (nem túlzok, ez halál komoly), hagyjuk már, hogy mindenki ezért a fosért rajong.

Habbobitas 2012.08.16. 07:42:58

@Cs@tLós: Szerintem az Így jártam anyátokkal nem rossz, de valljuk be, vannak ennél jobb vígjáték sorozatok is.

Hallucinogén Pite 2013.07.14. 12:46:30

Ti már a sokadikak vagytok, akiktől azt hallom, hogy milyen szar az az ominózus RC helikopáteres küldetés a GTAVC-ben. Faternak is komoly sérelmeket okozott és nem értem... Múltkor asszem második nekifutásra sikerült. :D
süti beállítások módosítása