Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Jack és Jill

2012.04.16. 21:09 | BlackSheep89 | 35 komment

Címkék: 6. évad

Tomlion ráhibázott az előző bejegyzésben: igen, a tavalyi év legnagyobb szégyene a soron következő alany.

Két újonnan indult blogot is szeretnék ajánlani: a Pilgrimfilmek és az Omajooke blog egyaránt filmekkel és egyéb szórakoztató dolgokkal foglalkozik.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr934455558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FaKe.beL1eVe 2012.04.16. 21:48:02

Adam Sandler nálam is nagyon leírta magát ezzel a fostömlővel!!
Amúgy nagyon jó videó lett! Külön tetszett a befejezése! :D
Gratula!

A Hülyék Pörölye 2012.04.16. 22:02:50

Johnny Deppen Justin Bieberes póló van??!!

Th0r 2012.04.16. 22:03:06

Nekem errőla az úgymondott jill-es adam sandlerről Kiszel tünde jut eszembe. Tökre úgy néz ki

T86 2012.04.16. 22:07:45

-Nagyon jó lett a videó, egyetértek veled.
-Értjük. :)
-Külön öröm volt a vidi befejezése.
-Csak így tovább!
:)

szkristof92 2012.04.16. 22:19:31

Ez az izé nem más mint a Pokol audiovizuális megtestesülése. Nem tudom, milyen csodának köszönhető, hogy nem az elmegyógyintézetben kötöttem ki miatta, de remélem hogy maga Lucifer fogja a háromágú villáját Sandler hátsójában forgatni az örökkévalóságig.
A videó tökéletes, én pedig simán megnézném ahogy Liam Neeson lemészárolja az egész stábot! :D

Risky 2012.04.16. 23:15:48

Én nem túl rég találtam rátok és nagyon tetszenek a filmkritikáitok, de ez a Jack és Jill... Én nem láttam a filmet, de még ez a 20 perces bemutatás is kiborított- de aztán erőt vettem magamon és végignéztem.
A megállapítások teljesen jogosak- Sandler pedig nem csak a sminket, hanem a női gesztusokat és a normális színészi játékot is nélkülözi.
Azt meg végképp nem értem, hogy akkor is ha mélyponton van a filmgyártás, meg akkor is ha ismert a neve, meg akkor is ha megszerezte magának Al Pachino-t meg Johnny Depp-et hogy engedhették neki hogy moziba kerüljön ez a borzalom?!
Ez olyan sz*r hogy önmagáért beszél....

Ninbikun 2012.04.16. 23:53:28

Jó volt a kritika, a 80 millió dolláros kiakadáson nagyon röhögtem. :D Az angol kiejtésed meg egész bájos, és az is jó poén volt. Mindenben egyetértettem, amit mondtál, én Adam Sandlernek nem láttam még filmjét, amit ajánlottam volna másnak, mind ugyanarról szólt, de ez legalább szólna valamiről!

Ui.:Elmennék Al Pachinoval, de csak ha tényleg sok pénze van. A nőket nem érdekli a hírnév, csak a lé. Anyagi biztonság kell a gyerekeknek, nem egy csapongó művész. Színészek, írók, stb csak akkor érdeklik a lányokat, ha jóképűek, vagy ha nagyon gazdagok. Utóbbi esetben mindent a nevünkre iratunk, aztán kinyírjuk.

TonyGrando 2012.04.17. 04:05:44

@Nibikun a kommented első fele tetszett,de a második hajaj.

az Uidról ez a véleményem: www.joblo.com/newsimages1/american%20psycho%20new.jpg :)

Waking_Waste 2012.04.17. 05:44:22

fasza kis videó lett, egyetértek vele, Sandlers már csak árnyéka saját magának, és ezek a poénok is jók voltak amit belevittél:D bár az akcentusod elég mókás de azért jó volt a Liam Neesonos poén:D

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2012.04.17. 06:08:27

Ez az eltaláltam! :D
Egyébként nagyon jó bemutató volt!

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.04.17. 07:20:21

@Ninbikun: Jujjj!!! :D

@Th0r: Tényleg! Most hogy mondod Tünci nekem is gyanús!

thejoliejooker 2012.04.17. 16:43:07

Ismét egy óriási videó :D Köszönjük BlackSheep, hogy megemlítettél minket! :)

zooltan93 2012.04.17. 16:46:54

Mit értettél az alatt, mikor azt mondtad, hogy az "Üres város" is sorra kerül? Azt hittem ebben a videóban még megemlíted.

Waking_Waste 2012.04.17. 17:03:29

@zooltan93: sztem a gyönygszemek közé akarják emelni, bevallom nem láttam a filmet de abba Sandler nem a tipikus zsidó jófiú vagyok karaktert adja....

Meerkat 2012.04.17. 17:07:20

80 millió dollár??? Az több, mint 18 MILLIÁRD forint! Abból már lehetne venni egy egész pofás szigetet vagy bármit, amivel távol tarthatnánk Adam Sandlert a civilizációtól (például egy, az anyahajóról "véletlenül" levált űrkabint).
Az alábbi videóban az összes mondat összes alanya helyére képzeljétek oda Adam Sandler nevét: www.youtube.com/watch?v=d7twgTEbJ3Q
Nyolcvan millió dollár. Na hiszen.

xx18Rolandxx 2012.04.17. 17:10:36

Feldobtátok a napomat ezzel a vidivel!

Véleményem szerint Sandler-nem összesen 3 jó filmje van eddig a Nászok Ásza Drew Barrymore-al,az 50 Első Randi szintén vele és az Esti Mesék. Bár az a Hotel Transylvánia filmje egész jónak néz ki bár csak szinkron lesz benne.

www.youtube.com/watch?v=nRzsf3q4-Ic&feature=related

petya97 2012.04.17. 20:34:58

Jó videó és zseniális befejezés!
Nem tudjátok megadni Neeson mester számát? Én is szívesen rábíznék pár filmet :D

Ungdani 2012.04.17. 21:01:03

Az csak nekem tűnt fel, hogy Johhny Depp pólóján justin bieber éktelenkedik?

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2012.04.17. 22:16:51

Ismét egy szórakoztató bemutató. Megspóroltál nekem másfél órát. :D
Tud valaki magyarázatot arra, mi lehetett az írók célja azzal a halandzsával a végén? :) Tetszett az Evil Dead poén és a telefonbeszélgetés. :D Régen bírtam Adam Sandler filmjeit, de ezek után...

u.i.: A mondat helyesen: "What the fuck did I just see?"

Navajonki 2012.04.18. 01:00:35

@Puzzleman: Fene, megelőztél :)
Szerintem egyetértünk, hogy a film legértékelhetőbb "poénja" az Oscar-díjas megszólalás volt :)
Szerintem Johnny Depp nagyon is jól tudta, mit csinál, mikor elvállalta azt a kis szerepet: Be akarta bizonyítani, hogy ő két perc alatt is lejátssza a pályáról a címszereplőt :)

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2012.04.18. 04:54:01

@Navajonki: Arra gondoltam, amit Adam Sandler mond Adam Sandlernek "Bongi para tutti-frutti". Valhogy nem tudom hova tenni. Volt a filmben erre korábban utalás, vagy csak úgy a semmiből rukkoltak elő ezzel a dumával? :D XD
Az aláfestő zenéből úgy tűnik, valami nagyon drámait akartak kihozni. :)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.04.18. 07:11:07

@Puzzleman: Igen, volt rá utalás, ez a halandzsa a kettejük közti közös nyelv, amit még gyerekkorukban találtak ki. De ettől még ugyanúgy vérgáz az egész... :)

namivannn 2012.04.18. 15:21:50

Ha annyira utálnád ezt a filmet amennyire mondod akkor nem beszélnél róla 18 percen keresztül te szerencsétlen.
szerintem még ez a seggfej adam sandler is jobb fej mint te.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.04.18. 15:28:09

@namivannn: Öhm... de, beszélnék, mert éppen ez a blog lényege...

Capowne 2012.04.19. 05:17:56

www.youtube.com/watch?v=Wg1oK7tFs_A
Nem reklámozni akarok, és nem is fikázni.
Én részemről szintén rendszeres látogatója vagyok a baaadmovies blognak, de régóta szerettem volna már egy kommentben kifejteni hogy mi a különbség egy minőségi videó, profin összeállított szövegkönyve, és egy beképzelt kontár "intellektuális" ömlengése között.
Ettől függetlenül szeretem követni a Baaad movies szériát, mert kellőképpen szórakoztató, de hogy őszinte legyek, Blacksheep és Sorter közül egyértelműen Sortert tartom kimértebb, és profibb előadónak, mert nála hálistennek megmaradt az évek során egy visszafogottabb, szerényebb stílus, ami szerintem Blacksheepnek is sokkal jobban álna, mint az agyonbonyolított, pár színes szót leszámítva tartalmatlan mondatok egymásra pakolása.
Nem vagdalózni akarok, csak valamelyest épkézláb kritikát megfoghalmazni, mert számomra irritáló sokszor ez az egó villogtatás... jók vagytok ti enélkül is annyira, hogy az emberek kövessék a blogotokat.
Egyébként a film tényleg borzasztó... évek óta nem kellett kimennem moziból... kár hogy megtört a széria.

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2012.04.28. 20:55:00

@BlackSheep89: Tényleg az. :) Kösz a választ!
Én bírom Adam Sandlert, de ez a film nekem sem jött be.

slindagor 2012.05.02. 22:24:58

nagyon vicces elemzés volt több ponton is, köszönöm Blaksheep
remélem te még sokáig kitartasz a blog mellett, ha Sorter (remélhetőleg csak ideiglenesen) feladta picit ;)
a humorotok nélkül a hétköznapok szürkébbek lennének, ezek nélkül a vackok nélkül pedig az életünk boldogabb, de ahogy ti tálaljátok, az mindig frenetikus

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.05.08. 07:07:18

Még csak most ismerkedem a kritikáiddal de eddig nagyon tetszenek! Amad Sandlert régen nagyon bírtam. Különösen az Apafej és a happy, a flúgos golfos volt az amit szerettem tőle. Meg talán volt még 1-2, csak azokra már nem emlékszem. Lényeg a lényeg, az elmúlt 3-4 évben nem vagyok hajlandó egyet sem megnézni az új filmjei közül. Pont ezért! :)

Near93 2012.05.08. 14:33:10

Történelmi pillanat. Születetett a Versusnál is rosszabb film. :DDDD

walter sobchak 2012.05.11. 23:08:49

Öregem, amikor beraktad hogy Bud Spencer azt mondja: Johnny! azt hittem, lefordulok a székről! Visszatérve a témához... hát igen, legalább 18 perc kell ahhoz, hogy eljárjuk a csűrdöngölőt efölött a ... hát nem is tudom minek nevezzem fölött. Ez a film egy akkora de akkora szar volt, hogy komolyan mondom, nem hittem el, amikor láttam... utoljára egy szintén Adam Sandler filmen éreztem ugyanezt: a Zohanon... azt hittem azt nem lehet alulmúlni, de hát a gyémántot is csak saját porával lehet csiszolni. Viszont a 80 millás költségvetésnél engem sokkal jobban kiborított Al Pacino,( mindenkit emlékeztetnék, hogy Ő JÁTSZOTTA MICHAEL CORLEONÉT ÉS TONY MONTANÁT!!!) szereplése. Hát te atyaisten, mit össze nem ripacskodott, és még azt hittem a Transformers 3 nézése közben, hogy John Malkovich járatta le magát... Ennél sokkal elszomorítóbb, hogy régebben én is bírtam Sandlert, a Happy a flúgos golfos rendben volt, a Ki nevel a végén jó volt, az Apafej is elment, a Távkapcs elment, bár egyikben se tudott lemondani a buzis-fingós poénokról, de még ott el lehetett viselni. Mi lesz a következő?? Ja persze, az az idióta filmje, aminek a plakátját tegnap láttam, mikor bementem az Avengersre, amikor odaköltözik a fiához. Akkor tudtam, hogy megvan mit kéne elpusztítaniuk a következő filmben Starkéknak

Kunos Gyula Patrik 2014.04.08. 20:48:25

Al Pacinot kérték fel John McClane és Willard kapitány szerepére és visszautasította!! Ilyet meg elvállalja ok kell a lóvé de én inkább éhen döglök csalódtam benne:(

Vollai Martin 2015.01.18. 16:54:26

Ez a Family guyos poén melyik évad hányadik része?
süti beállítások módosítása