Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Sorter búcsúzik!

2012.04.22. 21:35 | BlackSheep89 | 47 komment

Sziasztok!

Az elmúlt hónapok alatt sajnos olyannyira összejöttek körülöttem a dolgok, hogy nem tudom tovább folytatni a blog készítését. Régóta érlelődött már ez a döntés, és nagyon sajnálom, hogy így alakult. A részleteket a videóban hallhatjátok.

Köszönöm szépen mindannyiótoknak ezt a felejthetetlen 4 évet! Életem egyik meghatározó időszaka volt minden szempontból!

Vigyázzatok magatokra! Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr824467241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PaleMaggot 2012.04.22. 21:57:25

Nincs is április elseje.

Risky 2012.04.22. 21:59:25

Nagyon sajnálom hogy elmész, mert legjobban azokat a videókat szerettem amiket BlackSheep-pel együtt csináltatok. De teljesen érthető, hogy suli mellett nem tudod ezt teljes erővel csinálni. Sok sikert a félévedhez!

Max Power 2012.04.22. 21:59:40

Ez most komolyan lesokkolt!:( Sajnálom,hogy így alakultak a dolgaid. Bár nem sokat kommenteltem a blogra, most szeretném megköszönni azta sok vidám percet,amit a videóid okoztak mindnyájunknak, akik rendszeresen látogattak a blogra! Remélem, azért mihamarabb rálelsz a hiányzó Roller Blade epizódra és a kör végre bezárulhat!:) Egy nagy kalappal és persze jobb filmeket a jövőben!

szkristof92 2012.04.22. 22:16:40

Nagyon elszomorító de teljesen megértem a döntésedet. Sok siker a továbbiakhoz!

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2012.04.22. 22:20:25

Teljes mértékben együtt tudok érezni, Én is hasonló dolgok miatt fejeztem be a blogolást. Nagyon sajnálom hogy így döntöttél. Sok sikert az iskolához, és a magánéletedhez is. Hiányozni fogsz, és köszönöm a szórakoztató videókat, amelyekkel megörvendeztettél!

FaKe.beL1eVe 2012.04.22. 22:29:50

Nagyon váratlanul ért a hír, de ugyanakkor 100%-osan megértelek. Köszönöm a sok szórakoztató videót, amivel megajándékoztál! Sok sikert és kitartás a továbbiakhoz!

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2012.04.22. 22:31:43

Én is nagyon sajnálom, hogy abbahagyod a blogos tevékenységedet. Sokszor sikerült a videóiddal megnevettetned. A döntésed érthető, hisz nem egy könnyű dolog a blogolás. Szomorú ezt tudomásul venni, először Frog, aztán pedig Te. Remélem ebből nem lesz valami "divat", hogy most mindenki leáll. De mint már mondtam, megértem, hogy erre a lépésre szántad el magad. Sok sikert kívánok és köszönöm még egyszer a sok-sok kellemes percet, amivel 4 éven keresztül adtál nekem/nekünk!

norbert93 2012.04.22. 22:33:16

Ez most sokkolt. Körülbelül olyan volt mikor Freddy bejelentette, hogy vége a RPCJS-nek. Nagyon sok felejthetetlen pillanatot okoztál a videóiddal.
Sok sikert kívánok az iskolához és a magánéletedhez! Ez a legfontosabb, és ezt megértjük!

A Hülyék Pörölye 2012.04.22. 22:55:28

Nagyon szomorú vagyok, először freddyD, aztán te, hajajj... Remélem a filmetek még megvalósul, mert ezekhez az álmokhoz ragaszkodni kell! Ha egyszer megszerzem az újságírói diplomám, és főszerkesztő leszek a The Sun-nál, meghívlak kritikusnak ;)

TonyGrando 2012.04.23. 00:44:00

Hát ez szomorú.Pont olyan mint amikor FreddyD abbahagyta. :(
szinte a kezdetek óta nézem a blogot,törzsrajongó vagyok,hiányozni fognak a videód.Manapság télleg egyre több ember kiszáll :(

Sok szerencsét a jövőben!

bence4ever 2012.04.23. 01:14:51

Nem kommentelek túl sokat, csak a különleges bejelentéseknél, de most nem tudom mit írjak. Nélküled már nem lesz az igazi a blogg. Ez most olyan mintha Stursky otthagyná Hutchot, vagy Ren kilépne a Ren és Stimpy showból, vagy Scully és Mulder szétválnának, vagy korda györgy kirúgná balázs klárit (kivéve hogy azon jót röhögnék) de tiszteletben tartjuk a döntésed és kívánunk neked sok szerencsét.

bence4ever 2012.04.23. 01:47:47

Ha nem nagy gond leírom az én top 10 Sorter bemutatói listámat:

10. Idegenek a pokolból (látsz piros vonalat... erröl nem kell többet írnom.
9. 9-es terv a világűrből (még mindig klasszikus Ed Wood filmje.)
8. Télapu 2 (Al Bandi még most is nagyot üt)
7. Maszk fia (trágya film, egyik legelsö több videós bemutató.)
6. Szupersuli (feledhetetlen 3 videó, Sorter ha lány lennél azt mondanám a képességed csodálatos)
5. Birdemic (csak azért került ilyen alacsony helyre mert itt a film túlságogan adta magát)
4. Roller Blade Seven (egy legenda kezdete)
3.A szamuráj útja (a magyar szinkron segített, na meg azok a beszólások)
2. Roller Blade Warriors ( együtt a nagy csapat)
1. Kis Vuk (személyes kedvenc, ezt a videót láttam elöször a baaadmoviestól)

Navajonki 2012.04.23. 01:51:03

Amikor először belebotlottam egy videótokba (konkrétan a Maffia bemutatójába), azt gondoltam "Mi baja van ennek a két idiótának?!". És most mégis sajnálom, hogy abbahagyod a blogolást. Hasonlóan éreztem, mikor FreddyD hagyta abba az RPCJS-t, de ahogy nála, úgy nálad is vigasztal a tudat, hogy nem tűnsz el teljesen. Te és Blacksheep együtt adtok egy egészet, a kettőtök közti kapcsolat teszi a Baaad Movies blogot azzá, ami. Mondhatnám, hogy megértem a döntésedet, de szerintem ezt csak te érted meg igazán, szóval inkább nem mondom. Inkább kívánok neked sok sikert az életedben, puszi, láv, miegyéb, és remélem, hogy még hallunk téged.

Viszlát Sorter, és köszönjük.

Capowne 2012.04.23. 02:20:58

Nem kell azért ezt túl drámázni szerintem, elég sok munkát tett le az asztalra Sorter, és érthető ha ennyi idő után veszít a lendületből... bár mondjuk szerintem az újabb videókkal sem volt semmi gond, mindenesetre én örülök neki hogy még akkor hagytad abba, amikor nem okozott érzékelhetőbb minőségromlást a gyengébb motiváltság, mert így szívesebben nézi majd vissza az ember a videóidat, több éves távlatból is.
Azért én is sajnálom, mert Sorter illedelmesebb, kimértebb stílusa hiányozni fog BlackSheep mellől, de azért reménykedek hogy egyedül is képes lesz átmenteni valamennyit ebből a "modorosabb" hangnemből.

csaky000 2012.04.23. 06:35:33

Sajnálattal hallom/olvasom a hírt, és sok szerencsét a továbbiakhoz, kedves Sorter!

BlackSheep: Hogyan tovább? Először Logan, most pedig Sorter, hogy fogod bírni egyedül a blogot? Remélem nem néptelenedik el lassan...

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.04.23. 06:43:09

@csaky000: Ez egy jó kérdés. Hamarosan ezzel kapcsolatban majd nekem is lesz egy bejelentésem (de nem kell megijedni, én nem tervezem abbahagyni a blogolást)

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2012.04.23. 07:18:32

Szomorú:( Megértem a döntésedet,és sok szerencsét!

mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2012.04.23. 10:50:29

Ha fele annyi tehetséged van ahhoz amit tanulsz, mint a videózáshoz, akkor nem is kell kívánni semmiféle szerencsét!
A nagyonvárós listám meg bővült egy újabb dologgal.

Addig fogok körbe futni (repülni sajnos még nem tudok) a földön, olyan gyorsan ahogy csak tudok, ameddig le nem lassul annyira, hogy 25 órás legyen egy nap, és akkor majd lesz idő a bolgra (vissza fordítani az időt azért hülyeség). Majd szólok ha sikerült.

Dante12 2012.04.23. 15:02:14

Hát Sorter... hagytál valamit az emberek szívében. Az, hogy mit, egyszerűen képtelenség körül írni. Talán egy felejthetetlen élményt. Ez jó szó rá. BlackSheep is egy frenetikusan jó videós, de veled együtt volt egy egész. Hiányozni fognak a vicceid, poénjaid, beszólásaid, és úgy ámblokk - a hangod. Egy életre szóló élménnyel gazdagodtunk - Te is, és mi is...

Cs@tLós 2012.04.23. 15:19:34

Nehéz bármit írni, már mindent leírtak előttem. Amellett az időbeosztás mellett amit felvázoltál, ezt nem is lehet így folytatni, vmikor aludni is kell...Sajnos talán minden hobbival ez van, én figurákat festek, suli mellett alig volt időm rá, évek volt mire 1 nagyobb darab el tudott készülni, úgyhogy át tudom érezni, hogy ezt így nem tudod folytatni.

Én is köszönöm a vidám perceket, én is nagyon sajnálom hogy így alakultak a dolgaid, mert szerintem is együtt voltatok egy kerek egész. Kívánok neked minden jót Sorter, minden sikerüljön, és alakuljon úgy, ahogy szeretnéd!

Blacksheep, neked pedig további erőt a folytatáshoz, remélem, hogy azért te még 1 dbig itt leszel velünk, nem hagyod el a blogolás mezejét, valamint a filmkritika videók mezejét sem :)

Meerkat 2012.04.23. 16:05:48

Erre csak ezt lehet mondani: www.youtube.com/watch?v=jVhdKoU69DA
Kár, hogy nem létezik filmelemzők számára burnout tréning, mert akkor most kéne elmenned rá, Sorter.
Elhiszem, hogy besokalltál ettől a millió kérdéstől, amivel az elmúlt hónapokban bombáztak benneteket, meg a többi dologtól, amiket felsoroltál. Jobban is teszed, hogy most egy időre hagyod a francba az egészet, de valamit ne felejts el: ebben a műfajban Magyarországon te meg a tesód a legjobbak közt vagytok, és óriási az érdeklődés a videóitok iránt. Dokumentumfilmesként is tudtam újat tanulni tőled, tőletek, a humorotok és stílusotok pedig egész egyszerűen lehengerlő.
Szóval köszönök neked mindent, és remélem, hogy még visszatérsz, mint a Terminátor.

freak36 2012.04.23. 16:47:05

Ritkán írok kommentet (számszerint eddig talán kettőt), de ennek ellenére nagyon régóta követem a blogot. Igazából a Baaad Movies a kedvencem az ilyen témájú blogokból és nagyon sajnálom, hogy az egyikőtöknek most távozni kell innen. De Blacksheep azé marad, és remélem még sokáig maradni is fog, és a Baaad Movies sem ér véget egy hamar.:)

Thrillerfan 2012.04.23. 20:32:05

OOOO MY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
ne szivassál már, elment az életkedvem :(((
hiányozni fogsz!
sok JÓ filmet további életedre!

Becsületsüllyesztő 2012.04.23. 20:45:11

Sajnálom, hogy abbahagyod Sorter! Sok sikert a közeljövőben és a továbbiakban is!

(FreddyD bemutatója a trollokról:
www.youtube.com/watch?v=uRRLDtfb2Ic)

freddyD 2012.04.23. 21:09:05

Sajnálom én is, de szerintem azért még fogunk beszélni :)

Az okok érthetőek

franke 2012.04.23. 21:42:52

Sorter én is nagyon szépen köszönök mindent!rengeteg boldog percet okoztál a videóiddal.Igazán sajnálom hogy nem folytatod tovább,nem is tudom hogy lesz ezután,de remélem Blacksheep nem ha
gy majd itt minket és segíted munkásságát!Hiányozni fogsz!Sok szerencsét az életben!Várunk vissza!

szkristof92 2012.04.23. 21:54:47

A spam-elő barátunkról elég ennyit:

blogolkodom.blog.hu/2012/04/23/egy_troll_utolso_vacsoraja#comments

Tessék figyelni a listánál az álprofilokat. Nemegy ismerős lehet!:)

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2012.04.23. 22:26:23

Meglepett ez a hír, de megértem, én is éreztem már így, mondjuk é akkor csak egy hosszú szünetre mentem. :) A lényeg, hogy ti voltatok az első ilyen blog/videó sorozat amit láttam sztem, ti általatok találtam rá FreddyD-re és a BaaadMovies illetve a RPCJS miatt kezdtem el blogolni, ilyen témában videózni. Nagyon becsülendő, hogy 4 éven keresztül folyamatosan dolgoztál nagyobb kihagyás nélkül, jó videókkal szolgáltad ki a nézőket. Letettél valamit az asztalra. Most képzeljétek el azt, hogy leadják a tisztelet sortüzet az égbe, mert megérdemled.

Blacksheep neked pedig további sok sikert, erőt és kitartást mert szükség van a blogra! :) Főleg a mai videós felhozatal mellett.

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2012.04.24. 00:51:42

Sok szerencsét IRL, Sorter. 2009-től követtem figyelemmel a munkásságod, és csak gratulálni tudok a videóidhoz. Brilliáns munkát végeztél.

P.S. :Azt hiszem, Herr Kjaar története ezek után még relevánsabb lesz :D

danivilla 2012.04.24. 09:59:20

Én is köszönöm az eddigi munkáidat Sorter, rengeteg boldog percet okoztál! (remélem még vissza jössz ha "kipihented" magad)
Blacksheep: Az Erő legyen veled a folytatásra!

Mexeus 2012.04.24. 12:59:56

Ez eléggé mellbe vágott. Szerettem ezt a blogot. Egyik kedvenc időtöltésem a filmezés, ebbe beletartozik a bemutatók megtekintése is.
A böngészőmben két kedvenc van, az egyik a Baaad Movies, a másik a That Guy With The Glasses, ahol Nostalgic Critic videóit kísérem figyelemmel (.us és .hu titánjai).
Magyarországon ti vagytok a no.1 ezen a területen, és bízom benne, hogy Sorter nélkül is fennmarad az oldal. Megértem a kilépés okát, és sok sikert kívánok neki.
Csatlakozom a többiekhez: köszönöm a blognak, és most az alkalomhoz illően kiemelten Sorternek is a sok munkát, amiért minket szórakoztatott vagy éppen informált, megkímélve ezzel bizonyos filmektől, vagy éppen mazochisztikus módon rávezetve minket arra.
Ne felejtsük el, hogy az ilyen kezdeményezések az oldal látogatóiért vannak, hiszen ezért nekik semmi nem jár, leszámítva a hálánkat.
Minden jót kívánok Sorternek és kitartást Black Sheepnek. Remélem, nem marad egyedül a bloggal, és méltó utódot talál maga mellé.

koocsoog 2012.04.24. 20:37:32

Sajnálom, hogy már nem teljes a csapat.

Laronil 2012.04.24. 21:16:26

FreddyD is kommentelt :O ez a blog epicebb, mint gondoltam.

Sorter koma, az erő legyen veled! Megtudom ám érteni az indokokat, nekem is ez most a második félévem egyetemen s hasonló jókedvvel láttam neki. Aztán fejbecsapott a valóság és rájöttem hogy semmire sincs időm:/ Büszkén mondhatom magam veteránnak, ki a Versustól kezdve nézi a blogot:D

Nagy élmény volt, széputazás volt - de a show must go on, hiszen van itt egy nagyszerű Blacksheep is! :)

zecske 2012.04.24. 23:07:05

o,basszus,fekete bari má csak te maradtál nekünk,remélem sokáig leszel?!

Lamerdog 2012.04.25. 16:03:24

Sajnálom!
Ez egy nagyon rossz hír! :(
Köszönöm az eddigi videóidat!
Nagyon sok örömet, vidám percet okoztál nekem az elmúlt 4 évben!
Sok sikert a továbbiakban !

Szijj Norbert 2012.04.25. 16:27:42

SORTER! nagy sajnálattal halom a hírt, de meg tudom érteni nagyon fognak hiányozni a videóid és a poénjaid és egyet ne feledj
Látsz piros vonalat!

HegeRoberto 2012.04.25. 19:55:47

Sorter! Én ezt nem hiszem el D:
Persze érthető, de nagy veszteség lennél az internet igazságot nem burkoló szónokai között. Persze érthető ha kicsit lestresszelt az ember. Pihenj csak amennyi jólesik, de remélem, hogy még újra halljuk majd hangodat ahogyan egy förtelmes film karmaiból ragadsz ki minket figyelmeztető szavaiddal!

Waking_Waste 2012.04.25. 23:57:32

minden nagy mesternek vissza kell 1x vonulnia, de lehet hogy ez csak átmeneti lesz, és ha a blog még 1 év mulva is élni fog, akkor lehet visszatér^^

Geminicorazon 2012.04.26. 22:54:54

Hát akkor ez az oldal is a rossz pc játékok sorsára jut.
Csak idő kérdése!

Catchkinson 2012.04.27. 17:27:21

Amennyiben nem jön valaki Sorter helyére, menthetetlenül ez lesz a vége.

Kéne egy szavazás, hogy nincs-e esetleg igény arra, hogy fizetősé tegyétek az oldalt. Persze nem kötelező jelleggel.

Nekem pl ez jutott az eszembe: lehetőséget adni mindenkinek, hogy ha akarja, havonta mondjuk pár száz forinttal támogassa az oldalt. Ez az összeg nálatok megjelenne, amit kioszthatnátok minden hónapban azok között, akik videókat készítenek, hogy leközöljétek. Volt rengeteg jó kritika az oscaron is, egy kis motivációval biztos jönnének a vidik dögivel.

Nektek akkor pedig már csak annyi dolgotok lenne, hogy minden beküldött videó után egy 2-3 perces hanganyagban elmondjátok a véleményeteket, az oldal látogatói pedig minden hónap végén szavazhatnának, hogy ki a legjobb. Ennek megfelelően pedig megkapnák a nekik járó összeget.

Így nektek is maradna szabadidőtök és mi is megkapnánk a kívánt videómennyiséget.

Tudom, a magyar ember nem szeret fizetni semmiért, de én előre borítékolhatóan havonta simán áldoznék egy ezrest, ha ezen múlna, hogy a csapból is szórakoztató videók folyjanak.:)

Alkalmanként amikor pedig kedvetek van, ti is feldobhattok egyet-egyet.

Ez csak egy alternatíva, nem kell lehurrogni, de valami hasonlót el tudok képzelni.

Gondolkodjatok el rajta

Geminicorazon 2012.04.30. 00:42:01

@Catchkinson: Szerintem ez nem jó ötlet.
Utánna az lenne, hogy aki fizet az elvárna egy szintet és, ha az nem elég...
Meg az már nem ez az oldal lenne.

slindagor 2012.05.02. 22:32:27

Sorter várunk vissza, reméljük leállásod ideiglenes, és néha még élvezhetjük humorodat néhány videóban.

slindagor 2012.05.02. 22:33:22

Látod milyen vagyok, a legfontosabbat elfeledtem:
Köszönöm a videóidat, mindig felvidítottak! :)
süti beállítások módosítása