Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Bosszúállók

2012.04.27. 18:38 | BlackSheep89 | 33 komment

Címkék: élménybeszámoló

Ezúttal is egyedül dumálok, ráadásul nagyon összeszedetlenül, de ha majd megnézitek a filmet, megértitek, hogy erről nagyon nehéz visszafogottan véleményt formálni. Nem kertelek, a Bosszúállók számomra a legjobb film a District 9 óta!

Hang ITT!

És mivel a youtube újabban nem enged fel a csatornánkra, így ezt most indára töltöttem fel.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr934476939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Callinicus 2012.04.27. 19:51:43

Meg kéne nézni, de nincs kivel, egyedül meg nem akarom. :(

FaKe.beL1eVe 2012.04.27. 20:03:19

Haverokkal leghamarabb csak jövő hét szombaton tudom megnézni sajnos! :/
De már nagyon kíváncsi vagyok rá, a Csatahajó az jó kis bemelegítés volt erre. :)

szkristof92 2012.04.27. 20:03:19

Az euforikus hangulatot teljesen megértem, ritkán látni ennyire jó és ennyire szórakoztató filmet.

DosEvolution 2012.04.27. 20:32:49

A második Hulk filmben jelent meg először az utalás:) Kár, hogy tőlem vagy 80 KM-re van a legközelebbi mozi :(

Ungdani 2012.04.27. 20:46:09

vengerset nézni, hazajövök, élménybeszámoló :D legjobb jelenetek, mikor vasembert csoportosan leosztják, meg mikor loki egoista beszéde után hulk szarrá veri :D

Ungdani 2012.04.27. 20:47:10

eleje lemaradt: Premier után 2 nappal megyünk A...

Gaben No.1 2012.04.27. 20:59:46

''A legjobb film a District 9 óta.'' Bocs, de én képtelen vagyok elhinni, hogy ez jobb az Inceptionnél, a Viharszigetnél és a Drivenál is...

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.04.27. 21:10:15

@Dj G@ben: Pontosítottam, hogy ne legyen félreérthető. Egyébként nekem jobban tetszett, mint bármi az utóbbi 3 évből. Én magam se hittem volna, hogy ezt fogom mondani, de tényleg félelmetesen jó lett!

Happy Zoidberg 2012.04.27. 21:30:08

Na, akkor én trollkodnék most egy picit:

SPOILERVESZÉLY!

Hát ez valami katasztrófa volt, emberek. Idén eltemethetjük Brad Bird, Andrew Stanton és Joss Whedon művészi, egyéni vénáját is. A mainstream megette őket villásreggelire! Bassz! Nyomjatok már egy üdv-öt, Antal Nimród felé is, útban lefelé. Köszönöm szépen. Üdv!

A történet akkora hatalmas zéró, hogy arra már szavak sincsenek. Van itt nyúlás- a Függetlenség napjából, ja nem! Mert egy az egyben ugyanaz, egy kis Baljós Árnyakkal és Transformers 3-mal megspékelve. + Avengers...!? Te jó ég! Joss! WTF!?

És, ha már ő...
Joss Whedon "keze-nyoma" kimerül néhány viccesebb beszólásban, gegben és egy-két művészibb beállításban, Scarlett irányában, de egyébként a film maga iparosmunka. Ordít róla és bűzölög tőle! Nem ezt vártam tőle. Nagyon nem.

Kész szerencse, hogy láttam az előző részeket, mert egyébként gecimód el-lettem-volna veszve, ugyanis a Film nem veszi a fáradságot, hogy elmagyarázza ki-kicsoda, mi-micsoda, csak történik, ott van. Magyarázat nuku. Karakterfejlődés dettó! Örvendhetnek az igazán gyíkok...

Ja. Karakterek. Mindenki ugyanolyan, mint a saját filmjében, se előre-se hátra, Scarletet kivéve, meg talán RDJ-t, de a többiek! Említésre se méltóak!

És Joss!
Csak azért mert Clark Gregg benne volt az összes felvezető filmben, még nem jelenti azt, hogy Ő egy Book-Wash-szintű elveszíthető, Ú-de drámai, motiválós halált haló karakter lenne. Szart se tudunk róla, jóember! Ő csak egy easter-egg volt eddig! Ja, és járt egy csellistával. Hű. Ettől még Thor is kibukik...? Én is kibuktam. Ja-nem! És, ha már az easter-eggeknél tartunk... Itt lett volna a kitűnő alkalom, Nick Fury kibontására is, de nem. Azt ugye nem kell... Helyette kaptunk egy-két közelebbit Sam szomorú arcáról.

Összegezve - és a pofátlan, arcátlan, jellemző - folytatást előkészítő záró jelenetről már ne is beszéljünk! - Nagyot csalódtam Joss Whedonban.

6,5/10

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.04.27. 22:01:11

@Bad-Joe-Ben-Joe Sixshoota':
Ez nem trollkodás, csak nyílt véleménynyilvánítás! Amivel viszont tudok vitatkozni! :)

A történet nem nagy dolog, de engem nem zavart. Kiszámítható és a sablonokat követi, de ez nem az a film, aminek túlzottan meg kell dolgoznia az agytekervényeinket, arra ott lesz a Batman. A Marvel képregényfilmek nagy többsége mindig a szórakoztatást tűzték ki célul.

Azt viszont nem értem, miért kellene mindent még egyszer megmagyarázni. Ez egy folytatás. Ez a Vasember, a Thor, az Amerika kapitány és a Hulk folytatása. Igen, furcsán hangzik, de erre gyúrtunk már 4 éve, úgyhogy még jó hogy nem kezdték előlről az egészet. És még szép, hogy mindenki ugyanolyan, mint eddig... ezek ugyanazok a figurák, miért lennének másak??? Ez itt most 4 év és öt film összekapcsolása és betetőződése. Itt már nem szabad új szálakat bevonni (oké, az idegen faj pofátlanul keveset szerepelt, de hát éppen ezért lesz folytatás), nem kezdhetnek mindent újra, hiszen ezért vártak vele eddig. Én még így is azt sajnálom, hogy Hawkeye és Black Widow filmje nem volt korábban, mert akkor ők is közelebb állnának hozzánk.

Nick Furyból keveset kapunk valóban, de ő eddig is csak mint toborzó tűnt fel, és ez most is így van. És igen, nyúl más filmekből, de... kit érdekel??? Meg hát azért ne emlegessük ezzel egy lapon a Transformers 3-at. Ez kacagva feltörli a padlót bármelyik Michael Bay filmmel.

Az meg, hogy lesz folytatás... ez miért baj??? Nem értem. Egy ekkora brandnél ez a minimum!

Szerintem ez, amit írtál, tipikus példája a savanyú a szőlő effektusnak, amikor csak azért se tetszik semmi. Szerintem így nem szabad nekiülni egy filmnek. Minek elrontani a saját szórakozásod?

23lendvai 2012.04.27. 22:47:48

@BlackSheep89: tudom hogy nem ide tartozik,de mi a véleményed a Torrente című filmről?Persze ha láttad,mert szerintem nagyon jó kis film.(és amúgy látom hogy feldobott ez a film és válaszolsz szívesen a kommentekre is :D)

szkristof92 2012.04.27. 22:52:23

@BlackSheep89:

"Ez kacagva feltörli a padlót bármelyik Michael Bay filmmel."

Inkább csak az utóbbi kettővel (TF2 és 3), meg a Pearl Harbor-ral mert Bay igenis tud a maga stílusában nagyon jó filmet csinálni még ha erre nem egyszer próbál rácáfolni!:)
Amúgy meg egyetértek, lehet a sztori egyszerűségén meg a logikai hibáin rágni magunkat, meg a kákán is keresni a csomót de ez a film az önzetlen szórakoztatásra megy rá és abban olyan hibátlanul kiépített szerkezete és tartalma van, ami minden igényt kielégít. Ne tessék komolyan venni azt, ami nem követeli meg!:)
Még most ég a vágy bennem, hogy újranézzem talán még a hosszú hétvégén sikerül is!i

franke 2012.04.28. 08:21:09

Nagyon várom a filmet!Valaki leírná hogy milyen sorrendbe nézzem meg a bosszúállós filmeket? köszi!

maffiozo 2012.04.28. 10:54:31

jeeee! ma megyünk haverokkal megnézni :D

Blaine 2012.04.28. 17:44:22

Most néztem,meg és szerintem blockbusternek jó, bár már az első mondatnál akarva akaratlan beugrott a Kocka kettő. Onnantól már vártam,hogy mikor bukkan Jerry azt üvöltözve,hogy: Né már egy tesszerakt! :) Amúgy eddig rohadtul nem érdekeltek a Marvel képregény-filmek -úgy éreztem kinőttem belőlük - de most majd elkezdem nézegetni az előzményfilmeket.Szerintetek melyikkel kéne kezdenem?

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2012.04.28. 18:42:48

Akkor is Vasember a legnagyobb arc! (azaz Robert Downey Jr.) XD

Metal_Castiel 2012.04.28. 21:03:31

Hát én Lokitól dobom el az agyamat :D Ahogy alakít Hiddleston, az nálam már majdnem Ledger-Joker szinten van. Lehet durván hangzik, de már a Thor-ban is ezt éreztem (mondjuk ehhez kell az eredeti nyelv, mert úgy jön át igazán), de itt tovább erősödött bennem ez a kép. Minden egyes másodperc, amíg képernyőn van, libabőrt okoz. Azt is el tudnám nézni, ahogy 2 órán át egy szobában előad egy monológot. Viszont kár, hogy valószínűleg nem látjuk többé Lokiként (legalábbis egy ideig tuti nem) a vásznon, max cameo szinten.

Happy Zoidberg 2012.04.28. 21:56:09

Főleg Joss Whedon sajátosságainak fájó hiánya bántott, meg az a tény, hogy öt film épült egy -idegenek-támadják-a-földet-megint-csak-ezúttal Avengersszel!

SPOILERES LEHET

A karakterfejlődést meg azért vártam volna el, mert oké, hogy volt aki bejárt némi utat a saját filmjében, de itt lett volna a lehetőség tovább mélyíteni őket, a'la Black Widow. Egyedül RDJ tanulta meg már harmadszorra, mivel minden egyes filmjében re-bootolják a karakterét, hogy nem jó önző segg-nek lenni. Amerika Kapitány maradt ugyanaz a céltalan, elveszett partra vetett-hal, mint a filmje végén, például. Azt hittem, hogy kezdenek is vele valamit, de nem.

lagzilajcsiforever 2012.04.29. 10:13:06

@BlackSheep89: Nem akarlak siettetni de mikor folytatod a kérdezz-felelek-et ?!

petya97 2012.04.29. 10:28:20

Ha minden igaz holnap fogom megnézni. Eddig ez sose érdekelt de most kíváncsi vagyok, milyen a 3D a filmben? a szokásos gagyi minőség?

xcdsertz 2012.04.29. 10:51:06

Ez a film iszonyú blőd, és ostoba film, csak a látványra épít akárcsak a Csatahajó. Már az első 5 percben kiderül, hogy egy teljesen irreális, és CGI orgia lesz az egész film. A párbeszédek annyira buták, és sablonosak hogy már fáj. Az elején a gonosz monológja amiben azt taglalja hogy miért jött is ő a földre annyira buta hogy fájt. szó szerint fájt. " azzal az örömhírrel érkeztem hogy megszabadítsam a földet a szabadságtól a szabadság az élet nagy hazugsága, hogy ha ezt elfogadják teljes szívvel békére lelnek" na ezzel a monológgal érkezett a földre a gonosz. Mi ez valami kommunista ufó ???? ÚRISTEN ennyire értelmetlen, és kommunista szagú beszédet még egy filmben se hallottam. ÁÁÁÁ ez annyira gáz ez a film, hogy arra nincs szó. Persze még ott van a rengeteg sablon akció is, mikor is a szuperhősök mellett és csakis mellett csapódnak be az ellenség lövedékei .... ez annyira szánalmas. a vasember meg olyan jópofa humoros akar lenni de annyira gáz.....

hunrikk 2012.04.29. 14:31:05

@BlackSheep89: hogyha ennyire jó a film, akkor hogyhogy nem a gyöngyszemek közé sorolod? Egyébként én még nem láttam, de mindenképpen meg akarom nézni :)

DosEvolution 2012.04.29. 17:48:29

@xcdsertz: Szerintem meg az a gáz, amit ide írtál. A Csatahajó (szar propaganda ) és a Transzformers (Michael Bay hasmenése) CGI gányok. Azért A Bosszúállókban, vannak karakterek és köztük lévő konfliktusok, feszültségek. Minden hős egyenlő szereplési időt kap. A poénok is ütősre sikerültek, a harci jelenetek meg viszik a prímet. UFO = ismeretlen idegen tárgy, alap műveltség.

jptknight 2012.04.29. 20:00:20

A 3D-ről nem beszéltél. Milyenre sikerült itt?

xcdsertz 2012.04.29. 20:05:28

@DosEvolution: Te szerencsétlen menj el azt nézd meg a családoddal ezt a szar filmet, közbe meg élvezz.... ez akkor is szar film ha te körbenyalod a seggem, alapismeretről meg papolj az anyádnak ne nekem.

DosEvolution 2012.04.29. 20:47:12

@xcdsertz: Téged is a sikátori kínai cípők neveltek fel, csak gratulálni tudok! Már kétszer is megnéztem a filmet, s sajnálom, hogy kitiltottak az iskolából.

h82h 2012.04.29. 21:05:14

@xcdsertz: alapvető műveltség nulla, kultúra nulla. kérlek ragadj csak meg az "ez akkor is szar mert én azt mondom" szinten, valakinek ostobának is lennie kell, pistike ;)

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2012.04.29. 21:36:41

Ma láttam a filmet. Nagyon jó lett!

zecske 2012.04.30. 22:02:06

8.9 imdb ja ténleg szar film?! tán,érdemes lenne jobban ismerni,ki,kicsoda micsoda,de usa ba nincs olyan aki ne ismerni,aki nem látta külön,hulk,vasember,amerika kapitánystb-stb filmeket annál valoban zavaro,lehet merre meddig hányméter,de mint külöállo film,is fogyaszthato.

most egyszer már elmondták,ki honnan jött mi a háttere,most mondják,fel mégegyszer minek.?!

Lac1 2012.05.05. 01:32:11

Üdv!

Én ma néztem meg, és teljes mértékben egyet kell értsek Blacksheeppel.

Komolyan, ez eddig a szuperhősös filmek műfajának betetőzése és új etalonja, ami már nagyon hiányzott.

És az az érzésem, hogy a film epikus pillanatai és frenetikus poénja beivódnak az emberek gondolkodásába, hasonlóan az olyan filmekhez, mint a Star Wars, vagy A Gyűrűk Ura.

Ez is olyan film, aminek jeleneteit még évekkel később is idézgetni fogják baráti társaságok beszélgetéseiben, és némely mondata szállóigévé válik majd.

Whedon, nagy vagy. Nem is nagy, hanem Nagy.

klaci86 2012.05.30. 23:16:13

Egy apróság Blacksheep: nem észrevétlenül lopózott oda az ellenséges repülő, mert hallani lehetett, hogy azonosították őket a Fury-ék repülőjéről (mert nyilván S.H.I.E.L.D-es repülő volt az is), csak az uticéljukra kérdeztek talán rá. Szóval ez nem baki, de gondolom 2. nézésre már te is észrevetted :)
Egyébként tényleg nagyon jó a film, bár azért a Nolan-es Batman-ek nálam még mindig magasabban vannak.

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2012.06.01. 15:04:24

Michael Bay tanulhatna ebből a filmből, hogyan kell adaptációt készíteni. A Bosszúállókhoz képest a Transformers-ben abszolút nem voltak kidolgozva a karakterek. A Bosszállókban végre nem gyerekként kezelik a nézőt, és tényleg lehetett nevetni a poénokon.

Edemsz 2012.09.14. 18:59:33

Majd 2 hete tekintettem meg az alkotást. Szórakoztató és nézhető volt, megkockáztatom: 2-szer is meg lehet nézni. Ennyit a pozitívumokról. Nem teljesen értem hogy lehet ilyen gyermeteg filmet várni; ráadásul úgy hogy mindegyik Ugyanazt nyújtja. Lévén nem vagyok már 8-10 éves, de mégis megnéztem. Sablon és keményen bámuló (de megtehetik hisz szuperhősök) "karakterek", ugyanaz a cselekményvezetés, emiatt abszolút kiszámítható. Szórakoztató valamiyen szinten az igaz, akkor sincs létjogosultsága ahhoz hogy milliókat öljenek abba hogy lássam hogy zúznak össze egy várost. Merthogy már a Pókember óta ez megy. Igen, vannak a mindenható szuperhősök. (és képmutatóak is, hiszen az igazi szuperhősök az 'Ördög Jobb és Bal Kezei', Indiana Jones, John Mcclane és társai :d) Majd megérkeznek a gonosz hűbérurak hogy később a két csapat igen hatásos eszközökkel kettészarhasson egy nagyvárost. (természetesen emberi elhalálozások nem történnek, nehogy 16-ost kapjon a mozi, holott a fiatalok jóval durvább filmeken nőnek -és nőttünk fel. De ezt és a dohányzást azt cenzúrázni kell). Transformers 2-őt, 3-at abszolút párhuzamba lehet vele állítani, sőt azok a harcok picit drámaibbak, picit kiszámíthatatlanabbak és látványosabbak is, azért ne felejstük el azt hogy autobotok jópárszor hogy beszívták. Na, itt ilyenről szó sincs. A vasember abszolút ripacs, Hulk-ot igen, jól eltalálták a "nyikhaj-t":d. Valószínűleg a látvány miatt kiképezték repülésre is. Nem nagyon vettem ezek után tervbe hogy a Vasember bármely részét, vagy az Amerikát megnézzem, hiszen halálbiztos hogy nem lehetett másra kiélezni azokat se, vagy többet adni a nézőnek egy mikirúúrkin kívül. Ennek ellenére nem bántam meg hogy megnéztem, a Jégkorszak széria intelligenciájánál legalábbis magasabb szinten áll. Végszó: Michael Keaton az egytlen eltalált szuperhős, már csak azért is mert Batman mind fizikálisan és lelkiekben is emberien esendő. Nekem ez szimpatikusabb. (Ja és még Christopher Reeve a Superman 2-ben...R.I.P.)
süti beállítások módosítása