Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - A diktátor

2012.05.22. 19:57 | BlackSheep89 | 6 komment

Címkék: élménybeszámoló

Sacha Baron Cohen újabb őrülete. Nem olyan ütős mint Brüno, de azért nem is vall szégyent.

Hang ITT!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr614532453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Habbobitas 2012.05.22. 23:39:45

Jó videó lett. Sorter jó volt újra hallani téged:)
Legyen beszámoló a Kopasz osztagról is. A héten tervezem megnézni:)

Navajonki 2012.05.23. 00:36:29

Kövezzetek meg, de Cohentől az Ali G volt az egyetlen, amit konkrétan végig is néztem. A Borat valahogy mindig abbamaradt nálam 20 perc után, a Brünot meg messze el is kerültem. De ez, ennek talán van nálam esélye :)

Amúgy a Trópusi Vihart miért találná bárki ízléstelennek? Szerintem csak szimplán gagyi. Pedig csak egy tanácsot kellett volna megfogadniuk, ami el is hangzik a filmben: "Sose nyomjá full kretént!" :P

nish2 2012.05.23. 16:33:20

Tegnap néztem meg, hát majdnem végigröhögtem
Amúgy szerintem meg Cohen-nek ez a legjobb azt a Borat---Brüno----majd az Ali G.

lagzilajcsiforever 2012.05.24. 19:56:56

Bekel vallanom Sacha Baron Cohen-től egy filmet sem láttam úgyhogy nem tudok véleményt mondani.

www.youtube.com/user/SpaceNinja88

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2012.05.24. 20:56:08

A Borat nem tetszett, de ezen jót röhögtem. Tetszett az eredeti humor.

bfrenk 2012.06.15. 10:46:57

Ez a film szerintem nagyon Aladeen lett. Aki látta érti. :D
Amúgy nem csalódtam Sacha Baron Cohen-ben, ezen is röhögtem végig mekkora ökörségeket ki tud találni ez az ember.
süti beállítások módosítása