Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Hófehér és a Vadász

2012.06.05. 14:24 | BlackSheep89 | 12 komment

A videó mellé ezúttal jár egy Élménybeszámoló is a legújabb Hófehérke feldolgozásról, ami ugyan nem lett rossz, de azért lenne még hova fejlődni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr674566911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Capowne 2012.06.05. 16:49:19

Örülök neki hogy tényleg nem tűntél el azért teljesen a honlapról, Sorter!
Én még peremier elötti vetítésen láttam a filmet és nagyjából egyet értek veled mindenben, bár azért nálad én némileg gyengébbnek tartom a filmet, és ennek elsősorban az az oka, hogy szerintem Kristen Stewart színészi játéka kimerül annyiban, hogy a film 80-90%-ában ugyan olyan depis, semmitmondó arcot vág, amikor meg próbált egyéb érzelmet kimutatni, az inkább taszító volt. Mondjuk a Twilightban is így volt ez, csak akkor még nem szúrt annyira szemet, mert a szerepében ez indokolt volt, és bár rengetegen vissza kézből fikázták le annó, hogy ez a lány milyen csúnya, azért szerintem nem olyan rossz a helyzet, viszont a földkerekség legszebb lánya szerep így is ERŐS túlzás volt, főleg egy ilyen gyönyörű nő mellé állítva, mint Charlize Theron

CookieMonster 2012.06.05. 18:42:09

Meglepően pozitív visszhangot kap ez a film, de én inkább kihagyom. A Prometheus-ról ne felejtsetek el élménybeszámolót csinálni, ha majd már túl lesztek rajta :D

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.06.05. 19:10:58

@CookieMonster: Prometheus élménybeszámoló majd vasárnap este lesz, ha minden igaz Logannel közösen! Nagyon várjuk már mi is a filmet!

COdY · http://warzoneonline.blog.hu/ 2012.06.05. 20:45:54

Én is megnéztem a filmet és ahogy mondtad én is csodálkoztam a korhatár besoroláson főként hogy előtte voltunk a men in black 3on az pedig 16os korhatárral volt már ellátva. A film amúgy tényleg egész jó volt bár sztem Charlize Theron amikor épp nem öregedett meg szebb volt mint a Hófehér ami azért így kellemetlen:)

Navajonki 2012.06.06. 00:07:36

- Tükröm, tükröm, mondd meg nékem, ki a legszebb e vidéken?
- Szép vagy, szép vagy, szép Királynő, de Hófehérke, a törpék közt az erdőben, százszor szebb tenálad.
- ... biztos vagy te ebben?
- Nem.

Rövid véleményem. :)

mzac 2012.06.06. 09:15:04

Hali, hát igen választhattak volna jobb színésznőt is Hófehér szerepére.. a film élvezetéből nem vett el semmit, de nem is rakott hozzá.

A fehér szarvast valószínüleg azért rakták bele, hogy megmutassák Hófehér annyira jóságos, hogy még a birodalom szent lénye is megáldja...

Számomra az a halászfalú volt nem oda illő.

zecske 2012.06.06. 11:22:32

prometeusz kapcsolatba!!!

inkább vegyetek 2 gomboc fagyit aszt nyaljátok el,azzal jobban jártok.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2012.06.06. 13:48:03

Mozis nézésnek terveztem, de pénzhiány miatt végül maradt a DVD. Ebben a hónapban viszont a Prometheust és a Mindörökké Rockot ki nem hagyom!

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2012.06.06. 13:56:20

Stewart amúgy pazarul alakít a Mallory szerint a világban. Érdemes megnézni!

KongFan 2012.06.07. 15:55:42

Érdekel ez a film, remélem tetszeni fog.
Off
A The Raid Redemption pedig kkhhhúúúhhúúrrrrva jóóóó!

Furious252 2012.07.11. 20:21:08

Nos nem rossz egy film,de nekem valahogy kicsit unalmas volt. És ha már vicces,akkor arra ott van a jobb Tükröm, Tükröm is,ami direkt polyénosra lett csinálva,és az sokkal jobban megfogott,mint ez. Ajánlom azt mindenkinek.
süti beállítások módosítása