Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - A sötét lovag: Felemelkedés

2012.07.26. 20:39 | BlackSheep89 | 30 komment

Címkék: élménybeszámoló

A véleményem az év legjobban várt filmjéről, ami képes volt felnőni az elképesztő hype-hoz, és még a legmagasabb elvárásokat is messze megugorja. Nem kérdéses, Christopher Nolan Batman-trilógiája a filmtörténelem egyik meghatározó jelensége lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr904680527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blaine 2012.07.26. 21:26:06

Ma láttam és valami hihetetlenül jó volt.A végén amikor bejött a stáblista komolyan gondolkodtam,hogy tapsolni kezdek (Később azért észrevettem néhány hiányosságot a történetben)

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2012.07.26. 21:26:10

Nem tudom, láttam e már jobb filmet ennél. De őszintén szólva, nem hiszem. Zseniális mestermű.

Metal_Castiel 2012.07.27. 06:52:28

@Blaine: Arénában a déli feliratos vetítésen felállva tapsolt az egész közönség. Ilyet még nem tapasztaltam itthon.

zacefronka 2012.07.27. 06:52:31

én semmilyen párhuzamot nem tudok vonni a begins és eme remekmű között :D maradandó élmény volt, annak ellenére hogy a szinkron valami botrány volt mind a fordítás, mint a "színészi játék". szerencsére van szegeden eredeti szinkronos vetítés (igaz, összesen 2 előadás), úgyhogy jövő héten ismét a moziba vezet az utam :). ezt sosem értem meg, hogy miért van eredeti szinkronos verzió, mikor a feliratosat nem játsszák.

szkristof92 2012.07.27. 06:52:33

Ma láttam, szerintem se jobb mint a Sötét lovag és még a Kezdődik is egy hajszállal jobb nála de így is magasan az év egyik legjobb filmje és mesteri lezárása a trilógiának.Minden képkockájáról üvölt a belefektetett energia és profizmus, tele van emlékezetes momentumokkal. és a történet is pazarul van megírva. Amit Nolan ezzel a hármassal alkotott arra örökre büszke lehet és mi pedig örökké hálásak lehetünk neki.

zecske 2012.07.27. 06:52:35

örültem,ha 1-évbe 2-3 alkalommal mozi összejött,régen a család,sötét lovagot volt szerencsém moziba látni,erre sajna mostanába már nem fussa.
mozi is lassan uri kiváltság lesz 1600ft rengeteg pénz,aki teheti nézze ott,én max netröl.

zecske 2012.07.27. 10:05:40

99 star wars,szintugy felálva tapsoltak,filmhez visszatérve mestermü kifejezés rengeteg helyen olvastam,azért akár mekkora film eszt a kifejezést erösen tulzonak találom,biztos jo film,de csak popcorn mozi.

A Hülyék Pörölye 2012.07.27. 11:10:54

Hát, én a Sugárban, vagy az Arénában nézek általában filmet. és pl. a Sugárban szerdánként minden film akciós+diákkedvezmény és máris 899 ft a jegy az új Spidermanre, szóval szerintem csak kicsit keresgélni kéne (persze tudom, hogy a nem nagyvárosban élők be vannak sajnos korlátozva az utazás miatt, de nem hiszem, hogy egy mozi olyan luxus lenne, max nem veszel kaját...)

HegeRoberto 2012.07.28. 10:50:44

Tegnap néztem meg! Eszméletlen jó volt!

Death/Mortis 2012.07.28. 10:51:00

Az a legnagyobb poén, hogy a szavaidban is érződik az "igazi" kritika s dorgálás csökevénye, de a sorozatba vetett hited, elvakultságod nem engedi kimondani. Azt hittem velem is ez a helyzet, mert A Sötét Lovag a kedvenc akciófilmem s Hollywood újabb történelmének közepe, de vagyok elég szőrösszívű.
Rengeteg hibát felhalmoztak, melyek mindenképpen a túlzó s pattanásig feszített pózőrködés, meg a mindenáron előző résztől különbözőség okai. A rengeteg új szereplő várható dolog volt, még az első hírmorzsák előtt is, hiszen a Kezdődik teljesen a maszkosé, a Lovag Dent kálváriája is, tehát a célkitűzés is a terebélyesebb karakter-háló lehetett; s ebbe hasal bele, ráértve ezt a film összes többi eszközére: mindennek megnövelték a fordulatszámát, csak úgy kapkodni kellett a fejemet, miután a cselekmény elérkezett a vízválasztó pontig. Rengeteg helyen leírták, de túlzsúfolt, mind, történéseket, karaktereket, jeleneteket, dramaturgiát s dialógusokat tekintve; ezekből adódik a banálissá válás, amit a hangulat nagyrészt megmentett, de azért kiütközik melyik hihetőbb: A Sötét Lovag vagy a -Felemelkedés. Az időt is kitágították( a Jokeres hány napig játszódhatott? Esetleg 6-7?), amiből nem látunk ugyan semmit, de higgyük el, hogy eltelt s az út meg lett téve, az egészség ki lett kezelve, stb.
A karaktereket nem képesek párosokat alkotni, feloldódni egymás mondanivalójában;ezért is került bele sokkal több vicces megjegyzés.
Levitt külön negatívum, nekem úgy tűnt néhol erőlködik, máskor pedig szükségszerűtlenül elhalványul.
Maradéktalanul csak Bane-nel elégedtem meg; Hardy valóban kivételes, még ha a karakter struktúrája ordít is az alaposabb kibontásért, de ezt a felületességet a gonoszoknál már az eddigi két premisszából meg lehetett szokni.
A vége pedig képregényes, nincs rá találóbb kifejezés, a kötelezően rosszul elhelyezett csavarral.

Megdádáznám Nolan-t, de túlságosan az én ízlésvilágomhoz simuló munkákat készít, így nem tudok haragudni az olykor-olykor előbukkanó hiányosságokért( az Álmatlanság és ez).

Ezektől függetlenül még egyszer látnom kell mozgóképszínházban, de kizárólag a feliratos verziót. :)

Mr. T.T 2012.07.28. 10:51:04

Szerintem csak szimplán jó. Az eredeti történetek ismerete nélkül nagyon jónak mondanám én is, de igazábó csakl a remek Knightfall és Bane eredettörténet katyvasza. Ezenkívűl Batman/Bruce Wayne karakterét is elrontották, szinte maga fedi fel mindenkinek a kilétét, a befejézes meg ellentmond a nézeteinek.
A legrosszabb mégis a történetben tátongó jukak.

xx18Rolandxx 2012.07.28. 10:51:22

Ma sikerült megtekintenem eme művet a Veszprémi Moziban és a véleményem:

EZ A FILM HIHETETLEN!

Már a 2. rész is nagyot ütött de ez még annál nagyobbat. Nolan megugrotta a mércét amit a 2.rész állított fel és olyan filmet alkotott ami nem fog egyhamar kikerülni a köztudatból. Már az elején érezhető hogy ez nem egy átlagos popcorn mozi,ez megmarad.

A Történet zseniális,A Látvány hihetetlen főképp a Gotham robbantása utáni apokaliptikus kép és hangulat szögezi az embert a székbe.

A Szinészi játék nem okoz csalódást. Christian Bale hozza a szokásos formáját illetve Gary Oldman is remekel a szerepében de aki igazán kitűnik az a Bayne-t alakító Tom Hardy. Gyerekek megkockáztatom hogy az alakítása egyszinten van Heath Ledger Jokerével, sőt talán még egy Oscar-jelölés is becsúszhat neki. Joseph-Gordon Lewitt,Micheal Caine és Morgan Freeman is jól játszanak bár ha Micheal-nak és Morgannek még ha csak 2 mondatnyi szöveget adnak akkor is remekelnek,Anne Hathaway viszont hatalmas csalódás. Szépnek ugyan szép és volt pár jó alakítása de ide egyszerüen nem illik bele. Talán ha mondjuk egy tapasztaltabb színésznő játszotta volna akkor még jó is lehetett volna bár Michelle Pfeiffer macskanő alakítását nem lehet felülmúlni.Legalábbis szerintem.

A Zenék szintén 10 pontosak főképp ami a végén hallható a robbanás alatt és azután is. A Végének a hangulata meg egyszerüen magával ragadó mivel tudjuk hogy itt valami véget ért,mint a Harry Potter esetében is bár annak az uccsó 5 perce nagyon el lett rontva. Na de visszatérve Batman-hez komolyna ha még pár perccel tovább tart a vége tuti elbőgöm magam pedig nem vagyok el filmen sírós fajta.

Egy szó mint 100: EZT NEM LETÖLTENI KELL, EZT MOZIBA KELL LÁTNI LEGALÁBBIS ELŐSZÖR.

Az Oscarosok már szerintem készíthetik is ennek a filmnek a díjjakat mert a Látvány, és a zene szobra tutira ezé a filmmé lesz és talán még Tom Hardy-nak is becsúszik egy jelölés.

xx18Rolandxx 2012.07.28. 10:51:27

Ma sikerült megtekintenem eme művet a Veszprémi Moziban és a véleményem:

EZ A FILM ODABASZ!

Már a 2. rész is nagyot ütött de ez még annál nagyobbat. Nolan megugrotta a mércét amit a 2.rész állított fel és olyan filmet alkotott ami nem fog egyhamar kikerülni a köztudatból. Már az elején érezhető hogy ez nem egy átlagos popcorn mozi,ez megmarad.

A Történet zseniális,A Látvány hihetetlen főképp a Gotham robbantása utáni apokaliptikus kép és hangulat szögezi az embert a székbe.

A Szinészi játék nem okoz csalódást. Christian Bale hozza a szokásos formáját illetve Gary Oldman is remekel a szerepében de aki igazán kitűnik az a Bayne-t alakító Tom Hardy. Gyerekek megkockáztatom hogy az alakítása egyszinten van Heath Ledger Jokerével, sőt talán még egy Oscar-jelölés is becsúszhat neki. Joseph-Gordon Lewitt,Micheal Caine és Morgan Freeman is jól játszanak bár ha Micheal-nak és Morgannek még ha csak 2 mondatnyi szöveget adnak akkor is remekelnek,Anne Hathaway viszont hatalmas csalódás. Szépnek ugyan szép és volt pár jó alakítása de ide egyszerüen nem illik bele. Talán ha mondjuk egy tapasztaltabb színésznő játszotta volna akkor még jó is lehetett volna bár Michelle Pfeiffer macskanő alakítását nem lehet felülmúlni.Legalábbis szerintem.

A Zenék szintén 10 pontosak főképp ami a végén hallható a robbanás alatt és azután is. A Végének a hangulata meg egyszerüen magával ragadó mivel tudjuk hogy itt valami véget ért,mint a Harry Potter esetében is bár annak az uccsó 5 perce nagyon el lett rontva. Na de visszatérve Batman-hez komolyna ha még pár perccel tovább tart a vége tuti elbőgöm magam pedig nem vagyok el filmen sírós fajta.

Egy szó mint 100: EZT NEM LETÖLTENI KELL, EZT MOZIBA KELL LÁTNI LEGALÁBBIS ELŐSZÖR.

Az Oscarosok már szerintem készíthetik is ennek a filmnek a díjjakat mert a Látvány, és a zene szobra tutira ezé a filmmé lesz és talán még Tom Hardy-nak is becsúszik egy jelölés.

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2012.07.28. 10:51:30

Én az éjféli vetítésen néztem meg, és bár Bane nem képes felül múlni Jokert, azt azért el kell ismerni, hogy nehezebb dolga volt Tom Hardy-nak, mivel a játéka a "szemére" koncentrálodott, és még így is sikerült egy zseniálisat alakítania. Nekem Anne Hathaway Macskanője jobban tetszett, de ez személyes vélemény. Ami zavart, azok a nagyon egyértelmű dolgok, nem akarok spoilerezni, de voltak olyan dolgok, amikről mérföldekről ordított. hogy mire megy ki a játék. Ami pedig a végét illeti (az Alfred-os végére), szerintem lehetett volna egy picit "Eredetesebb". Az szerintem jobb lett volna, de így is egy nagyon méltó befejezése volt a Nolan-trilógiának. És a Sötét Lovag valóban jobb. Ahogy kijöttem a moziból azon gondolkodtam, hogy melyik volt a jobb és a Sötét Lovag az jobb. A "felemelkedésnek" szerintem több hibája volt, min az elődjének. De megéri megnézni, mert egy nagyon jó film.

zecske 2012.07.28. 10:51:34

@A Hülyék Pörölye: 1290ft kedvezménnyel tisztába tegyem dolgokat.

még egyszer jo szorakozást a filmhez,én ted re raktam félre azt kinem hagynám.idei elsö moziban nézett filmem.

zecske 2012.07.28. 10:51:37

@A Hülyék Pörölye: ja kaja azis luxus jo a nap is he-he,nékem akciosan nem adnak már jegyet 1600ft még optimista is voltam,1720ft 1 db jegy.

cool,de majd megnézzük nem akkora baj ez,nem kell,mindent azonnal,látni.

Callinicus 2012.07.28. 10:51:40

A Sötét Lovag nekem tetszett, de a Kezdődik határozottan szar volt, szóval gyanítom ettől sem fogok hasra esni, bár egy megnézést megér.

FaKe.beL1eVe 2012.07.28. 13:21:00

Szerintem is méltó lezárása a trilógiának, remekmű. De nálam az év filmje eddig a Prometheus, legyen akármennyire is megosztó.

OFF
Silent Hill Revelation első trailer:
www.youtube.com/watch?v=KMWrZmD0AN4

A Prometheus után ezt vártam a legjobban. Már az első rész is rohadtul tetszett, és így már a trailer-ből is nagyon jól átjön a hangulata, és a látvány is baromi jól néz ki. Tuti moziban nézős lesz..

Jakus Balázs · http://popcornandsoda.hu/ 2012.07.28. 13:21:25

Ritka az, amikor egy plázamoziban tapsol a közönség, a TDKR záró képsorait látva azonban én sem tudtam megállni, hogy ne csapjam össze a két kezemet örömömben. Az előzetes kritikák alapján féltem, hogy a Nolan-féle Batman-trilógia záródarabja talán még sem lesz olyan jó, mint az előző részek, épp ezért hatalmas kő esett le a szívemről, amikor végre nyugtázhattam: ez a megtestesült mestermű. Tény, hogy több dologba is beleköthet az ember, ha nagyon akar, de ez tipikusan az az eset, amikor nincs értelme. Mégpedig azért, mert legbelül érezzük, hogy ennél jobbat még a legmerészebb álmainkban sem tudnánk elképzelni. Csillagos ötös!

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2012.07.29. 14:17:14

Én is vártam a filmet,tervezem moziban megnézni.A kommentek alapján megéri.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.07.30. 12:36:49

@FaKe.beL1eVe: hogyha az év filmje neked a prométeusz, akkor ez a film mégse olyan jó lesz

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.07.30. 12:36:57

@Blaine: @Sparrow: mi a fene? ez ilyen jó?
ti fizetett propagálók vagytok!

FaKe.beL1eVe 2012.07.30. 19:09:52

@tesz-vesz:
A nyitómondatomban leírtam, hogy hogy vélekedek erről a filmről. Nem mondtam egy szóval se, hogy nem jó..

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2012.07.31. 07:08:33

Nem azért Blacksheep de az év legjobban várt filmje nálad nem a hobbit?:D

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.07.31. 07:13:02

@Wrathe CN: Most jelenleg az Expendables 2 a legjobban várt nálam, de mellette szorosan játszik a Hobbit, Frankenweenie, Cloud Atlas, ParaNorman, Django és persze a Bourne. Az általam anno legjobban vártnak megszavazott Thelomeris meg teljesen eltűnt. Nagyon szomorú vagyok emiatt.

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2012.07.31. 13:42:33

@BlackSheep89: Nem baj,azzal a bohócos fimmel még mindig ki tudunk törni(vagy nem?).Egyébként nálam hobbit,Expendables 2:D

Korábban már írtam de ha még nem láttad ezt meg kell nézned.
www.imdb.com/title/tt2002718/
www.imdb.com/title/tt2002719/
Ezekszerint nem csak egy poén volt.

Habbobitas 2012.08.01. 21:24:11

Na megnéztem. Állva tapsoltam a végénél.

Edemsz 2012.08.03. 15:54:46

Üdv! Olyannyira nem is vártam ezt a műremeket, hogy csak nemrég tudtam meg hogy már itt is van nálunk. Tulajdonképpen nem is érdekel, ettől függetlenül lehet jó a film. De nekem a gyerekkorom egyik kedvenc és meghatározó filmjének az illúzióját rombolta le, bár napjaink trendi előzményei, folytatásai, előzménynek előzményei ezen alapszanak. Mert azok is megnézik akiket nem érdekel, (én is megfogom) mert úgy érzik látniuk kell, mert mindenki erről beszél. Ezen alapulnak az ilyen jellegű popcorn mozik. Hogy a fiataloknak raboljuk el a fantáziáját és a mesék iránti rajongását és legyen minden "húdekomoly" földhözragadt WTF. (tisztelet a kevés kivételnek). Határozottan az a véleményem, hogy ez nem Batman mozi. Lehet újítani, lehet változtatni (egy idő után kell is), de kb azt művelték a hangulattal, amire azt a hasonlóságot tudnám mondani, hogy muterom csinált mákos tésztát, de kipróbáltuk milyen mák nélkül. Nolan úr, mindezt lerombolta. Tönkrevágta a hangulatot, ami a Batman mozik egyik fontos LÉNYEGE volt. Ezzel az erővel leforgathatnák a Sin City-t New Yorkban full sebességen. A Nolan Batman egyáltalán NEM lett komolyabb, csak annak akar tünni, és itt bukik meg nálam az egész. Komolynak kell egyáltalán lennie? Burton verziója sem volt komolytalanabb, megtudták oldani (hogy klasszikus legyen) úgy is hogy nem robbangatásokkal pakolták tele a filmet meg hiperszuper CGI látvánnyal, meg nem látványoskodik Batman Pókerbert megszégyenítő akrobatamutatványokkal, (meg mi ez a szerencsétlen bat-motor, meg tank? könnyesre röhögtem magamat persze miután feldolgoztam) mert NEM az a lényeg, hanem a karakterek belső vívódása és maga a gótikus nyomasztó képi világ. A visszatérben fantasztikusak és szépek voltak az éjszakai hóeséses jelenetek, főleg a pingvines-temetős. Nem beszélve a kiváló Danny Elfman fülbemászó zenéiről. Olyan mint a zenéhez találták volna ki a filmet. A Nolan Batman "komolyabb" míg a Burton verzió MŰVÉSZI. Ránéz az ember és megmondja h igen, ez Burton. Abszolút az ő lelki világát és érdeklődését fejezi ki a szürreális mesés világ iránt. Nolan Batmant akárki tud rendezni és ez a legfontosabb. Szerintem Michael Bay is tudott volna ilyet. A Kezdődikkel még jól elvoltam, a Sötétet fullra végiguntam (akárcsak a nyögvenyelős-agyoncsavart-nagyobb-a-füstje-mint-a-lángja Eredetet.) Azzal még nem is volt bajom hogy Jokert itt terroristaként ábrázolták. Nem mondom hogy jobb ez mint Nicholson, csak más. Ugyanez a helyzet a Pókermber filmekkel is. Meg az hogy nem veszik észre a rendezők hogy nem szabad ilyen hosszúságú filmbe ennyi karaktert besúvasztani, mert nem lehet szépen kibontani őket? Csak beleteszik hogy legyen benne). Szóval filmrajongóként csak annyit tudok mondani, hogy köszönöm a fáradozást Nolan de ez nem nekem való, forgass mást. Ja és ellenben a Mementónak pedig abszolút maximális respect

Ungdani 2012.08.30. 20:22:57

@Metal_Castiel: Én egyszer. A this Is It-nél is tapsvihar fogadta a stáblistát :D Am a film k×rva jó volt, sztem a 3 közül a legjobb(a többi is mestermű)
süti beállítások módosítása