Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Filmelemző Oscar - eredményhirdetés

2012.09.23. 20:25 | BlackSheep89 | 21 komment

Íme a győztesek listája!

A nyertesektől szeretnénk kérni egy-egy e-mail, amiben leírják az elérhetőségükre, ahová a nyereményeket postázhatjuk, illetve az első 3 helyezett-től a választott nyeremény címét is!

A választható nyeremények:

3. helyezett:
- Az erő krónikája
- Isten városa
- A leggyorsabb indián

2. helyezett:
- Perfect Blue
- Szárnyas fejvadász
- A fehér pokol

1. helyezett:
- Bosszúállók
- Az ördögűző
- Összeomlás

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr284798163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yana25 2012.09.24. 06:46:08

Jesszusom. Jesszusom. Jesszusom!!! O___O Nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm!!!

Wolfi24 2012.09.24. 06:46:30

Az lenne az igazi nyeremény legközelebb, ha ritka nehezen beszerezhető jó filmek lennének a díjak. :D Innen én az Isten városa című filmért küzdöttem. :) Minden más szerencsére már megvan, dvd gyűjtés átka.
Gratulálok minden győztesnek főképp a 3. helyezettnek, te jártál a legjobban (habár lehet, hogy csak én gondolom így). :D
Hmm... megjött a kedvem megint, lassan szerintem neki is állok a következő kedvcsinálónak.

Aleka 2012.09.24. 06:46:55

Köszönöm az elismerést! Örülök, hogy ennyire erős mezőnyben szerepelhetek a legjobb öt között. A többieknek, pedig gratulálok! :)

jackass99 2012.09.24. 06:47:01

Szerintem is nagyon erős mezőny jött össze idén! Borsesz gondolom most nagyon örül :) de meg is érdemli. A többiek is mind kitettek magukért gratula!

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.09.24. 06:47:04

Nagy-nagy gratuláció a a nyerteseknek! Megérdemeltétek! :)

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2012.09.24. 06:47:07

Wow! :D
Hát ezt nem hittem volna, nagyon szépen köszönöm!
Több, mint egy hetembe került, az allergia miatt meg is szenvedtem, de ezek szerint megérte :)

Hú... nem tudok sok mindent mondani, mert nagyon megleptetek... még egyszer nagyon szépen köszönöm. Jól esett...

DosEvolution 2012.09.24. 13:10:05

Én szeretnék az összes pályázónak gratulálni, nagyon jó videók készültek. Nem is gondoltam volna, hogy 3. helyre fogok kerülni, olyan erős volt a mezőny. Nagyon örülök a bronz helyezésnek!

Gratulálok Borsesznek, tényleg kiváló videót készített.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2012.09.24. 17:34:42

Én ugyan nem neveztem az idén, de ettől függetlenül gratulálok mindenkinek! Nálam is Borsesz volt a befutó, remek videó lett! Mick Kramer-t sajnáltam kicsit, nálam minimum bronzérmes lenne. De ezt nem azért mondom, mert sajnálnám a többiektől a helyezéseket.

23junior23 2012.09.24. 17:34:46

Gratulálok a győzeteseknek! Azért ilyen erős mezőnybe esélyem se volt ;)

jackass99 2012.09.24. 17:35:33

A 7 - évadban blacksheep és Logen lesz vagy valaki más is? Meg még csak annyit mondanék blacksheep hogy videóid alatt nem kell olyan sokszor felemelni a hangodat. Nem mint ha olyan nagy baj lenne mert nem az csak sok videóban már egy kicsit túl hangos vagy. De ettől eltekintve remek videókat csinálsz!

DosEvolution 2012.09.24. 20:14:01

@23junior23: Majd jövőre dobjunk össze valamit közösben és tarolni fogunk! :)

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.09.25. 07:09:48

@Powerful900: Köszönöm, hogy így látod, bár én nem sajnálom, hogy így alakult. :) Ilyen erős mezőnyben nem volt szégyen "alulmaradni". Viszont annak nagyon örülök, hogy vannak akik szerint az élmezőnyben lett volna a helyem. :)

Aleka 2012.09.25. 07:09:55

@A Hülyék Pörölye: Köszönöm! :) Örülök, hogy tetszett a bemutatóm, nekem mindenképpen élmény volt ez az Oscar, várom a következőt!:)

23junior23 2012.09.25. 14:44:58

@DosEvolution: nem is rossz ötlet... bár ha végig bírod nézni azt a filmet amit be szeretnék majd mutatni (tegnap emltettem XD)

Ninbikun 2012.09.25. 18:39:44

Köszönöm szépen a 4. helyet, az a szerencseszámom. :) Gratulálok Borsesznek, nagyon jó videót készített, teljesen megérdemelt a győzelem. Yana videója is hihetetlen jó volt, neked is gratulálok!
Mondjuk, ha valamilyen csoda folytán 3. lettem volna, akkor biztos csak azért is az erő krónikáját választottam volna, úgyis billeg az asztalom. Na jó, csak poénkodom :) Jó kis verseny volt, mindenkinek gratulálok, aki részt vett.Találkozunk jövőre. :D

gorre126 2012.09.27. 07:07:37

Halál a női jogokra!
süti beállítások módosítása