Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Elrabolva 2

2012.10.12. 17:55 | BlackSheep89 | 9 komment

Címkék: élménybeszámoló


A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr414838991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klaci86 2012.10.12. 19:16:49

Köszi Blacksheep, hogy felraktad, és pont időben, mert kb. 1 óra múlva indulok megnézni a barátokkal:) Engem a hideg ráz az imdb-s számoktól, ugyanis ott pokoli gyorsan zuhan a pontja. De befizetünk rá, kötelező jelleggel:)

Habbobitas 2012.10.13. 09:00:39

Jó lett az élménybeszámoló.
Kedvet kaptam a filmhez.
Az Elrabolva a negyedik kedvenc filmem.
Off: Amúgy kérdezz-felelek videók jönnek majd még?

Minnie89 2012.10.13. 09:00:56

Köszi ezt a videót! Az elmúlt pár évben nagyon megkedveltem Liam Neeson-t. Baromi jó filmjei vannak!! Bár nekem az Igazából szerelemben is nagyon tetszett már, de az akció filmekben a tutiiii!!!! :D

És egy filmet is szeretnék ajánlani: A mesterdetektív. Ma néztem meg és fúúú, de nagyon tetszett! Még párszor tuti megnézem, mert elsőre nem fogtam fel mindent belőle. Nem egy tökéletes film, vannak azért benne hibák, de azokat leszámítva nagyon jó film! Ti láttátok már?

KRT 2012.10.13. 21:23:15

Off, bocsi: sg.hu/cikkek/92685/filmelozetes_az_asylum_megcsinalta_sajat_hobbitjat

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.10.13. 21:23:30

@Minnie89: Még nem láttam sajnos egyik Mesterdetektívet sem, de kíváncsi lennék rájuk. Hallottam hogy mindkét verzió jó film, MIchael Caine-től meg alapból minden jöhet!

@Habbobitas:
A kérdezz-felelek folytatódni fog nem sokára!

xx18Rolandxx 2012.10.14. 08:10:08

Off:

Srácok láttátok a Hotel Transylvániát? Ha igen akkor mi a véleményetek róla! Őszintén megmondom nekem tetszett és van benne egy irtó jó Alkonyat leoltás is. Föl is tettem azt a részt a YT-ra majd nézzétek meg.Köszi!

Minnie89 2012.10.15. 07:09:54

@BlackSheep89: Michael Caine filmjeit én is nagyon bírom. :) Na de, amit Jude Law alakított ebben a filmben, az fantasztikus volt!

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2012.10.19. 07:23:06

@KRT :
A saját hobbit filmjét? NEM! Ez nem a hobbit lopott, olcsó gagyi változata, sokkal inkább a Gyűrűk Ura olcsó, gagyi változata. Legalábbis ahhoz közelebb áll, mint a Hobbithoz.

zecske 2012.10.25. 20:08:18

taken 2 nekem bejött ugyanazt felmondta mégegyszer,oszt csokolom,de végig pörgöt,ez a lényeg.folytatásnál,sose tegyük magasra mércét-szerintem,ez egy sima popcor movie-ennyi.
süti beállítások módosítása