Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Angry Video Game Nerd: The Movie

2012.11.15. 19:04 | Sorter | 7 komment

Címkék: extra

Kicsit megkésve ugyan, de mi is közzé tesszük a mester filmjének első előzetesét, ami néhány napja jelent meg, és azonnal könyörtelenül felcsigázta a várakozásokat. Nem is véletlenül! Én előre is emelem a kalapomat James Rolfe előtt!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr374909034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GoldenHeartChris 2012.11.16. 12:31:55

A napokban én is elkezdtem megnézni a videóit és tényleg nem értem, hogy miért tartják őt olyan nagyra. Kétségtelen, hogy nagy név ebben a műfajban, sőt, ő inspirálta FreddyD-t, aki aztán sok más embert idehaza. Kellemes kikapcsolódás nézni a videóit, de nekem például annyira nem vicces. Már olyan 15-20 videót megnéztem már időközben és jóformán mindegyikben eltúlzottan gesztikulálva, öncélúan káromkodott. Persze lehet, hogy csak nekem nem jön át a dolog, ettől függetlenül lehajolok azelőtt, amit letett idáig az asztalra.

Near93 2012.11.16. 18:39:57

Szerintem hülyeség lesz. A fanoknak tüti bejöhet, de az átlag nézőknek nem. Ennyi erővel Pewdiepie is csinálhatna egy másfél órás végigjátszást....

BarmyArmy 2012.11.16. 18:40:01

Itthon is fog menni a moziban?

rcs2003 2012.11.16. 22:07:31

Na mégis mit tippelsz? :D Tuti hogy nem.

Habbobitas 2012.11.17. 19:20:55

@Near93:
Ha Pewdiepie csinállna filmet, na arra kiváncsi lennék:)

Inside Man 2012.11.18. 19:12:34

Én csak a Criticet hiányolom a filmből, elvileg haverok pedig,,,,

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2012.11.20. 07:15:15

@Inside Man: Az IMDB-n Doug Walker rajta van a stáblistán. Igaz, csak szóbeszéd, de nincs kizárva, hogy benne lesz.

Ha jól látom, a zöld pólós 0:27-nél az Pat The NES Punk. :)
süti beállítások módosítása