Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Spawn, az ivadék

2012.12.08. 22:05 | BlackSheep89 | 35 komment

Címkék: 7. évad

15 év távlatából visszatekintve rá már elég retro-élmény, viszont így mai szemmel még jobban kiütköznek ennek a régi képregény-adaptációnak a hibái. És sajnos ezek közül a rettenetesen pocsék látvány nem is legnagyobb.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr684955099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2012.12.08. 22:30:23

A gagyisága ellenére is imádom :D hatalmas királyság volt először látni. Kíváncsi leszek majd a remake-re.

xx18Rolandxx 2012.12.08. 22:42:55

"Valaki Hozzon Egy Kávét" XD XD XD

Ezen besírtam a röhögéstől!

mzac 2012.12.08. 22:53:38

Nagyon jó a morbid humora.. vannak nagyon jó jelenetek is pl. amikor a motoros üldözésnél spawn ilyen hegyes szikla alakot ölt :)

Tblog 2012.12.09. 07:31:16

Az IMDB szerint megduplázta a film a belefektetett pénzt és 5.0 az értékelés, ami azért nem annyira rossz.

A kávés poén az jó volt. :D

dexexe 2012.12.09. 07:31:24

a bohóc ugyanugy néz ki mint a képregényben és mint a rajzfilmsorozatban,nélkülözhetetlen,nélküle nem lehetne spawn a spawn...másfél órába nem lehet belesüriteni egy egész sorozatot.ehhez vagy 3 óra kéne de még az is kevés.én szeretem ezt a filmet,megvettem Dvd-n is.retró mozi a hibái ellenére is.azért vannak jó pillanatai

BarmyArmy 2012.12.09. 07:31:34

Képregényben nagyon állat volt,a filmet kb 8 hónapja láttam sztem középkategória,jajj a zöld lámpás de várom már,nekem az a film nem tetszett ,azt tudtam hogy bukás volt de vajh mekkora?

Clive Tharwen 2012.12.09. 07:31:47

Szarrá röhögtem a fejem a videó alatt, pláne a beszarós jelenetnél... asszem csak ott fogytam pár kilót.
Amúgy ezt a filmet mindig is imádtam, a humora, a hangulata, a témája, és a nekem tetsző sztori miatt. De tényleg teljesen jogos a kritika.

2012.12.09. 07:32:07

Újra egy olyan alany, amit a BM bemutató előtt volt szerencsém látni. Gyerekként megbocsátottam a hülyeségeit. De most a videót elnézve szerintem végigröhögném. A bemutató végignézése során ezt tettem, ami azt jelenti, hogy remekül sikerült. Sokat dolgozhattál rajta.

Egyébként Spawn megformálója szerepel a Sötét lovagban is. Ha jól emlékszem az ő embere jelentkezett önként bájos segítőnek Joker bűvésztrükkjéhez. :)

KongFan 2012.12.09. 07:32:17

Egyébként a képregény kitalálója Todd McFarlane a film után teljesen elhatárolódott ettől a marhaságtól és csinált egy 3 évados Spawn animációs filmet. Sajnos nem lett végül befejezve és a magyar szinkron vérpocsék. De az nagyon jó!

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.12.09. 07:38:38

@mzac: Jó, az tény, hogy voltak benne jó poénok (párat be is vágtam, amiken tényleg jót röhögtem), a motoros-kamionos rész pedig nagyon ütős jelenet volt, talán ott csillant meg egyedül, hogy ha komolyan gondolnák a képregényt, akkor azért lenne ebben fantázia.

FaKe.beL1eVe 2012.12.09. 09:31:04

Ez kegyetlen jó bemutató lett, szétröhögtem magam rajta! :DD
Gratula hozzá!

Ragnois 2012.12.09. 12:30:05

Off: A Santa Slay-t (Mennyből az őrdög?!) bemutatjátok valamikor?
Eléggé fárasztó alkotás:D

Ragnois 2012.12.09. 12:30:11

Spawn volt kiskorom legkirályabb képregényhőse:D
Anno nekem nagyon tetszett ez a film, de így visszanézve tényleg sokkal többet ki lehetett volna hozni belőle.
Ez majdnem olyan mint a Max Payne esete.
Nagy kár érte :(

AuSS 2012.12.09. 14:02:53

Régen, anno gyerekként nagyon nagy élmény volt pedig...

lehet újra meg kéne nézni;
habár lehet mégse kéne lerombolni a régi emlékeket.

Callinicus 2012.12.09. 14:02:55

Ja igen, van Star Trek 12 trailer és őszinte leszek nem értem, hogy ez mégis most mi lesz, meg miért, meg hogy. Majd egy pár trailer múlva lehet merek majd találgatásokba bocsátkozni.

Callinicus 2012.12.09. 14:03:51

Szerintem a Spawn jó! Régen láttam, de biztos vagyok benne, hogy ez melléfogás volt. Mármint bemutatni.
Mikor e-mailt váltottunk is láttam a '97-es filmlistán a Spawn-t, de hát gondoltam az csak nem lehet, hát a Spawn egy jó film. Kicsit olcsó, de amúgy nagyon kemény, hangulatos, igazi B egysorosokkal.
Már a kárhozottak királynőjét is kár volt bemutatni, de ez végképp a legjobb film, ami valaha baaadmoviesba került. :/ Érdemtelenül, inkább gyöngyszembe raknám! Persze a látványvilága tényleg tré, elvégre a Star Trek 8 First Contact '96-os 45 millióból készült, és 146-ot hozott be, és az amúgy faszán nézett ki.

De a videó alapján bemásolom már a teljes mailt:
"A Batman és Robint szerintem túlreagálják sokan, valóban az egyik legrosszabb batman film (a pingvines azért kemény versenyző), de pont amit a legtöbben felhoznak ellene, a Kormányzó Úr szerintem az egyetlen erénye. Egyszerűen minden szerencsétlen, gagyi, és elszúrt abban a filmben, a jelmezek, a kocsik, a történet, méregsmaci, Átok (álá Bane, egyébként a Bane, Vészt jelent milyen vicces lett volna ha a DKR-ben van tökük lefordítani. XD A Bunkó és a Vész a két lökött egér...) de Fagy szerintem úgy a harmadik legfaszább Batman ellenség. Van háttere, motivációja, esze, stílusa, veszélyes Batmanre, célja, egy közönséges rendőr vagy kommandós nem bírna el vele, és ne feledjük, hogy Arnold S. játszotta, és szerintem ideális volt a szerepre. Az a jelent amikor mamuszban ül a jégszékben, és a családi videót nézi, aztán lefagyasztja azt a csicskást aki hozza az újságot, "Gyűlölöm ha zavarnak mozizás közben" szöveggel, már megérte a filmet. :)

Rápillantottam egy '97-es listára, és bár többnyire nem ismertebb filmeket mutatsz be, azért egy igen komoly jelölt csapta meg a szemem. Szóval;
Reszkessetek Betörők 3, avagy nem Reszkessetek Betörők 3, ez itt a kérdés?

Már csak azért is, mert a Mortal Kombat 2-t már bemutattátok, ahogy nézem, egy igen termékeny filmév volt ez a '97-es!"

Ja és a bohóc elmagyarázza, miért kellett így megcsavarni. Egyrészt Spawn feladata lett volna a pokol seregeinek vezetése is, és rá akarta venni, hogy ezt az alapvetően igen jól fizető munkát elvállalja, másrészt:
"Jól átsütve kértem, nem odaégetve." Ez hosszú évek távlatából megmaradt nekem. XD

Inkább bemutathattad volna valamelyik Ghost Ridert, de a Zöld Lámpás is valóban gyengébb volt ennél.

jackass99 2012.12.09. 16:41:46

Jaj, már megint az lesz mint a kárhozottak királynőjébe, megint mindenki el kezdi védeni ezt a szart hogy így jó meg úgy jó amikor látszik rajta hogy egy rakás kaka. Meg már a kárhozottak királynőjébe mi a fasz volt olyan jó? A színészek szarok voltak, hülye történet, buzi főszereplő, és valami kegyetlen szar befejezés. Egyszerűen nem értem mért kell az ilyen filmeket folyton védeni? Jó az rendben van hogy gyerekként tetszett lehet hogy nekem is tetszett volna viszont már nagy fejjel nem hiszem el hogy valaki komolyan élvezi az olyan poénokat hogy egy bohóc az összeszart gatyáját mutogatja mint valami kitüntetést meg hogy ilyen szar dumák vannak mint pl: ,, Tedd le a kutyámat ".

BarmyArmy 2012.12.09. 16:41:51

Ugye tervezitek vagy tervbe van véve a MARABUNTA GYILKOS HANGYÁK film is ?nem csak a zöld lámpás :D

Navajonkee 2012.12.09. 16:42:12

Egy dologban biztosan egyetértek veled Blacksheep: A Spawnból MUSZÁJ készíteni egy Remaket! Egyébiránt a videóban elhangzottakhoz csak pár dolgot szólnék hozzá:
Egyrészt, a "bohóc" kihagyhatatlan szereplője a történetnek, olyan ő Spawnnak, mint Supermannek Lex Luthor, vagy Batmannek Joker. A másik, amit megjegyeznék az az öreg ivadék (Cogliostro) semmittevése. Ha jól emlékszem a filmben is elhangzik, hogy az ivadékok egy korlátozott energiaforrásból merítik az erejüket, ha ez elfogy, akkor örök kárhozatra kerülnek a pokolban. Nos, az öreg erejéből épp csak annyi maradt, hogy egyszer át tudjon változni, ezért nem tett semmit. Ellenben több száz évig életben tartotta ez a kevéske kis erő is.

Egyébként Malebolgia nem maga a sátán, csupán egy a pokol számos uralkodója közül. :)

Lebron James Dio 2012.12.09. 16:42:25

Michael Jai White... azért kemény akcióhős kategóriában tessék megnézni a Black Dynamite-ban is, ami egy simán gyöngyszem-gyanús blaxpoitation paródia :D

www.imdb.com/title/tt1190536/

Callinicus 2012.12.09. 19:11:41

@jackass99:
A kárhozottak királynője egy rétegfilm, ennél fogva nem volt rá kétszer pénz (egyszer volt, abból lett az Interjú a vámpírral) maga a film javarészt a Lestat a vámpír feldolgozása, és nem rossz, ha ismered az eredetit, és bírod azokat a vámpírokat, akik nem csillognak. Az eredeti történetet egy nő írta, és nem bánt valami jól a férfi karakterekkel, tény, hogy nem egy kiemelkedően jó film, de klasszikus vámpír fanoknak nem egy rossz élmény. A Rémségek Cirkusza filmfeldolgozása is rosszabb például annál.
Én az Esőembert nem bírtam végignézni, pedig azt mindenki dicséri, van ilyen.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2012.12.09. 22:35:49

Nekem is nagy kedvencem! Talán mert én még gyerekként láttam először. De felnőttként ezek a hibák sem zavartak annyira. A látvány meg nálam ritkán szempont.

De a videó jó lett:) Persze fáj a szívem miatta, igaz, nem ez az első alkalom:)

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2012.12.09. 22:35:53

A Spawn előzetese nekem a Mortal Kombat 2 kazetta elején van. :) Kicsit lebutították a képregényhez képest, de a lényeg benne van.
Mai szemmel már az effektek nem olyan jók, de nagyjából a film hozza a képregény hangulatát. Sajnálom, hogy nem készült folytatás, hátha jobb lett volna.
Néztem IMDN-n, hogy létezik egy két perccel hosszabb, rendezői változat. Tud arról valaki valamit?

Waking_Waste 2012.12.09. 22:35:54

@Callinicus: a Kárhozottak Királynőjében egy csomó lényeges jelenetet kitöröltek, azért érthetetlen( youtube-on tessék annak megkeresni aki nem látta) és megmagyarázza hogyan ébredtek fel az ősi vámpírok, és egyéb inyencségek. A Spawnhoz meg csak annyit szólok, hogy nem egy überfilm, de szerethető. Kiskoromban csalódtam, mert olvastam a képregényt, de akkor is tetszett a film, az effektek meg mk 2-es szintüek, a film is inkább a fanoknak ajánlott, bár ez a lebutítás eléggé szánalmas, semmi olyan nincs benne ami a képregényben, pl a gore.

Cs@tLós 2012.12.10. 07:24:02

Érsekes, én is gyerekkoromban láttam (úgy látom errefele a 90es évek gyermekei járnak főképp:)), és én is odavoltam érte, nagyon badass volt. Bár a bohóc engem már akkor is irritált. Na, de ami igazán fos, az a két ghost rider. Az első még szódával elmegy, de a második...húbazz. Pedig annak is ultrabadass-nek kellett vna lennie,més nem hiszem hogy az abban merül ki h vki tüzet hugyozik. Ja, és szerintem az amerika kapitány is vérgyenge volt, én nem szoktam filmeken elaludni, de ezen 2x is majdnem sikerült, annyira súlytalan volt az egész...a green lanternnel már nem is fárasztottam inkább magam.

Waking_Waste 2012.12.10. 17:20:50

@Cs@tLós: egyedül a Nolan féle batmannek volt olyan feelingje mint a képregénynek, tele fekete humorral, és zord jelenetekkel.

Dracorex52 2012.12.11. 20:42:37

Nagyon jó a vidi és már régóta akartam írni szeretném ajánlani a Yonggary című filmet. :)

balázs01234 2012.12.21. 23:25:36

"héttekercses idióta" ez kurva jó:) meg a lustaság új dimenziója részt visszanéztem párszor, "ember méretű aszalt szilva" és az ördög akinek mindig nyitva van a szája, kész:DD

jackass99 2012.12.22. 18:55:57

dracorex52: ja azt filmet én is ajánlottam nekik. Remélem ebben az évadban be lesz mutatva az az anti - mérföldkő.

immanuelkant 2012.12.25. 22:08:08

Azért érdekesnek tűnik ez a film. Szerintem még a Terminátor 3 is beférhetne baaad movie-nak. Nem azért, mert olyan rossz film, hanem azért, mert az első két rész után óriási csalódás volt.

K.Leslee 2012.12.27. 18:08:58

Spawn volt gyerekkorom kedvenc kepregenyhose. Ez a film viszont mocsokszar, '97-ben sem tetszett. Jogosan van fenn ezen az oldalon. A film koszono viszonyban sincs a kepregennyel, ami hemzsegett a remek otletektol. Spawn segitett az elesetteknek, mindamellett angyalokat olt, hiszen O a pokol szulotte. Ez a kettosseg nagy elonye a tortenetnek, ami a filmben semmilyen szinten nincs jelen. Spawn nem sebezhetetlen, csupan meg tudja gyogyitani magat, de az energiat emeszt fel, ami viszont veges.
Megerdemelne egy korszeru feldolgozast.

Geminicorazon 2012.12.28. 16:52:22

Hárt eddig nem tűnt fel milyen rosszez, de átlátom már, hogy ez egy nagyon rossz film.
Az akciókat mindig keveseltem.

Jamie tha killa 2012.12.29. 20:33:14

Az azért durva, hogy alig ismerik Michael Jai White-ot. Illene megnézni a Vitathatatlan 2-őt, a Vér és Csontot, a Black Dynamite-ot.Emellet profi harcművész.
süti beállítások módosítása