Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Pi élete

2012.12.22. 18:06 | BlackSheep89 | 5 komment

Címkék: élménybeszámoló

A Karácsonyi Különkiadás már elkészült ugyan, de mivel annak csak 24-én reggel jön el az ideje, addig még nyugodtan bepótolhatjátok a Pi életét, mely csont nélkül az év egyik legjobb filmje!

U.i.: Azért... elég béna apokalipszisünk volt, nem? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr1004977699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AuSS 2012.12.23. 10:14:53

Nagy öröm számomra, hogy megfilmesítették ezt a könyvet :)
Emlékszem, régen kiskoromban szokták felolvasni a rádióban, mikor nagymamámmal fogtuk a sokol-rádiót, és felmentünk vadat kötözni, kapálni a hegyen :)
Kedves emlékek fűződnek hozzá. Biztosan én is beülök rá :)

Darrell 2012.12.23. 10:14:56

Ja és a spirituális rész egyáltalán nem zavart, pedig nem vagyok valami vallásos :)

Darrell 2012.12.23. 10:14:58

Ma láttam, csak azt tudom rá mondani hogy gyönyörű :)

thermo-nukleáris csatacickany 2012.12.23. 17:32:17

Csokinyúl! :D
Itt jelezném hogy a Facebook oldalatokon immár több mint 500 követő van :D Grataulálok

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.12.23. 23:03:13

@thermo-nukleáris csatacickany: Hehehe, én voltam az 501-edik :)

Amúgy a Hobbit előtt láttam a trailert, és valahogy nem jött be, de most a videó felkeltette a figyelmemet..., ha mást nem, majd itthon nézős lesz mindenképpen, remélhetőleg majd kellemesen csalódok :-)
süti beállítások módosítása