Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - A temetőkapu

2013.02.15. 10:16 | BlackSheep89 | 15 komment

Címkék: 7. évad

Új bloggal bővült a Blogajánlónk is! A Warzone Online elsőre csak egy újabb filmeket és játékokat kritizáló blog, viszont a szerkesztői nem mások, mint Pc Veterán, és az Oscar-unk kapcsán már agyondícsért Power és Cody. Ebből már kitalálhatjátok, hogy a cikkek/videók színvonala elég magas, ráadásul majdhogynem naponta frissül az oldal, úgyhogy érdemes felpillantani rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr275081483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Clive Tharwen 2013.02.15. 11:19:14

Sok "legrosszabb film" listában találkoztam ezzel a szörnyszülöttel, gondoltam hogy egyszer sor kerül rá. Nagyon jó lett a bemutató.

szkristof92 2013.02.15. 12:25:54

Ó a Temetőkapu...az én személyes Versus-om, egyszerűen már a puszta gondolatától totális agyérgörcsöt kapok és habzani kezd a szám...mindenesetre a videó most is zseniális!

xx18Rolandxx 2013.02.15. 12:46:28

Ennél még a Sharktopus is ijesztőbb pedig azon is inkább betegre röhögi magát az ember a sok marhaságtól. De mondok valamit,ha agysejtpusztítás akkor itt van ez:

www.liveforfilms.com/wp-content/uploads/2012/11/Gatorshark-poster.jpg

Gatorshark vs. Zombi Pom-Pom lányok. Na ez agysejtpusztítás. Nem tudom hogy megcsinálták-e vagy ez csak egy poszter de ha mégis kijön akkor mindenképp mutassátok be. Tudom tele a hócipőtök az Asylummal de akkor is.

Amúgy a Parajelenségek 4 be lesz mutatva?

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2013.02.15. 13:13:36

Pont nem rég láttam talán a Universal Channel ajánlói közt vagy lehet, hogy Film+ nem tudom, egy olyan filmet aminek az a címe, hogy Tasmán Ördögök. Ott is valami hasonló lény, lények voltak amik ölték az embereket. Micsoda véletlen! XD Már pedig véletlenek nincsenek... Habár nem hiszem, hogy ugyan az a film lenne. Amúgy a bemutató fasza volt. :)

TodayDog 2013.02.15. 13:13:42

Ezt a filmet még régebben láttam, de azóta sem tudtam kiverni a fejemből:D egyszerűen borzalom:D A videó hozza a formáját gratula:)

sabrewolf 2013.02.15. 20:58:36

Ennek a ,,film"-nek a szereplői Nobel-díjasok a Halálos kitérő 4-5 IQBetyáraihoz képest :).

immanuelkant 2013.02.16. 08:56:45

Nagyon jó videó, ennek a filmnek a készítői a Troll 2-t tarthatták az etalonnak, bár azt nehéz lenne bárkinek is utolérnie. "Jók" a párbeszédek és a színészi játék.

Mangekyo22 2013.02.16. 08:56:54

Király videó, mint midig. B*sszus, szét röhögtem magamat... XD A filmet régen láttam, de valamiért ez az LSD-s Loony Tunes kép nem ugrott be. De talán jobb is.... XD

Remélem Parajelenségek 4-et túlélitek. ;)

2013.02.16. 12:01:57

Még mindig soha sem elég az óriásszörnyes trancsírhorrorokból. Ritkán találni ennyire hülye szereplőket (mondjuk a szőke cicababa tényleg "giggity"). Dehát nincs más értelme az ilyeneknek, mint hogy egy frankó BaaadMovies bemutató legyen belőle. Ezt természetesen most is megkaptam. Ja és ha nem tanácsolnád, én akkor is Bolondos dallamokat néznék ehelyett a fostalicska helyett. :)

PS: Ezt inkább itt kérdezem meg, mert szerintem ez nemcsak engem érdekel: Az a "füves vízió" azt te csináltad, vagy az tényleg így van benne a filmben?

BarmyArmy 2013.02.17. 17:41:45

őmm miért nem jelent meg az elöző kommentem?:D

zecske 2013.02.17. 17:41:48

jah két látomást láto "idota" késziti efekteket többek között gon osz halottakhoz klasszikus hoz is szal le tettek 1 - 2 dolgot asztalra nem kell komolyan venni eszta filmet,pontosan nem szabad komolyan venni,látszik filmen is.

zecske 2013.02.17. 17:41:50

Warm Bodies gyerekek eszt látni kell,össze hugytam szartam magam filmtöl és rádásul komédián kivül véres is igaz nem gore de nagyon ott van persze mindenkinek nem fog bejönni,má alig várom hazai érthetettlenül eltolt áprilisi bemutatóját,még egyszer k baszott nagy film.

BarmyArmy 2013.02.17. 17:41:55

Ez a film kegyetlen,ilyen rettenetet ki szponzorál ki ad ki ki pénzeli ?még ha a költségvetés egyenlő a temető kkibérlésével is.
Az angol dumához írjátok oda légyszi mit jelent magyarul(felirat) mert én oroszul tanultam nem vágom az angolt.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.02.18. 20:23:47

Köszi srácok, hogy kiraktatok minket! A videóról meg csak annyit, hogy hozza a szokásos Baaad Movies színvonalat!

Sayan 2016.04.13. 19:55:09

Ez a kritika nagyon jó. Már nem is tudom hanyadszorra nézem meg, de még mindig jókat nevetek rajtuk. Főleg a mágneses poén. :)

A filmet meg megnéztem, és az volt a "baj", hogy amikor a szöszi megjelenik mindig elkezdek vigyorogni... :D
süti beállítások módosítása