Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Zero Dark Thirty

2013.02.21. 18:39 | BlackSheep89 | 7 komment

Címkék: élménybeszámoló

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr195097019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M@X. 2013.02.22. 06:57:04

huh de utálom az amcsikat meg ezeket a propaganda filmeket.
Érdekelne hogy Oscaral akartok e foglalkozni átfogóan pl tippelés ilyesmi vagy csak utána?

Callinicus 2013.02.22. 18:13:28

Ma vesznek fel filmbarátokat, abban lesz ilyesmi.

M@X. 2013.02.22. 22:16:32

@Callinicus: csak én azt biztos nem nézek, de köszi az infót

Callinicus 2013.02.23. 11:18:42

@M@X.: Nézni én sem, Mechwarrior Online közben hallgatom. :P

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2013.03.03. 13:54:06

@M@X.: Abszolút nem nevezhető propagandafilmnek.
Nem lengetik benne a csillagos sávos zászlót, nincs benne a "csatlakozz a sereghez és ölj meg mindenki amerikaellenes embert", nincs pátosz, se giccs. És ugye ott vannak a kínzások, amit semmiképpen sem egyezik a propagandával. Mellesleg 12 évig hajkurászták Ládent, ami nem egy rövid idő és szintén nem fér bele a propagandába.

Szerintem jó film volt, Jessica Chastain zseniális benne.

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2013.03.10. 13:37:20

@koimbra: Teljesen igazad van, a legkevésbé sem propagandafilm.

Én pont ezt a 'Let's hate America'-mentalitást utálom. Persze, vannak olyan amerikai filmek, amik valóban zászlólengetős giccsorgiák, de akkor a savazást tartogassuk azokra, és ne minden rohadt hollywoodi filmre...

Egyébként nekem kifejezetten tetszett a film. Igaz, a fejezetekre bontás fölösleges volt, és rohadtul kusza a sztori, de végig érdekes, izgalmas, jól felépített. Szerintem köröket vert a Hurt Lockerre.

Nekem Mark Strong első jelenete tetszett a legjobban, fantasztikusan játszott:D A női főszereplő Oscar pedig szerintem Chastaint illette volna.

Ja, de egy valami nem állt össze...csak én nem figyeltem eléggé, vagy tényleg nem derül ki, hogy miért is Zero Dark Thirty a film címe?:D

Locutus 2013.03.11. 11:14:55

@Balint_bacsi:
Végre valaki, akivel egyezik a véleményem!
Ugyanezt az elvakult utálkozást kapja nállunk mindenhol pl. az Argo-akció is, pedig az sem egy "amerika a faszagyerek" film.
Ami pedig kifejezetten irritál, hogy néhányan egyenesen olyanokat írnak, hogy az akkor Iránban lévő amerikai diplomaták megérdemelték amit kaptak, pusztán csak azért, mert amerikaiak.
Az ilyen nyilatkozók nagy része amúgy szerintem meg sem nézte ezeket a filmeket, pusztán elolvasta a tartalmat, és utánna reflexből löki a süket utálkozást.
süti beállítások módosítása