Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Gonosz halott

2013.07.21. 17:17 | BlackSheep89 | 11 komment

Címkék: élménybeszámoló

Ezúttal egy régen várt filmről mondtuk el vegyes érzéseinket.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr345417479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2013.07.21. 21:23:13

Én meg azt hittem, hogy ez a mozikban fog menni. Vagy csak itthon jött DVD-re?

Amúgy a Die Hard 5-ről meg annyit, hogy úgy megcsinálni a filmet, hogy Bruce Willis benne van de John Mclane nem na ahhoz igazán művészet kellett! XD

Hoffman 2013.07.21. 21:23:29

Először én is nagyon ki voltam akadva Ash hiánya miatt, de azért arra is kell gondolni, hogy itt a legelső Evil Dead-et forgatták újra, ott meg azért még Ash karaktere messze nem volt annyira kidolgozott, és annyi teret sem kapott, mint a 2. részben. Ez a 2013-as remake-ben is fennáll, hiszen akárki alakíthatott volna a mostani "Ash" helyén, egyszerűen nem adtak elég teret magának a karakternek.

MrRaizy 2013.07.22. 09:37:31

Amúgy Bruce Campbell egy cameo erejéig sem szerepel?

Near93 2013.07.22. 09:37:48

@Cech01: Ez igaz. És ha már kidolgozatlan főszereplő. Azért Mia (a kiscsaj) is lehet egy badass karakter, annak ellenére hogy az első részben nem volt nagy szerepe. Ash-sel is ez volt. És mivel a film eleve úgy ér véget, hogy nem ér véget, így valószínűleg ugyan úgy Mia lesz a középpontban.

Near93 2013.07.22. 09:38:14

Örülök, hogy nem húztátok le, mert szerintem a Texasi Láncfűrészes óta ez a valaha készült legjobb remake. És most egyáltalán nem túlzok.

Amit még mondani szeretnék, hogy egy elég nagy terve van Sam Raiminak. Folytatná a régi szériát, folytatná, a remake-t, és utána pedig a régit és az újat összeolvasztaná egy nagy filmmé. Valószínűleg ebben a csaj lesz az állandó főszereplő.

Egyébként szerintem az eredeti Gonosz halott közel nézhetetlen. Nem azért vicces, mert az akar lenni, hanem mert annyira gagyi. Szar színészi munka, nincsenek karakterek és az egész bárgyú. A második már tényleg egy nagyon jó film.

Jah és ennek a filmek a stáblista végén van egy bónusz pár másodperc. Ha esetleg nem láttátok még, akkor nézzétek meg. :D

Sorter 2013.07.22. 12:59:56

@MrRaizy:

A stáblista után körülbelük 10 másodpercre látható, de az legalább valóban stílusos. :)

MovieManiacs 2013.07.22. 21:43:36

Én ma daráltam le mindhárom részt, és nem csalódtam. Az elsőn látszik, hogy amatőr film, de teljesen tisztességes munka, remek operatőri munkával, és hangulattal. A második egy vérprofi folytatás, egy zseniális Bruce Campbell-el. A harmadik pedig egy szórakoztató kaland-vígjáték.
Ezek után kíváncsi vagyok erre a remakere, bár én így fölöslegesnek tartom, mert azt már tényleg megcsinálta a 2, rész.
Egyébként az első két részről nem akartok csinálni videót?

Kerek Balázs 2013.07.22. 21:43:39

Hát gyerekek. Megnéztem tegnap este ezt a filmet, és..... Szerintem nagyon jó lett.No nem mint Evil Dead, hanem mint klisés de nagyon jól megcsinált horror film! Néhol elég brutálisra sikeredett és nem az a CGI szemét, továbbá nem is akartak "polgárt pukkasztani" vagy minél ocsmányabb jeleneteket beletenni.

Szerintem mint horror nagyon jó lett. Brutális, véres, paráztatós.

Callinicus 2013.07.23. 08:40:11

Én az eredeti Evil Dead-et sem tudtam végignézni, egyszerűen nem jöttem rá, mi benne a jó. Túl gagyi volt.

MovieManiacs 2013.07.25. 09:12:28

Akame-val mindketten megnéztük a remaket, bár kicsit talán túl volt nyújtva, de a vége az pofás lett. A stáblista után pedig :D Nem rossz filmecske, de akkor inkább a 2. rész.

mzac 2013.07.25. 15:10:37

Sziasztok. Hol is kezdjem?

Ez nem remake, hanem reboot. Egy nagyon jó kis reboot!!

Ash nem véletlenül nem szerepelt benne, Bruce Campbell mondta hogy nem akarták hogy valaki újra eljátsza Ash-t. Szerintem jól tették...

A korábbi Evil Dead filmekkel ellentétében ez nem afféle horror-vígjáték hibrid volt, hanem kemény horror!!

Nekem nagyon tetszett!

10/10
süti beállítások módosítása