Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Farkas

2013.07.29. 12:33 | BlackSheep89 | 4 komment

Címkék: élménybeszámoló

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr85431882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2013.08.02. 07:10:40

Kicsit furcsállom, hogy felhúzzátok a filmet.:)
Szerintem az év egyik legrosszabbja.
A képregényben ment előre, hentelt, ő az egyik legkeményebb, már-már elpusztíthatatlan karakter. Bryan Singer első két X-Men mozija remek volt, az X3 sem volt rossz. Majd jött az eredettörténet, ami enyhén szólva is csak közepes szint volt...most meg ez. Felröhögtem volna néhol, de inkább a fejemet csóváltam. A leghíresebb mutáns még ereje teljében sem tud legyőzni az égegyadtavilágon senkit. Se nindzsákat, se szamurájt, se óriásszamurájt. Senkit. Az utolsó fél óra, hát...totál facepalm. Annak örülök, hogy Singer újra X-Men filmen dolgozik, kell, hogy megmentsék ennek a karakternek a becsületét.

Danton01 2013.08.05. 07:11:38

Egyetértek koimbraval, nem volt egy nagy eresztés a film. Vontatott volt, a párbeszédek gyengék és kínosak, és engem speciel zavart, hogy nem egy X-men film volt. Ha kicsit variálnak a sztorin, elment volna egy Jason Statham akcióbaromságnak is. Mikor haverokkal kijöttünk a moziból, megegyeztünk abban, hogy a film lényege kb. az volt, hogy Hugh Jackman a játékidő 70%-ában feszegesse a csöcsét (bocsánat a megfogalmazásért). És szerintem azért az is kissé szégyen, hogy a stáblista utáni két perc lett a film legjobb jelenete.

Egyébként srácok, ti is jöttök ki repülőnapra? :D

ApeX 2013.08.05. 14:23:54

Egyetértek az előttem szólókkal részben, mert szerintem is elég gyengére sikeredett. A 2 órás játékidő teljesen felesleges volt, ezáltal eléggé unalmassá vált a film, és a főgonosz szerepe is szerintem eléggé röhejes volt...mármint egy másik filmben még elment volna, de egy X men filmben? Ugyanakkor Hugh Jackman már nagyon lazán hozta Farkast, volt egy pár jó poén is a filmben, és az akció jelenetek többsége is teljesen oké, meg a Japán környezet azért dobott a filmben! Azonban egyértelműen messze ez volt az eddigi leggyengébb X men film, meg amúgy se értettem minek kellett ez a spin-off? Annyira felesleges volt, a 2009-es film sem volt egy nagy szám, de nekem tetszett és erre mérföldeket ver...Közepes film.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2017.01.21. 22:24:53

A 2009-es Farkas film egy rakás szar volt sajnos!!! :'(
süti beállítások módosítása