Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Kick-ass 2

2013.08.25. 10:53 | BlackSheep89 | 3 komment

Címkék: élménybeszámoló

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr965476105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dante Sinistra 2013.08.25. 12:21:59

Én pénteken megyek megnézni moziba, aminek már ideje lesz, hisz egy éve nem voltam. :D

Kíváncsi leszek a filmre, illetve hogy szélesvásznon hogy mutat az akció. Egyébként ami még az első részhez tartozik szerintem, de itt sem lesz különb, hogy a kislány előrébb van hozva, mint maga Kick-Ass:D mert én az első részben is meglepődtem már azon, hogy a filmvégi hentelésnél Hit-Girl aprított, és nem Kick-Ass. És azért ez mégis életszerűbb volt, mintha a pár hónapja bénázó Kick-Ass odamegy megöletni magát. :D

Remélem hogy Jim Carrey azért többet szerepel mint amennyire gondolok, trailer alapján ő volt az abszolút kedvencem. :D És szerintem a 'Csillagsáv Ezredes' sem hangzik olyan rosszul, mint mondjuk a Haver, vagy a Kis dög, vagy éppenséggel a Vérprofi.. :D

mzac 2013.08.25. 20:30:53

Én Chloe Moretz-cel voltam úgy, hogy a színésznő miatt nem nagyon csíptem Hit-Girlt, de ebben a folytatásban nagyot nött a szememben, tök normálisan (felnöttesen) viselkedett. Az amikor meg visszavágott a "plázacicáknak" az nagyon komoly volt XD

Darrell 2013.08.28. 16:51:10

Most jöttem a moziból, egy kicsit féltem hogy nem lesz jó de szerintem teljesen méltó az elődhöz, annyira örültem hogy ezt a név "lefordítást" nem erőltették. Chloe Moretz pedig nagyon jól teljesített, elragadó :)
süti beállítások módosítása