Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Negyedik Filmelemző Oscar - Értékelés

2013.09.30. 09:53 | BlackSheep89 | 7 komment

A videóban meghallgathatjátok a részletes véleményünket a Filmelemző Oscar negyedik fordulójára érkezett videókról. Hogy melyik az az 5 videó, amelyek a legjobbnak bizonyultak, este, 8 óra körül, egy hasonló videóban fog kiderülni!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr325540739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ezustsilver · http://www.gportal.hu/virincredibles 2013.09.30. 14:51:16

Hikari nevében is köszönjünk a lehetőséget és a véleményeteket a videónkról, főleg mert építő jellegű volt, mintsem lehúzó :) A jövőben igyekszünk megfogadni a tanácsotokat, főleg a képi és hanghatásokat illetően (konkrétan Hikari telefonjával vettük fel a hangot, mert egy rohadt működő mikrofonunk sem volt :D ) Mégegyszer kösz mindkettőtöknek és akkor este várjuk a díjátadót :)

NeoCsatornaja · http://neocsatblog.mblx.hu 2013.09.30. 16:39:55

Blacksheep:
A felirat el lett mondva és le lett írva miért nem készült.
"<kritika>A szinkronszínészek néha annyira el harapják a szóvégeket hogy lehetetlenség fordítani.</kritika>
<blog>
Egy rossz felirattal pedig nem akartam rontani a videóm minőségét"</blog>
Mucsi azért sikerült hosszúra,mert ki kellett várnom a vágási pontot,folyamatosan beszélt,beszélt és nem akartam mondat közben el vágni,mert az túl amatőr számomra.
Addig akartam várni amennyi kellett a jelenetből és ahol el lehet vágni a videót.
De ettől függetlenül elismerem,tényleg hosszú.
A véleményem azért szinuszos,mert a film is ilyen:
Jé van egy jó ötlet!
Baz ez de szar
Jé még egy jó ötlet.
Na szórakozz a...:D
Egyébként köszönöm az értékelést :)

Terror Dzsoni 2013.09.30. 16:48:18

Kedves Sorter és BlackSeep!

Köszönöm szépen az elismerő szavakat! A film hivatalos folytatás az Istenek fegyverzete sorozatnak, tessék pótolni a hiányt ,mert tényleg jó film . Hogyan is került Arnold a képbe? Párhuzamot akartam mutatni egy olyan emberrel, aki ha nem bolondul meg, s nem tér vissza, akkor a ékes példája lehetett volna a méltósággal történő visszavonulásnak. Aminek az esélyét JC már régen elszúrta...
Arról már meg nem is beszélve hogy a Dead Kennedys nevű zenekarnak olyan című száma nincs hogy: Hong-kong über alles! :)
Az önreflexiók születése, egy kis sztorival illusztrálva: A kiérkező mentősök kérdezik sebesültet: Ember! Miért vágott kalapáccsal a farkára, pláne miért háromszor??? Hát mert akkor, abban a pillanatban kurva jó ötletnek tűnt... ;)

Ha idén sikerül valami helyezést összekukáznom, akkor sűrűbben fogok jelentkezni, s ezt nyugodtan vegyétek fenyegetésnek... :)

NeoCsatornaja · http://neocsatblog.mblx.hu 2013.09.30. 16:51:06

Ja levágtátok saját magatokat "köszönjük a figyelm":D
Csak jó indulatból szóltam,no offense :)

xx18Rolandxx 2013.10.01. 07:11:40

Köszönöm az elismerő szavakat de azt hozzáteszem hogy tavaly nem indultam és egyébként tényleg úgy volt hoyg egy zombis animét akarok bemutatni de aztán megláttam a bejelentést és egyből váltottam mondjuk először nem az Air-t akartam bemutatni de ez jó alanynak tűnt. Rossz alanyról könnyebb vicces vidit csinálni mint jóról .

Remélem jövőre is lesz,akkor is nevezek majd :D

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2013.10.01. 07:12:12

Sziasztok! Spoiler néven neveztem az oscarra, és a kritikátokhoz szeretnék néhány szót szólni. Pontosabban egy megjegyzésem volna :D
Kb egy hónapnyi kemény munkám volt a videóval, hogy lelkesen felmondjam a hangot, és a lehető legprofibban összevágjam az egészet. Mikor végeztem, úgy éreztem, nehezen tudnék ennél jobb elemzést készíteni erről a filmről.
Másnap épp exportáltam volna ki, mikor összeomlott a gép, és az egész úgy ahogy van megsemmisült. Ez volt szeptember 13-án :DD Tehát volt egy napom, hogy újra felmondjam a szöveget, és újra összevágjam az egész videót. Így a kommentárom összeszedetlen és unott lett, és összességében is elég összecsapott hatást kelt a kész videó. (az már csak részletkérdés, hogy utána vettem csak észre, hogy eltolták a határidőt egy héttel :D)

De köszönöm az építő kritikákat, és így visszanézve egyetértek veletek sok mindenben :) Jövőre találkozunk!

freddyD 2013.12.02. 06:52:33

Na,csak most láttam ezt :D Teljesen elfelejtettem a részvételemet.

Szándékosan nem 99 forintossal neveztem, mert pont amit mondtatok később, sokan jogosan megorroltak volna rám,hogy egyszerűen csak beküldtem, amit eleve megcsináltam volna. Sokkal őszintébb, ha valami egyedi dolgot készítek el
süti beállítások módosítása