Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movie? - A csodálatos Pókember 2

2013.12.06. 08:42 | BlackSheep89 | 12 komment

Ha minden jól megy, holnap - de van rá esély, hogy még ma este - felkerül Az utazó-kritika második része, de addig is íme a jövő év egyik nagy blockbuster-várományosának teljesen friss trailere, amiről csak éppen azt nem lehet eldönteni, hogy egy film, vagy egy videójáték előzetese akarna lenni. Külön felhívnám a figyelmet a 01:40 másodpercnél látható effektre, illetve Dane DeHaan hajára. Nem is tudom melyikre rosszabb ránézni!

Azért kíváncsi leszek, hogy az előző részben még csak ébredező új stílust vajon sikerül-e kicsit erőteljesebben hozni, illetve Emma Stone miatt tuti nézős, de őszintén szólva az első benyomás nekem kicsit sem pozitív.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr275678159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KRT 2013.12.06. 12:00:41

Ez nekem olyan baromságnak tűnik mint a Zorro Reborn. Szuper high tech BS.

Csillag Balázs 2013.12.06. 12:00:49

Nem tudom nem esik-e bele a Pókember trilógia harmadik részének, meg a Batman és Robin egyik legnagyobb hibájába, hogy agyon lesz pakolva rosszfiúkkal. Mert utalás van bőven. És eddig Rhino, meg Electro biztos (Hogy miért pont Jamie Foxx, azt nem tudom, de hogy nem ez lesz az a film, amire hivatkozni fog majd, a kerrierje épülésénél, az is fix), a aztán vagy a Lidérc, vagy a Zöld manó, és van ott két konténer, amiben meg a Keselyű szátnyai, egy másikban meg Dock ock mehakarjai voltak. Ha ezt mindet használni is akarják, akkor jól meg lesz pakolva a film. Az effekteken meg még dolgozhatnak. A trailer nem mindig a végleges effekteket mutogatja.

Darrell 2013.12.06. 12:00:54

Az 1:40-es effektnél a háttér elég randa tényleg :D Dane Dehaan-nak meg többnyire az egyik szeme pszichopata a másik pedig haj. A csudálatos pauk-embör meganimálásával nincs többnyire bajom, kicsit harsányak a ruha színei és ezért elüt nagyon a háttértől (vagy csak elb@szták a cgi-t). VIszont kinézetre legalább tényleg úgy néz ki a figura mint a képregényekben. Remélem Emma Stone itt is olyan szimpatikus lesz mint az előzőben :) Remélem azért nem lesz rossz!

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2013.12.06. 23:22:01

Mondjuk ki nyíltan, ritkaszar ez az előzetes. De az első rész első előzetese is szar volt, mégis nagyon bejött a végén a film. Várjuk ki, mi lesz a vége, de az már biztos, hogy van min parázni.

Bacchusz 2013.12.06. 23:22:10

Nekem kifejezetten tetszett ez a trailer. Noha nem vagyok nagy szuperhős/képregényhős film rajongó, azért figyelemmel szoktam követni őket. Mivel nekem nincs túl sok kötődésem a Pókember univerzumhoz (csak az eddigi 4 mozifilmet láttam, sorozatot már nem követtem), nem annyira veszem észre azokat a hibákat, amelyeket egy rajongó kiszúrhat. Én amit láttam a trailer-ből, hogy lesz benne két bad-ass ellenség, s igazából nekem elég lesz ahhoz, hogy majd a melegből kicsit bemeneküljek egy a moziba egy kb. 2 órás agykikapcsra.

Locutus 2013.12.06. 23:22:12

Nekem már az előző rész sem tetszett. Nem bejövős ez az egész ultimate stílus. Már képregényben sem volt az.
Emma Stone pedig baromira túlértékelt színésznő. Szép, meg szépen mosolyog, aztán nagyjából ennyi.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2013.12.07. 10:57:23

Nekem már az első sem tetszett mert egy nagy rakás ..... Nem azért mert az előző filmek jobban bejönnek ( habár az elsőt nem übereli semmi) de ez az új pókember gagyi logikátlan és egyszerűen fos. Éppen ezért nem várok semmit a másodiktól mert eleve nem is érdekel. Viszont az tény, hogy a trailer gagyi. Mintha egy fan csinálta volna. Fogott egy epicnek szánt zenét azt szétvágta a filmet. Bazz ennél még lehet, hogy én is jobb előzetest csinálok. Nem volt meg benne az az érzés, hogy nekem ezt látni kell. Vagy csak a film annyira szar, hogy még csak egy jó előzetest sem lehet csinálni belőle. (bocsi ha kicsit elszállt az agyam de nekem Pókember volt az egyik kedvenc szuper hősom. A hangsúly pedig a volton van!) :)

2013.12.07. 11:32:54

Pókember továbbra is a kedvenc szuperhősöm, de ezután már eléggé félek, hogy totálisan el lesz cseszve. Az emo Harry Osbornon én is fogtam a fejem. Ettől függetlenül azért mindenképp nézős lesz még ha az első rész nekem is csalódás volt.

Navajonkee 2013.12.07. 17:51:25

Dane DeHaan haja nekem tetszik! :) Az effektek kevésbé, heh...
Megmondom őszintén, engem már az első sem nyűgözött le, és hát tudjuk hogy szokott lenni a folytatásokkal általában... :D
Én ehhez tartom az elvárásaimat.

andrasxp 2013.12.19. 14:42:38

Mégis minek kell remake-elni egy pár éves filmet?
Ugyanaz a történet csak gagyibb és mások a főgonoszok.
Annyira látszik ,hogy csak a pénz miatt csinálják.

amanojaku 2014.01.05. 16:41:28

én azt nem értem, hogy mit keresnek itt azok a ez egy fos, mert engem nem is érdekel, meg nem nézem meg, meg és a többi és a többi.
érdekelne ezeknek az embereknek a gondolkodásmódja, hogy nézik a honlapon az új cikkeket, és hopp egy pókemberes cikk, de én alapból lesz*rom pókembert, de azért benyomok egy ócsárolós kommentet, csak a többiek idegesítésére. xD fantasztikus esemény lehet, és egy-két ilyen után biztos büszke is magára. lesz*rom a filmet, de azért rákkatolok.

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2014.01.12. 19:45:17

Az első trilógiától konstans hányingerem volt.

A reboot első részének minden egyes percét élveztem. Valahogy hozta a képregények laza, viccelődős Peter Parkerét és Pókemberét. Ha csak annyira lesz jó, mint az első rész, akkor már megérte elkészíteni. Drukkolok neki.
süti beállítások módosítása