Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Minizsenik Part1

2014.01.28. 21:49 | Sorter | 11 komment

Címkék: 8. évad

A Minizsenik sorozat érdekessége, hogy mindkét része szerepel az IMDb 100 legrosszabb filmje listáján. Az előző évadban bemutatásra került a második epizód, és, mint az várható volt, az első résszel kapcsolatban is bőven lesz miről beszélni.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr15787232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lamerdog 2014.01.28. 22:16:13

Kábé 8 évesen láttam ezt a filmet és már akkor is irritált! :O
Jó videó lett!

KongFan 2014.01.28. 22:35:49

Ú, kicsit el van csúszva a beágyazott videó.
A film meg... pont olyan...

Sorter 2014.01.28. 22:45:29

@KongFan:

Köszi, hogy szóltál, javítottam, nekem most jól mutatja. :)

Darrell 2014.01.28. 22:46:40

Már magában a bemutatóban lévő jelenetek is fizikailag fájtak, Renfield-nek pedig inkább drakulát kéne gyászolnia. A "jégcsákány" kommentednél majdnem megfuladtam a röhögéstől :D Én nem értem, gyerek koromban sose néztem ilyen szarokat, a "gyerekkori" filmek nekem az akkori b-s filmek jelentik :D Ráadásul külön kizárólag gyerekeknek csinálni filmet elég felesleges, mert ha valami mozog a képernyőn, már az is leköti őket. Mindenesetre jó videó lett!

NeoCsatornaja · http://neocsatblog.mblx.hu 2014.01.28. 23:07:11

Én bedobtam volna pedo macit ott hogy:
"Ölelj meg gyorsan":D

NeoCsatornaja · http://neocsatblog.mblx.hu 2014.01.28. 23:33:40

Az oh my god-os srácot meg mikor egymásra néznek :D

2014.01.29. 18:35:06

Már most várom a második részt (a filmnek tudom, hogy van, én a videóra értettem). :) Tetszett a videó, a Tedből kivágott jelenet nagyon ott volt. :)

andrasxp 2014.01.30. 22:11:10

Ez a film idegesítő és idétlen. Mintha a rendező is csecsemő lenne.Am a Tedes bevágás marhajó.

zecske 2014.01.30. 22:11:38

o fáj tényleg régi nagy filmek szerepéöit,ilyen szarokban látni.

Anno pl: Kathleen Turner - ért hát ,szerettem nekem jo nö volt ,80 - as években,Michael Douglas - al nagyszerü párost alkottak,utobbi,ha minden igaz játszani fog a bosszuálokban,amitöl nekem leesett az állam.

AuSS 2014.02.02. 17:28:12

Sorter te nagyon rákattantál ezekre a minizsenik filmekre, csak vigyázz nehogy bekattanj tőlük. ;)

zecske 2014.02.05. 10:17:28

bocs ide irok eszt nem kell megjelentettni,köszi a válaszatokat,ti számomra eggyek vagytok,ha eggyikötök nincs az kb olyan mint a fél ember,szal jo,hogy ujra ketten vagytok.
süti beállítások módosítása