Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Minis - Alien Uprising

2014.03.01. 09:00 | BlackSheep89 | 13 komment

Címkék: minis

A mikrofon néha recseg a videó alatt. Ezért elnézést kérek. A filmért meg kérjenek az alkotók!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr935837947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2014.03.01. 09:56:44

Ez már annyira szar, hogy gyümölcsleves! Csak, hogy én se fejezzem be normálisan a kommentemet! :D

FaKe.beL1eVe 2014.03.01. 10:16:47

Nagyon jó kis mini összefoglaló! :) Hallottam már korábban erről a remekműről miszerint Van Damme egy űrlények egy filmben! :)
"Van Damme-ból cseresznyelekvár lesz!" Sírtam!! xDD

Darrell 2014.03.01. 14:01:23

Mi? Paul Bettany a pap-ban is játszott? Szedd már össze magad pól! :) Na nem baj, jövőre ha jól tudom, élőben is megmutatkozik a bosszúállók 2-ben. Sry hogy off topic voltam :) A skyline amúgy úgytudom elsősorban csak azért készült, hogy "kipróbálják" milyen látványt lehet összehozni kis pénzből. Tehát azt lemásolni még kisebb lóvéból nem jó ötlet :D Egyébként azt láttátok hogy a plakátját a Hancock-ról másolták? :) Egy az egybe. Jó mini volt minden esetre! :)

Alerstorm Pirate 2014.03.01. 14:01:28

Terminátor 3 - A gépek lázadása. Terminátor 3 - A gépek lázadása. Terminátor 3 - A gépek lázadása. Arnold Schwarzenegger. Arnold Schwarzenegger. Conan, a barbár. Arnold Schwarzenegger. A harcos megszületett. Arnold Schwarzenegger. Kommandó. Arnold Schwarzenegger. A gépek lázadása. Arnold Schwarzenegger. Az egyszemélyes hadsereg. Arnold Schwarzenegger. Arnold Schwarzenegger. Arnold Schwarzenegger A FILM+-on!

Megunhatatlan. :D

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2014.03.02. 09:55:57

@Alerstorm Pirate: Fejből nyomom a dallamát és anno még élőben láttam a film+-on az ajánlót! XDDD

zecske 2014.03.03. 06:55:37

A mikrofon néha recseg a videó alatt. Ezért elnézést kérek. A filmért meg kérjenek az alkotók!

Senki sem tökéletes csak példaként felhozott videobevágások lehetnének hangosabbak,mert pont lényeg marad le mikor egy adott jelenettel igazoljátok igazatokat - e videot még nem ládtam lehet itt nem igy van.

timotiyong 2014.03.03. 06:55:43

Van Damme mit keres ebben a filmben? Szerintem a Volvo kamionos reklámért is több pénzt kapott.

damian9 2014.03.03. 16:47:47

jó volt a video nézd meg a batman sötét lovag visszatér, és a zöld lámpás smaragd lovagokat

damian9 2014.03.03. 18:03:41

van balta 3, és úgy hallottam gyűjtenek pénzt a holnap történt kettőre

andrasxp 2014.03.04. 07:46:21

A videó ugyanolyan színvonalas mint az eddigiek.A mikrofonrecsegést észre sem lehet venni.Egyetértek zecskével a videóbevágások halksága ügyén - bár ez engem csak a természetvédős vámpíros szarban zavart-.Egyébként szerintem a te videóid a legjobbak,nem azért mert Sorter videói ne lennének ugyanolyan színvonalasak és viccesek-mert azok-,de neked valahogy jobb a hangod hozzá.Persze ez csak az én véleményem.
@damian9: "gyűjtenek pénzt a holnap történt kettőre"-minek arra pénzt gyűjteni?Előkapják a Nokia T100-as mobiljukat és azzal kameráznak,a "színészeket"pedig kifizetik aból ami épp a zsebükben van-hisz ennek a "filmnek" az a lényege ,hogy Kiszel Tünde meg a többiek tovább fényezzék az egójukat.
A film pedig nagyon szar.Az idegen űrhajók hihetelenül szarul vannak meganimálva.És magyarázza már meg valaki nekem,hogy MI A KIB_SZOTT K_RVA ANYJÁNAK A B_DÖS P_CSÁJÁT KERES VAN DAMME EBBEN A SZÉTK_RT SZ_RBAN?

Habbobitas 2014.03.04. 07:46:29

Lesz bejegyzés az arany málnáról ill. az oscarról.

andrasxp 2014.03.04. 19:54:06

Kedves Blacksheep,mi a véleményed Steven King Köd című regényének filmadaptációjáról?Nekem ez a film nagyon tetszett és örülnék egy gyöngyszemek-ha nem tetszik akkor egy sima bemutató-videónak.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2014.03.09. 21:04:14

@andrasxp: Hali! Személy szerint odavagyok azért a filmért. Többször láttam, bár az igazi gyomrost elsőre kaptam meg tőle (nyilván). Van egy-két hibája, de összességében nagyon feszült, izgalmas és hátborzongató horror. Nem az ijesztgetős, hanem a ledöbbentős fajtából.
Videó így konkrétan nem lesz belőle. Rossznak semmiképpen nem mondanám, gyöngyszemnek... hááát szerintem annak se.
süti beállítások módosítása