Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Amerika Kapitány: A tél katonája

2014.04.11. 19:12 | BlackSheep89 | 5 komment

Címkék: élménybeszámoló

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr296018010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darrell 2014.04.11. 21:17:36

Örülök hogy csináltál erről beszámolót, még nem láttam, úgyhogy nem akartam szpojler veszélynek kitenni magamat :D A vasember 3-at én nagyon szerettem, a thor 2-nek kb egy teljesen új forgatókönyv kellett volna :D, de azért nem volt kimondottan rossz. Arra számítottam hogy ezekben a második fázishoz tartozó filmekben előkészítik a terepet a bosszúállók folytatására, remélem itt legalább egy pici valamit kapunk ezen a téren :) Nyilván a marvel filmeknél nem érdemes annyira nagyon reálisra venni a hangulatot, de amit az előzetesekből láttam szerintem ez még belefér. Eddig jól eltalálták a filmjeik hangulatát, sokszor védem pl a bosszúállókat, hogy nem csak egy üres látványfilm, hanem azért például ezekbe a filmekbe a dialógusok, karakterek, csapatmunka jók szoktak lenni, persze nem tudja mindegyik alkotó úgy összehozni ezt mint whedon, de azért nem csinálják rosszul :D

igor236 2014.04.12. 09:54:49

A tél katonája Ed Brubaker The Winter Soldier című, 2005-ös sztoriját dolgozza fel

xhalapex 2014.04.13. 22:36:51

Bal szélen Ryan Gosling! :D

Darrell 2014.04.13. 23:00:08

@xhalapex: Tényleg úgy néz ki :D a haj pont olyan mint a drive-ba :D

Varga Ottó 2014.04.14. 18:50:24

Tudom ez nem a témához tartozik, de a Noé-t már láttátok?
süti beállítások módosítása