Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - A hullaégető

2014.04.25. 13:21 | BlackSheep89 | 15 komment

Címkék: gyöngyszemek

Egy méltatlanul elfeledett, '60-as években készült csehszlovák mestermű, ami simán odaver nemcsak a legtöbb korabeli klasszikusnak, de még a maiak közül is lealáz jónéhányat. Semmivel össze nem hasonlítható, kihagyhatatlan darab, ami nemcsak műfaji szempontból igazi kuriózum, de felfogását és mondandóját tekintve sem akad párja.

Mivel különösen nehezen beszerezhető, így feltöltöttem a teljes filmet az indára. Itt megnézhetitek!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr986085124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtheIstván 2014.04.25. 17:04:47

Esetleg valami segítő linket tudtok hozzá adni? :)

mzac 2014.04.25. 17:04:52

Érdekfeszítő filmalkotás az biztos... majd időt szakítok rá! Kösz' a bemutatást! (imdb-n egyébként 8.0-en áll!)

Kargath 2014.04.25. 19:09:35

Nagyon érdekelne a film,esetleg van valami link hozzá,mert kerestem,de tényleg nincs róla semmi,vagy csak nagyon kevés infó róla,olyan oldalt találni ahol pedig meg lehet nézni egyenesen művészet....

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2014.04.25. 19:10:25

@Kargath: @Joohnny86: Hamarosan lesz, megpróbálom feltölteni indára. :)

Meerkat 2014.04.25. 21:45:23

Az ncore-on Duna-embléma nélkül is elérhető, ráadásul egészen jó képminőségben. Terápiafilm a náci világról, leginkább Merle: Mesterségem a halál című regényét idézheti fel. Több helyen hangsúlyozták a főhős kezdeti lelki tisztaságát és jóhiszeműségét, de nekem az ostobaság, a kisstílűség és a megvezethetőség jutott róla eszembe. Egy pillanatig sem volt szimpatikus figura, inkább morbid módon szórakoztató. A zene pontosan adagolt és kiváló atmoszférateremtő, és milyen érdekes, hogy két szereplő is zeneszerző nevét viselte... Arra lennék kíváncsi, hol találtál rá erre a filmre, Blacksheep :)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2014.04.25. 23:16:39

@Meerkat: Igen, jóhiszeműség, naivitás és ostobaság között nagyon vékony a választóvonal, és Roman mindháromban benne van valamilyen szinten. Szimpatikus nekem se volt, túlzottan bizarr karakter ahhoz, ellenben fantasztikus látni és hallgatni, ahogy a színész (és Gálvölgyi of course) életre kelti.
Erre a Merle-könyvre meg rá fogok pillantani! :)

Amúgy először egy eredeti nyelvű verziót láttam belőle, jópár éve, angol felirattal, aztán később a data.hu-n sikerült megtalálnom ezt a verziót. Az ncore-on láttam hogy fenn van, de azt hittem az ugyanez.

igor236 2014.04.26. 21:30:14

nagyon jó film ,azért volt az utalás mert befogod mutatni a lost véget, majd nézd meg a zöld lámpás - smaragd lovagokat és a batman a sötét lovag visszatér

Darrell 2014.04.26. 21:30:16

Most hirtelen felindulásból megnéztem a filmet, mielőtt a videót megnéztem volna, és azt kell mondanom, most sem csalódtam az ajánlásban! Ritkán fordul elő, hogy a szinkronhang jobban illik egy karakterhez mint az igazi hangja, de most tényleg így van. Maga a karakter tényleg nagyon jól lett kitalálva, a visszatérő gesztusok is creepy-vé teszik :D (fésülgetés, nyakmarkolászás) A végén nem csak egy hanem 2-3 gyomronvágást is kaptam. Mármint tudni lehet hogy értenek a dolgukhoz a filmkészítők, ha nyugodtan elmondott monológ is tud ilyen kényelmetlenséget kiváltani a nézőből. Köszönöm hogy felhívtad a figyelmet erre a filmre, remélem még lesznek bemutatva ilyen elfeledett művek! :)

Diós Tészta 2014.04.28. 16:21:38

Hát... én is megnéztem, de szerintem unalmas volt, mint a bűn. A főszereplő karakteren (és szinkronján) és a zenén (első hallásra, mert amikor már hatodjára hallottam a filmben, már az idegeimre ment) kívül semmi jó nincs benne. Megmarad az emberben, de untató.

Kunos Gyula Patrik 2014.04.28. 22:43:56

Régen néztem rá a blogra és láttam ezt az új gyönygyszem videót nagyon megörültem.

rcs2003 2014.04.28. 22:44:27

A legnagyobb magyar p2p tömörülésen megtaláljátok a filmet!

Geminicorazon 2014.05.02. 09:45:05

@Diós Tészta:
Hát nekem is elmaradt a nagy gyomros vége. (MI lett az?)
HA nincs ez a nagy ajánlgatás a felénél lekapcsolom.

Diós Tészta 2014.05.21. 18:10:47

@Geminicorazon: Hát, gyomros nálam se volt, ellenben a "DAFUQ" arckifejezéssel.

C$aba The Bo$$ 2014.06.11. 21:42:25

Rudolf Hrusínský játszik a Svejk című filmekben. Nekem rögtön beugrott. :) Nehezen tudom elképzelni hogy filmkritikusként ne láttad volna. Azért nézzetek meg pár epizódot. Érdemes.

Geminicorazon 2016.07.17. 13:00:54

A szinkron és a háttérzene nagyon el van találva!
süti beállítások módosítása