Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Angry Video Game Nerd: The Movie

2014.09.21. 11:02 | Sorter | 5 komment

Címkék: élménybeszámoló

Megnéztük egyik nagy kedvencünk, a The Angry Video Game Nerd régóta készülő filmjét, amin minden hibája ellenére piszok jól szórakoztunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr16716307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sebibá 2014.09.21. 17:57:16

A szó amit keresel az irreleváns. :)

Mangekyo22 2014.09.21. 17:57:33

Hol néztétek meg? Mert sehol sem találom, ahol ingyen meg lehetne nézni - vagy letölteni.

Darrell 2014.09.21. 17:57:35

Egyetértek, én csak néhány éve találtam rá AVGN-re de én is nagyon kedvelem. Az elmondottakon kívül csak annyit mondanék hogy én az effekteket azért kedveltem, mert a legtöbb makett volt. És még egy szar makettal is elég sokat kell vacakolni, úgyhogy ezt mindenféleképp értékeltem. A legváratlanabb poén az nekem egy fagyizó neve volt a film közepén :D

Darrell 2014.09.21. 17:57:39

Ja meg még annyit, hogy egy amatőr filmnél nem is érdemes túl komolyan venni, ha leginkább a fanoknak csináljuk, így kicsit öncélú, de a rajongóknak így fog tetszeni legjobban, és legalább James álma is valóra vált, mert biztos régóta akart már egy rendes játékfilmet csinálni.

Tblog 2014.10.01. 20:36:29

Jól lehúzták a filmjét, pedig szerintem nem lett rossz. Én jól szórakoztam rajta. :)
süti beállítások módosítása