Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies Remake - Halálbiztos

2014.09.28. 21:15 | BlackSheep89 | 14 komment

Címkék: remake

Mielőtt belevágnánk a komolyabb évadzáró extrába, egy kicsit visszakanyarodtam az első olyan videómra, amivel sokakat sikerült magamra haragítanom. Belátom, túl hamar estem neki ennek a filmnek, jópár évaddal később kellett volna, amikor már "kiforrottabb" videós lettem. Plusz nem is mentem bele elég alaposan a film rossz jeleneteibe, csak elmondtam, hogy ezek rosszak, és aztán mindenki higgye el! Ezúttal nemhogy nem követtem el ezt a hibát, de a szóban forgó részeket (a négy csajszi pofázását, egészen konkrétan) a lehető legteljesebb részletességgel végigszenvedhetitek velem! Jó szórakozást... ja... persze...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr416739517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FaKe.beL1eVe 2014.09.28. 23:09:18

Szuper jó újrázás lett és teljesen egyetértek!
A végén én is úgy voltam vele, hogy Mike mikor mészárolja már le ezeket az idegesítő picsákat. Simán megléphette volna Tarantino..

szkristof92 2014.09.28. 23:09:25

Ezt a filmet egyszer láttam végig és nem is vagyok hajlandó újranézni csak a jobb jeleneteit, pontosan az említett félórás szakasz miatt, ami kimeríti az emberkínzás fogalmát. Amúgy a videó remek lett!

The Mid 2014.09.29. 06:57:24

Nekem meg herótom van Tarantino-tól, a filmet se láttam, de ezekből a részletekből a trash műfajra reflektáláson túl úgy látom, hogy a fiatalabb női korosztály is kapott egy kisebb kritikát. A semmitmondó párbeszédek, üres fecsegés, taszító beképzeltség a részükről nem hiszem, hogy véletlen lenne.

Persze lehet csak sokat látok bele, főleg hogy azt is olvastam semmire nem kell figyelni, ezt csak "élvezni" kell. Könnyű mondani.

KongFan 2014.09.29. 11:52:16

Egyébként amit Magyarországra küldtek verzió, az tényleg, 20 vagy valahány perccel hosszabb (A Terrorr bolygóból is), mint amit az amcsi mozikban leadtak. Abban például az a benzinkutas, "olasz vóg" vagy milyen újságos faszkodás nincs is benne. Meg csaj tánca a film első felében. Ott egy hiányzó tekercs felirat ugrott fel eredetileg, úgy mint a Terror bolygónál is a szex jelenetnél.

Egyébként a 4 idegesítő p*csa az ebédlőben jelenetnél, a háttérben ott van Mike :)

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2014.09.29. 20:40:38

@KongFan: Bazd és tényleg, nem tudtam az idegesítő p*csák miatt figyelni. XD

Kálovics Tibor 2014.09.30. 06:47:43

Ha ez Tarantino első filmje lett volna, még lehetett volna magyarázni a bizonyítványt, így viszont számtalan embernél veszített a rendezői státuszából.
A videó egyébként remek lett, bár sajnálom, hogy a Nincs kettő négy nélkül verekedős jelenete (amely az eredeti bemutató csúcsa volt) ezúttal kimaradt.

Tblog 2014.10.01. 20:36:22

Egyszer megnéztem. (Vagy kétszer?) Tetszett, de azt a picsogást tényleg nehéz elviselni. Az első története jó, a második viszont több helyen is hibádzik. Én például nem értem hogy miért nem álltak meg. Sikítoztak, míg a barátnőjük a motorháztetőn volt. De mi a helyzet mondjuk a fékpedállal? Nem lehetett volna hogy levegye a gázról a lábát és áttegye a fékre?
Mike-nál nem volt fegyver, náluk viszont igen. Ha megálltak volna a kocsival, akkor véget ért volna a veszély.
Ez így elég nagy lyuk a történeten. :)

zecske 2014.10.02. 07:38:44

no amugy meg rodrigez terrorbolygólya is megér egy misét,dialógusok kb nagy nulla,áhh no mindenesetre inkább rossz mint jó film,ok kettö közül nyelván második film inkább ezerszer,de azis max 3 az 5 csillagból.

The Mid 2014.10.02. 17:39:29

@zecske: Mindkét film direkt ilyen "ostoba", túlzott, gagyi.

FaKe.beL1eVe 2014.10.02. 21:50:07

Az Utlraviolet-ből de megnéznék egy remake bemutatót! :D

Tblog 2014.10.03. 12:22:38

@zecske: Nono! A terrorbolygó az nagyon jó. Meg is vettem eredetiben! :)

2014.10.05. 11:37:24

Ha valamit is lehetett javítani az eredeti videón, azt megtetted a remakeben. Amúgy se néztem volna meg, de ezek után még inkább nem akarom. Ennél jobban nem lehet érzékelni azt a fél órát. Ha valaha ráveszem magam a megnézésére, akkor simán áttekerem azt a szakaszt.

Szkokán Gábor 2015.02.09. 18:28:51

én már erre is gondoltam

1. fele a filmnek. Mike a rosszfiú, tipikus pszicho horror, ahol izgulsz még a lányokért szo-szo, vagy legalább is azért mikor jön a gyilkolás.

2. fele. A csajok halálát kívánod szinte, megváltásként jön Mike, erre megölik szegényt és sajnálod. Érted azt akitől előbb még te is paráztál és kb. szorítottál hogy a rendőrök elkapják.

Belőlem ezt hozta ki a film és ha Tarantino tudatosan ezt akarta elérni, akkor taps. Persze ehhez tényleg nagyon meg kellett utáltatnia velem 4 ismeretlen nőt kb fél óra alatt, de ja előhozta a sorozatgyilkos vágyakat. :D

Ezért jó film.

Kibernetika 2017.05.21. 08:54:10

Amúgy a végén a legkevésbé irritáló csaj szerepel a legkevesebbet.
süti beállítások módosítása